Citat:
Ursprungligen postat av
GoneForever
Ja Lifeforce kan jag verkligen rekommendera.
Den filmen är en upplevelse i sig.
Senaste filmerna som jag köpte var.
1 ) "Lifeforce" ("The Space Vampires") från 1985, en box innehållande, en enkel-DVD och en BluRay-Disk samt Region 1 och Region A,
såg filmen för ett kort tag sedan, en otroligt bra och mycket välgjord film 👍😃
2 ) "Let's Scare Jessica to Death" från 1971, en enkel-DVD och Region 1. Filmen är väldigt svår att få tag på och är dessutom väldigt dyr, strax under 400 kr."Let's Scare Jessica to Death" är en riktig psykologisk skräckfilmspärla som jag verkligen vill rekommendera.
3 ) "Ghost Story / Circle of Fear" från 1972-1973, en box med 6 DVDs och 22 episoder plus pilotavsnittet samt väldigt fina skådespelare.
Region 0.
4 ) "Thriller" (Boris Karloff's) en box med 14
DVD och 67 episoder. Region 1. från 1960-1962.
Alla filmerna gick på strax över 3.000 kr. Tog mina filmer från (Fruugo) och (Disclord). Brukar handla en hel del från (Amazon.co.uk) och även (Discshop) och någon gång från (Ginza) och (CDon) men aldrig mer från (Ebay.co.uk) då jag en gång beställde nya och dyra filmboxar från (Ebay), men fick begagnade filmer och det fanns även synliga fingeravtryck på diskarna då jag fick filmerna, även boxarna var rejält nötta i kanterna, så, det betyder, att det som sägs vara nytt på (Ebay) gällande DVD-filmer är oftast begagnade filmer som säljs som nya, jag känner till flera personer som råkat ut för detta beträffande filmköp från (Ebay)
Mvh/@JokerMannen