Citat:
Ursprungligen postat av
likebananas
Okej, du är redan vid 2024, jag nämnde mellanårsvalet för att se reaktionen efter denna härva (Trump, Corona, Bidens hälsa, Harris popularitet etc).
2024 har jag ärligt talat inte ens tänkt på. Du tar upp bra punkter, frågan är väl hur mycket Trump har lyckats förföra dels partiet och dels den vanliga Joe. Kommer Puerto Rico bli en fullvärdig stat? Och är verkligen populismen begraven eller tvärtom? Vad blir arvet av Trump. Är trött i skallen nu men är intresserad av en följetong när man är uppe igen. Tack för snacket och hjärngympan.
Mellanårsvalet påverkas nog mer av vad som sker de kommande två åren, visar det sig att republikanerna blockerar exakt allt så lär demokraterna vinna en hel del säten, men det är svårt att avgöra i dagsläget.
Puerto Rico har ju nu haft en folkomröstning där de har sagt ja till att bli en delstat så vi får se om det godkänns av senaten, jag hoppas de godkänner det då den ön redan är en stat på så många olika plan.
Sedan så tror jag inte populismen är död men jag tror den måste förändras på något plan.
Citat:
Ursprungligen postat av
Badassmfoka
Det är ok om det inte blir så men det kommer vara lätt o bevisa detta valfusket.
https://newsvoice.se/2020/11/trumps-team-kodade-valsedlar-bevisa-valfusk/
Sen kanske vi låter Kanye ta över 2024 om vi inte väljer någon annan Trump.
Den galenpannan är inte värd ett korvöre, han är en så kallad truther om 9/11 och en rad andra idiotiska saker.