Citat:
Ursprungligen postat av
Dharmabum
Sättet de pratar om Trump på CNN... han beskrivs som en fisk som nu kippar efter luft och ligger och sprattlar på land utan att ha fattat var han hamnat eller vad som har hänt och att hans stab aktivt hindrar honom från att irra in framför kameran igen. Han beskrivs som en psykiskt sjuk person. Jag har inte följt valrörelsen förrän de senaste dygnen. Har det varit så giftigt hela tiden eller vässar journalisterna tänderna nu när det är tydligt att han förlorar? Jag hoppas att demokraterna vinner men är förvånad över att tonen är nästan lika uppskruvad i en framträdande nyhetskanal som på Flashback... Däremot är ju John King helt jävla heroisk i sina tiotimmarspass.
Att de aktivt skulle uppmana honom från att gå framför kameran då han med stor sannolikhet skulle säga något olämpligt som skadar hans förtroende ser jag som rimligt. Och nej min bild är inte orange man bad baserad på media, det är bara se hans twitter eller hela debatter där han är pressad. Alla taggar utåt och attackera allt som går, och sen snubbla på egen taktik.