2020-11-07, 01:14
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noreplies
Fake news allting. I vissa stater räknar man poströster sist.
Vi får vänta och se vem av oss två det är som tror på fake news. Mark my words
Medlem
På tal om Project Veritas och Steve Pieczenik som "avslöjade" att röstsedlarna är märkte med vattenstämpel...så är det bra att veta att det är samma man som
har påstått att 9/11 utfördes av CIA-agenter och att skolskjutningen i Sandy Hook var en false flag operation.
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson

Generalen lägg ner. Biden har vunnit.
2020-11-07, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 50bomb
Biden har vunnit, finns inga bevis för valfusk, faktiska resultat får du vänta på flera veckor

fuck biden och hans knarkade son.

Hur kan han vinna?

seriöst!

Han hade inga följare, trump hade fler följare än honom. Överallt trump gick så blev det EPIC.
Bidens son hade en skandal över sig dessutom och inte en enda nyhetssajt har tagit upp saken!

Alla dem är pro biden.

Även svensk media är det, speciellt annie lööf.
Medlem
Citat:

På tal om Project Veritas och Steve Pieczenik som "avslöjade" att röstsedlarna är märkte med vattenstämpel...så är det bra att veta att det är samma man som
har påstått att 9/11 utfördes av CIA-agenter och att skolskjutningen i Sandy Hook var en false flag operation.

Rätt trovärdig eller hur.....
Medlem
WolfmanJackSrs avatar
I en delstat skanderar Trumpfansen STOP THE VOTING och i en annan skanderar de COUNT THE VOTES.
Har de svårt för att bestämma sig vilket som är bäst.

Trump vill stoppa räkningen av poströster i vissa stater men att det är ok att fortsätta räkna poströster i andra stater, t.ex. Mississippi och Texas...
Medlem
enlevandemans avatar
Citat:

Killen är troll. Han skrev till mig via PM och bad om ursäkt för sitt trollande. Har anmält hans inlägg.

Det här valet kommer gå till historien. Den saken är säker och Biden kommer inte gå segrande ur detta.
2020-11-07, 01:16
Medlem
Soulquarians avatar
Aja då va Trump eran över. Man fick sig ett par rejäla skratt även om han utförde bra saker med. Nu kommer det en ny era med korruption och en puppet till big corps igen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Othfanaticos
Det har du rätt i. Jag gav bara en förklaring. En av många möjliga där det finns de som jag inte känner till. Jag har inte reflekterat över det särskilt mycket. Flashbacks trådar slutar dock ofta på samma sätt och jag tror folk är trötta på det. I&I av förklarliga skäl men även delen om aktuella brottsfall. Kolla runt i trådarna. Oavsett vad det är...om det kommer fram att det var en svensk så dör tråden många gånger. Är det en utlänning så slutar det handla om brottet och spårar ur helt. Folk är nog bara trötta helt enkelt.

Finns säkert vänsterforum där högerfolk inte hänger också just pga det att det oftast är som att diskutera med en vägg när man gör det på nätet.
Ja, men poängen var ju att om man är konflikträdd så är man en snöflinga, och om vänstermänniskor känner obehag inför att ta konflikter med de som dessa trådar utgörs av så är de enligt den definitionen snöflingor.

(Viktigt att påpeka är att jag aldrig kallat vänstern för snöflingor, utan jag använder den definitionen jag bemöttes av i inlägget du från början citerade).
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Killen är troll. Han skrev till mig via PM och bad om ursäkt för sitt trollande. Har anmält hans inlägg.

Hahah har jag messat dig? Screen på den tack
2020-11-07, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aktiespekulanten
fuck biden och hans knarkade son.

Hur kan han vinna?

seriöst!

Han hade inga följare, trump hade fler följare än honom. Överallt trump gick så blev det EPIC.
Bidens son hade en skandal över sig dessutom och inte en enda nyhetssajt har tagit upp saken!

Alla dem är pro biden.

Även svensk media är det, speciellt annie lööf.

Du kan tycka vad du vill, spelar mindre roll faktiskt. Biden har vunnit, vare sig man gillar honom eller inte
2020-11-07, 01:19
Medlem
Blot-Svens avatar
Kan man inte försöka få bort den där pöbeln som häckar i närheten av WH? Den förstör ju atmosfären helt i vackra Washington DC. Banditpack är vad det är. Gissningsvis samma människor som ägnade hela sommaren 2020 åt stenkastning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in