2020-11-07, 04:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Skulle de gå den vägen så är det Rand Paul som gäller, ska de dock gå tillbaka till att ha politiker med integritet och som är ärliga så blir det snarare att gå tillbaka till innan Reagan.

Nej Trump är förebilden.
2020-11-07, 04:23
Medlem
Badassmfokas avatar
Citat:
Jag tycker helt ärligt att det ska bli mer spännande och se vad republikanerna ska göra för att förbereda sig inför 2024, åt vilket håll tänker partiet gå nu när Trump har förlorat (vi ser ju redan republikaner som öppet h ar börjat vända honom ryggen) tänker man fortsätta längs med Teaparty/Trumpismen/konspirationsteorier, Nyliberalismen/Rand Paul/liberterians eller tänker man köra på bokstavstroende kristna med Ted "Guds Sändebud enligt pappa" Curz?

Eller ska republikanerna genuint ta och överraska alla till 2024 och lära sig av sina misstag och faktiskt försöka leta reda på en genuin marknadsliberal med ett slipat leende, rak rygg och karisma?
PFFF Trump det stabila geniet har vunnit och kommer bevisa det. Han har hela paketet behövs ingen annan för att segra över marxist multikulti zombiearmen.

https://www.youtube.com/watch?v=jJDXj6-54wE
MAGA BITCH
2024 kanske vi låter Kanye ta över om vi inte kör på med någon annan Trump.
2020-11-07, 04:26
Medlem
Badassmfokas avatar
Citat:
Vad gör du när det inte blir så, blir det till att hänga på konspirationsteorier forumet och häcka resten av ditt liv?
Det är ok om det inte blir så men det kommer vara lätt o bevisa detta valfusket.
https://newsvoice.se/2020/11/trumps-team-kodade-valsedlar-bevisa-valfusk/
Sen kanske vi låter Kanye ta över 2024 om vi inte väljer någon annan Trump.
2020-11-07, 04:27
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Jag tycker helt ärligt att det ska bli mer spännande och se vad republikanerna ska göra för att förbereda sig inför 2024, åt vilket håll tänker partiet gå nu när Trump har förlorat (vi ser ju redan republikaner som öppet h ar börjat vända honom ryggen) tänker man fortsätta längs med Teaparty/Trumpismen/konspirationsteorier, Nyliberalismen/Rand Paul/liberterians eller tänker man köra på bokstavstroende kristna med Ted "Guds Sändebud enligt pappa" Curz?

Eller ska republikanerna genuint ta och överraska alla till 2024 och lära sig av sina misstag och faktiskt försöka leta reda på en genuin marknadsliberal med ett slipat leende, rak rygg och karisma?

Okej, du är redan vid 2024, jag nämnde mellanårsvalet för att se reaktionen efter denna härva (Trump, Corona, Bidens hälsa, Harris popularitet etc).
2024 har jag ärligt talat inte ens tänkt på. Du tar upp bra punkter, frågan är väl hur mycket Trump har lyckats förföra dels partiet och dels den vanliga Joe. Kommer Puerto Rico bli en fullvärdig stat? Och är verkligen populismen begraven eller tvärtom? Vad blir arvet av Trump. Är trött i skallen nu men är intresserad av en följetong när man är uppe igen. Tack för snacket och hjärngympan.
2020-11-07, 04:32
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Okej, du är redan vid 2024, jag nämnde mellanårsvalet för att se reaktionen efter denna härva (Trump, Corona, Bidens hälsa, Harris popularitet etc).
2024 har jag ärligt talat inte ens tänkt på. Du tar upp bra punkter, frågan är väl hur mycket Trump har lyckats förföra dels partiet och dels den vanliga Joe. Kommer Puerto Rico bli en fullvärdig stat? Och är verkligen populismen begraven eller tvärtom? Vad blir arvet av Trump. Är trött i skallen nu men är intresserad av en följetong när man är uppe igen. Tack för snacket och hjärngympan.

Mellanårsvalet påverkas nog mer av vad som sker de kommande två åren, visar det sig att republikanerna blockerar exakt allt så lär demokraterna vinna en hel del säten, men det är svårt att avgöra i dagsläget.

