2020-11-07, 01:19
Medlem
getlitnotfits avatar
Glad att se att Biden tar hem det. Grymt viktigt! Super också att se kändisar (Beyonce, Taylor Swift, Leonardo DiCaprio, Blake Lively, Selena Gomez, Hailey Bieber, Jennifer Aniston, Sarah Jessica Parker, Orlando Bloom, Katy Perry, Kylie Jenner, Ariana Grande, Justin Timberlake mfl) visa sitt stöd via Instagram genom att skriva "Every vote count" och att de röstar på Biden.
2020-11-07, 01:20
Medlem
Detta var en ytterst lång valvaka, vi får väl se vad fuskanklagelserna ger, mina konspirationsteorier har i alla fall gått på högvarv sen några veckor innan valet

Till de som sörjer om nu Trump/GOP får lämna ämbetet kan jag bara säga att ni kan glädja er åt att under fyra år framöver se en tafatt äldre herre regera (från en källare?) bort demokraternas chanser till att nånsin styra landet igen. Om han skulle kola eller lämna över till vice presidenten är lyckan gjord för republikanerna i nästa val
2020-11-07, 01:20
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noreplies
Fake news alltihopa tyvärr.
Tyvärr är det så illa, att riktigt trogna Trumpfans saknar varje uns av källkritiskt tänkande. Dessutom sticker de huvudet i sanden vid minsta mothugg. En mycket farlig kombination. Är de dessutom beväpnade bör man bli skraj på riktigt.
Det jag mest befarar är att dessa infantila loosers ska gå bananas nu.
2020-11-07, 01:21
Medlem
Korders avatar
Med nöd och näppe lyckades alltså Trump slå vraket Shillary, men en smått förvirrad, totalt okarismatisk snubbe som dessutom är ännu äldre än åldringen Trump blev för avancerat.

Om demokraterna hade lyckats vaska fram en någorlunda vettig kandidat hade den "landslide" som MSM virrade om på förhand blivit verklighet.
2020-11-07, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
https://www.whitehouse.gov/trump-administration-accomplishments/

Kommer inte svara dig mer troll.

Är det trump som har skrivit listan? Kul att han tog äran från många av Obamas adminstrationens prestation.
Obamacare har blivit ACA
2020-11-07, 01:22
Medlem
WolfmanJackSrs avatar
Nu tycker Steve Bannon att man ska halshugga misshagliga personer.

Citat:
Steve Bannon’s “War Room Pandemic” account was permanently suspended by Twitter, after the ex-Trump strategist said in a video Thursday that the president should execute Dr. Anthony Fauci and FBI director Christopher Wray.
I’d put the heads on pikes, right — I’d put them at the two corners of the White House as a warning to federal bureaucrats. You either get with the program or you are gone.

https://www.youtube.com/embed/gLwYFhedtnQ
2020-11-07, 01:23
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TreponemaPallidum
Tyvärr är det så illa, att riktigt trogna Trumpfans saknar varje uns av källkritiskt tänkande. Dessutom sticker de huvudet i sanden vid minsta mothugg. En mycket farlig kombination. Är de dessutom beväpnade bör man bli skraj på riktigt.
Man får hoppas att deras oinskränkte Ledare inte kommer med några uppmaningar till våldshandlingar. Han var ju inne tidigare på att Proud Boys skulle stå på "stand by"...
2020-11-07, 01:23
Medlem
Förra talmannen Newt Gingrich säger att det är den största skandalen på sina 62 år i politiken. "NEWT GINGRICH: My hope is that President Trump will lead the millions of Americans who understand exactly what's going on. The Philadelphia machine is corrupt. The Atlanta machine is corrupt. The machine in Detroit is corrupt. And they're trying to steal the presidency, and we should not allow them to do that"

https://www.mediamatters.org/newt-gingrich/fox-news-newt-gingrich-calls-bill-barr-arrest-election-workers
2020-11-07, 01:24
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TreponemaPallidum

Tyvärr är det paradgrenen för demokraterna och deras loser anhang... men man kan ju alltid hoppas!
2020-11-07, 01:24
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noreplies
På tal om Project Veritas och Steve Pieczenik som "avslöjade" att röstsedlarna är märkte med vattenstämpel...så är det bra att veta att det är samma man som
har påstått att 9/11 utfördes av CIA-agenter och att skolskjutningen i Sandy Hook var en false flag operation.

Rätt trovärdig eller hur.....
Jag tror på allt annat än på konspirationsteorier, och jag hånskrattar åt alla mongos som kommer med en massa sjuka konspirationsteorier om 9/11 e.l. Det ska oxå väldigt mkt till för att jag ska kunna tro på alternativ fakta. Men att valfusk har förekommit vid detta presidentval är helt uppenbart, dock så vet jag inte i vilken stor utsträckning det har förekommit.
2020-11-07, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Lyssna här, din lilla åsna.

Nej, det var inte mirakulöst att Biden tog in Trump när posträkningen startade. Det som är anmärkningsvärt är att hela rösträkningen i de avgörande delstaterna plötsligt stannade upp när det såg ut som att Trump var på väg mot en solid valvinst, och antal röster för det ena kandidaten jämte den andra i Wisconsin, Michigan och Pennsylvnia i poströster ska inte vara möjligt. På morgonen efter valnatten så uttalade de på ABC att Biden behövde 78 procent av kvarstående röster i Pennsylvania för att ta i kapp Trump, och ABC är allt annat än pro-Trump eller pro-GOP. Många politiska kommentatorer, även från vänstersidan, kliar sig i huvudet efter detta valet. Det att du faktiskt skriver inte att det inte att det inte finns några bevis överhuvudtaget som pekar på valfusk från Dems visar bara hur vilse du faktiskt är

Sista ordet i detta presidentval är inte sagt.

Det var inget som stannade upp, det finns inga som helst bevis för fusk. Så utbrett fusk ska tydligen ha ägt rum och trots valobservatörer och republikaner samt demokrater som har observerat räkningen så har ingen belyst något specifikt.

Trots det kommer obildade lågpannor som du och vräker ur ej konspirationsteorier. Ät skit, pajas.
2020-11-07, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Jag tror på allt annat än på konspirationsteorier, och jag hånskrattar åt alla mongos som kommer med en massa sjuka konspirationsteorier om 9/11 e.l. Det ska oxå väldigt mkt till för att jag ska kunna tro på alternativ fakta. Men att valfusk har förekommit vid detta presidentval är helt uppenbart, dock så vet jag inte i vilken stor utsträckning det har förekommit.

Pajas, var är dina källor?
Ni vräker ur er så många konspirationsteorier och ni har inga som helst källor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in