Flashback bygger pepparkakshus!
2020-11-05, 22:39
Medlem
Odds 7.0 på trump men det är inte ens säkert att biden vinner.
Medlem
Jag tror vi kan utgå ifrån att Trump helt säkert tar hem North Carolina.
Det är också mer eller mindre helt säkert att Trump roffar åt sig även Pennsylvania, detär bara TV bolagen som yrar om annat.

Biden lär väl plocka Arizona, fast det är många röster kvar. Det är det minst räknade distriktet, och är Bidens gyllene kort, om det ska gå hem för Biden.

Det är Nevada och Georgia som kommer att avgöra.
Och Trump är verkligen inte ute ur leken, även om han själv verkar tro det.

Snarare bedömer jag det som 55% att Trump tar det igen, och 45 % chans att Biden kör om.
Siffrorna till trots, för staterna som är kvar, är två stycken redan trumps, och i de andra är det stor osäkerhet. Trump verkar ta hem Georgia knappt, och kunna köra om i Nevada. Då är Biden borta.
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
Försöker bara lära idioterna att Trump är ett hot mot demokratin i USA!
Ja, du övertygade mig där.
Medlem
Dickassos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talespin
Om Trump verkligen vill skapa kaos så skulle han kunna gå ut och meddela att folk inte ska acceptera valresultatet även om HD inte ger honom rätt.

Drygt 70 miljoner människor har röstat på Trump och en stor del av dessa skulle hellre ta till våld än att böja sig för kommunism. USA är så pass splittrat idag.

Dom har redan börjat be elektorerna rösta emot folkets vilja...
Medlem
pandemonium71s avatar
Man kan tro vad man vill men det är dags att gå tillbaka till en era av fakta. Alla som är övertygade för att de läst något på internet och som snabbt omvandlar det till bevis. Ni är ett problem, inte woke, inte dom "som ser sanningen", de som vet bäst. Ni vet ingenting.

Här är ytterligare en sanning, jag vet lika lite men jag är inte helt uppslukad av all påhittad skit som cirkulerar nu.

Vad jag VET är att efter att ha jobbat i över 20 år med amerikanska företag och i stort sett bara har amerikanska kollegor är att jag aldrig någonsin har sett så många mobilisera sig. Jag har hört så många historier där Trump eller lokala republikanska representanter har gjort allt i sin makt för att göra det så svårt så möjligt i flera stater att förtidsrösta. För man vet att det gagnar POTUS. I Texas har man minimerat möjligheterna genom att ha ett ställe för ett upptagningsområde på 2m bosatta. Man har försökt att dra ner investeringar på posten så att de inte skulle kunna hantera röster etc. Man har försökt väldigt mycket för att vikta rösterna republikanskt. Man har gjort det helt öppet.

Jag har sett så många engagera sig i att folk ska rösta, mer än jag någonsin gjort. Om Trump ryker är det för att majoriteten fick nog. Ta av er foliehattarna och börja hänga på något mindre konspiratioriska siter.
2020-11-05, 22:40
Medlem
Demokraterna vid makten är det sista USA behöver just nu.
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Han gömmer sig. Han orkar kanske inte uttala sig. Han är förmodligen halvdöd vid det här laget efter alla sina rallyn. Han behöver ny blöja och nappflaska och en spruta och vila lite. I ett par år till och med.

Varför sitter han och gömmer sig tror du?

Det finns ingen anledning att göra något framträdande i det här läget. Jag tror han spelar golf i dag.
Medlem
Gulsmurf2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dharmabum
Sättet de pratar om Trump på CNN... han beskrivs som en fisk som nu kippar efter luft och ligger och sprattlar på land utan att ha fattat var han hamnat eller vad som har hänt och att hans stab aktivt hindrar honom från att irra in framför kameran igen. Han beskrivs som en psykiskt sjuk person. Jag har inte följt valrörelsen förrän de senaste dygnen. Har det varit så giftigt hela tiden eller vässar journalisterna tänderna nu när det är tydligt att han förlorar? Jag hoppas att demokraterna vinner men är förvånad över att tonen är nästan lika uppskruvad i en framträdande nyhetskanal som på Flashback... Däremot är ju John King helt jävla heroisk i sina tiotimmarspass.

Att de aktivt skulle uppmana honom från att gå framför kameran då han med stor sannolikhet skulle säga något olämpligt som skadar hans förtroende ser jag som rimligt. Och nej min bild är inte orange man bad baserad på media, det är bara se hans twitter eller hela debatter där han är pressad. Alla taggar utåt och attackera allt som går, och sen snubbla på egen taktik.
Medlem
crisscrosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Han gömmer sig. Han orkar kanske inte uttala sig. Han är förmodligen halvdöd vid det här laget efter alla sina rallyn. Han behöver ny blöja och nappflaska och en spruta och vila lite. I ett par år till och med.

Varför sitter han och gömmer sig tror du?
Han gjorde bort sig på valnatten och förstörde sina chanser med högsta domstolen som väljer själva om de tar upp nåt fall. Uppskattar nog inte att bli hunsade av Trump. Nu håller hans folk honom borta från rampljuset för att inte förstöra alla legala möjligheter de har.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dharmabum
Sättet de pratar om Trump på CNN... han beskrivs som en fisk som nu kippar efter luft och ligger och sprattlar på land utan att ha fattat var han hamnat eller vad som har hänt och att hans stab aktivt hindrar honom från att irra in framför kameran igen. Han beskrivs som en psykiskt sjuk person. Jag har inte följt valrörelsen förrän de senaste dygnen. Har det varit så giftigt hela tiden eller vässar journalisterna tänderna nu när det är tydligt att han förlorar? Jag hoppas att demokraterna vinner men är förvånad över att tonen är nästan lika uppskruvad i en framträdande nyhetskanal som på Flashback
Aldrig tittat på CNN förut? De har haft den tonen konstant sedan November 2016. Hela deras verksamhet har i stort sett bara gått ut på att hata Trump. Kollektiv kronisk TDS hos samtliga där. Blir nog egentligen rätt jobbigt för dem om Biden vinner, eftersom de blir av med sin snuttefilt och inte längre kan fylla tomrummet i sina patetiska liv med hat mot Trump.
Medlem
Demokraterna vill ha en diktatur, som tur är ser den statskuppen ut att bli stoppad, iallafall temporärt, då RP tog senaten!!!!

https://www.youtube.com/watch?v=0UfDWOrC16Q
Medlem
Dickassos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leading
Jag tror vi kan utgå ifrån att Trump helt säkert tar hem North Carolina.
Det är också mer eller mindre helt säkert att Trump roffar åt sig även Pennsylvania, detär bara TV bolagen som yrar om annat.

Biden lär väl plocka Arizona, fast det är många röster kvar. Det är det minst räknade distriktet, och är Bidens gyllene kort, om det ska gå hem för Biden.

Det är Nevada och Georgia som kommer att avgöra.
Och Trump är verkligen inte ute ur leken, även om han själv verkar tro det.

Snarare bedömer jag det som 55% att Trump tar det igen, och 45 % chans att Biden kör om.
Siffrorna till trots, för staterna som är kvar, är två stycken redan trumps, och i de andra är det stor osäkerhet. Trump verkar ta hem Georgia knappt, och kunna köra om i Nevada. Då är Biden borta.

Du borde informera bettingbolagen om detta. Då dom ger 10 gånger pengarna på Trump nu. Och 1,07 på Biden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in