Puerto Rico har ju nu haft en folkomröstning där de har sagt ja till att bli en delstat så vi får se om det godkänns av senaten, jag hoppas de godkänner det då den ön redan är en stat på så många olika plan.

Sedan så tror jag inte populismen är död men jag tror den måste förändras på något plan.

Citat:
Ursprungligen postat av Badassmfoka
Det är ok om det inte blir så men det kommer vara lätt o bevisa detta valfusket.
https://newsvoice.se/2020/11/trumps-team-kodade-valsedlar-bevisa-valfusk/
Sen kanske vi låter Kanye ta över 2024 om vi inte väljer någon annan Trump.

Den galenpannan är inte värd ett korvöre, han är en så kallad truther om 9/11 och en rad andra idiotiska saker.
2020-11-07, 04:34
Medlem
Citat:
Vad gör du när det inte blir så, blir det till att hänga på konspirationsteorier forumet och häcka resten av ditt liv?

Ungefär som du då med över 17 000 inlägg på forumet, merparten i trådar där du gnäller på Trump.

Jag tror många vänsterblivna undermedvetet är besvikna och känner början på en kommande identitetskris då Biden ser ut att ha en stor chans nu.
Vad ska de liksom nu rikta ilskan på och ha för förklaring till sina egna miserabla fattiga liv när man inte längre kan hata på och se sig som offer mot en miljardär med högt självförtroende?
2020-11-07, 04:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gusselby
Förlåt, trodde inte att någon hade missat det.

Hittade bara det här i hastigheten:

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/X88A1n/steve-bannon-avstangd-fran-twitter-efter-halshuggningsvideo

Det är ändå synd att alla som bettat på Trump kommer förlora vadet, eftersom bettingbolagen går på det första resultatet. Helt sjukt är det.
2020-11-07, 04:36
Medlem
Hur blev det i natt, var det någon pressträff av Biden?
2020-11-07, 04:38
Medlem
Är det bara jag som är helt och hållet osäker på var detta ska sluta?

Det är så tight att det räcker med ett litet klusterställe så kan det gå åt vilket håll som helst. Är lite irriterad på de som inte har tagit bort Arizona som helblå under all den tid som gått innan det måste ha gått upp för dem att det inte är klart än. Så när man drar pilen där så kan man inte se några data om valet i den staten.
2020-11-07, 04:38
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Hur blev det i natt, var det någon pressträff av Biden?
Han har nog redan glömt bort att han skulle hålla tal, och somnat nere i sin källare igen.
Senast redigerad av Generalandersson 2020-11-07 kl. 04:42.
2020-11-07, 04:40
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trevliggrabb
Jag tror många vänsterblivna undermedvetet är besvikna och känner början på en kommande identitetskris då Biden ser ut att ha en stor chans nu.
Vad ska de liksom nu rikta ilskan på och ha för förklaring till sina egna miserabla fattiga liv när man inte längre kan hata på och se sig som offer mot en miljardär med högt självförtroende?

Jag välkomnar att slippa disskutera i USA forumet efter den 20:e Januari 2021 speciellt då alla dessa cirkelargument och konspirationsteorier som sprids från vissa trumpsupportrar äntligen tar slut men det är även för att jag vet att Biden sitter i max 4 år för att sedan antingen gå i pension i form av att inte ställa upp igen eller bli ersatt av en republikan.

Skulle Biden vinna valet 2024 så lovar jag dock att aldrig mer skriva på flashback, men frågan bli väl egentligen vad alla Trumpsupportrar ska göra nu när de inte längre kan ägna hela sin identitet till Maga?
2020-11-07, 04:40
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Är det bara jag som är helt och hållet osäker på var detta ska sluta?

Det är så tight att det räcker med ett litet klusterställe så kan det gå åt vilket håll som helst. Är lite irriterad på de som inte har tagit bort Arizona som helblå under all den tid som gått innan det måste ha gått upp för dem att det inte är klart än. Så när man drar pilen där så kan man inte se några data om valet i den staten.
Bra inlägg, och jag håller 100 procent med.

Nej, det är långt ifrån säkert hur det här kommer att sluta - även om Biden utropas till vinnare i morgon eller i 2022.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in