2020-11-07, 02:09
Medlem
Dickassos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hitler.was.a.vegan
Nänä Susan Collins i Maine vann och Rep har 53-50.

48-46 enligt AP står det
2020-11-07, 02:09
Medlem
Citat:

När utökades senaten med 3 platser?, den nyheten har jag helt missat.
2020-11-07, 02:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 50bomb
Tidigare kom uppgifter att Joe Biden hade tänkt hålla ett nytt tal nu under natten, men enligt både CNN och Sky News är det inte längre säkert att det blir av. Bidens stab uppges ha varit övertygade om att han vid det här laget skulle ha utropats till vinnare i Pennsylvania. Men eftersom det inte har skett avvaktar Biden med att hålla ett framträdande.

Haha vilken jävla Parodi. Gubben vinner landslide sen dagar och dem törs ej sätta upp reliken på en scen.

SÅ PINSAMT!
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Varken republikanska observatörer eller opartiska internationella valobservatörer har lagt fram några som helst bevis för att något valfusk ska ha ägt rum.

https://thepostmillennial.com/software-glitch-caused-6-000-republican-votes-to-swing-democrat-in-michigan-county
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Saken är klar, du är en omogen kille tidigt i 20 års åldern utan ngn relevant livserfaring och som sannolikligen lever ett trist och ensamt liv.

Men jag påstår inte att det har förekommit valfusk i samtliga 6 delstater som som jag skrev att rösträkningen stannade i under valnatten, tänkte framför allt på Wisconsin, Michigan och Pennsylvnia - eftersom att det finns tydliga bevis som florerar över hela nätet som visar att valfusk har förekommit i dessa 3 stater. Det är tidigt än, men inom de kommande 1-2 månaderna så kommer förhoppningsvis valfusket från demokraternas sida att belysas. Vänta och se.

Ingen aning om vad Swebbtv är för ngt? aldrig hört talas om det förrut.

Du kan kalla mig för pajas hur mkt du än orkar, men det förändrar ändå inte det faktum att högst sannolikt så har det förekommit valfusk i detta presidentval. Och det kommer som sagt att komma fram, förr eller senare.

Jag tillhör absolut inte extremhögern, anser mig själv som moderat.

Bespara mig tramsiga påståenden om mig som individ, du känner inte mig men du får däremot din byxor nerdragna när du försöker dig på ditt löjliga fulspel.

Det blir än mer komiskt när du skriver att jag har ett trist och ensamt liv när du är personen som har skrivit mer än 100 inlägg det senaste dygnet. Pajas.

Det finns inga bevis att valfusk ska ha skett i varken Michigan, Wisconsin eller Pennsylvania. Inga valobseratörer, varken politisk bundna eller internationella eller opartiska valobservatörer har påstått att något fusk ska ägt rum. Och trots det så ska vi plötsligt tro en pajas likt du som använder en svensk talk show som källa, det är otroligt låg nivå på din idioti.

Du skrev återigen att det med stor sannolikhet har förekommit valfusk under valet, du har inte länkat till en enda seriös källa som internationella eller nationella valobservatörer, vare sig opartiska, demokratiska eller republikaner som har påstått att de har bevittnat något fusk. Trots det ska vi tro på en clown som du och för att du länkar till "Swebbtv" som en idiotisk "källa".

Du är ju utvecklingsstörd.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sportitvsoffan
När utökades senaten med 3 platser?, den nyheten har jag helt missat.

My bad så klart...
2020-11-07, 02:11
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Du kanske har fått svar. Anywho, en sak som ställde till det var ju att Trump nästan omedelbart skickade in stämningar...vilket ska ha haltat processen något, men inte stoppat den fullt. *snark*

Sen kanske du kan förklara för oss hur många dubiösa valobservatörerna arbetar, eller har lyckats bli fintade, och hur dessa bortfintade granskare kunnat undvika kamerorna/videofeeden i rösträkningslokalerna?

Ja, vote counting live streaming is a thing btw...
Det känner inte jag till. Efter vad jag har förstått så valde de att stoppa rösträkningen i Wisconsin pga regn, och pga ett brytet valrör i Michigan - varför de stannade upp i de övriga staterna har jag ingen information om.

Det är tidigt än, men det finns tydliga bevis som helt klart pekar mot valfusk - särskilt i Michigan och i Wisconsin i detta presidentvalet. Det sagt, så är det svårt för oss att säga hur säkra/osäkra bevisen är.

Men ni som tror att valet är över, och att sista ordet är sagt i presidentvalet kommer att få en surprise.
2020-11-07, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TreponemaPallidum
Nån som har en länk till Bidens tal?

SVT kommer säkert sända, men nu är det tveksamt att det blir något tal ikväll eftersom inget bolag har gett Biden 270 elektors röster ännu.
2020-11-07, 02:12
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Fan, nu har redan firat Bidens seger med champagne och annat. Hoppas det inte straffar sig.
Idiotiskt att ta ut segern i förskott, me jag kunde inte hålla mig.
Trumpnissarnas gråtvals här i tråden gjorde mig övertänd

Jag har sparat en flaska gott rödvin, för att kunna fira Trumps seger!
2020-11-07, 02:12
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Citat:
Liten öppning för demokraterna i senaten – kan bli omval i januari
Det krävs majoritet för att bli vald som senator i Georgia. En av republikanerna har missat, den andra har bara 49,8% än.

https://www.svt.se/nyheter/utrikes/oppning-for-demokraterna-i-senaten-omval-vantar
Senast redigerad av TreponemaPallidum 2020-11-07 kl. 02:16.
2020-11-07, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ev1ld1ck
Glömde länken.Skål!

https://www.youtube.com/watch?v=TTw4aErwego

Haha, ni är ju verkligen utveckingsstörda.
Så en påstådd "demokrat" spelar in ett klipp där han hävdar att det är ett kuppförsök mot den sittande presidenten som råkar vara republikan.
2020-11-07, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Jo, men precis.
Gore förlorade mot Bush i det kanske jämnaste valet i modern historia och han hade totalt 500 000 fler röster än Bush. Inga republikaner klagade. Trump själv förlorade "popular vote" med 3 miljoner röster mot Hillary Clinton, nog den mest ogillade presidentkandidaten i modern tid som representerat demokraterna. Aldrig hörde vi något klagomål från hans sida.

Nu ligger han efter med drygt 4 miljoner röster i "popular vote" och Biden har fått flest röster i historien och nu får vi höra att det är fusk, trots att inga valobservatörer har flaggat för fusk. Det komiska är att Trump inte ens var populär förra valet, han fick som sagt 3 miljoner färre totala röster än självaste Hillary Clinton.

Ett tillägg

Även fast Trump vann 2016 så startade han en utredning om att de fanns 3-5 miljoner olagliga röster som gjorde att han förlorade "popular vote", hitta de något? Nej
Senast redigerad av tactile 2020-11-07 kl. 02:16.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in