2020-11-06, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onlyplaydanuts
89% valdeltagande i Wisconsin, helt omöjligt !

72.3% av de röstberättigade. Omöjligt? 2004 var den siffran 72.9%.
2020-11-06, 21:13
Medlem
Docklands avatar
Ljuv musik i mina öron

"Joe Bidens kampanjteam tror på en valvinst inatt. Samtidigt uppges Donald Trump vara på "bedrövligt humör", enligt Sky News. Presidenten ska ha ovanligt kort stubin och vill att hans advokater ställer allt till rätta.

"Han vill att de stoppar räkningen, han skriker på alla att använda sina tillgångar, sin makt, sina pengar, oavsett vilken tillgång för att få stopp på räkningen", sade Donald Trumps före detta rådgivare Omarosa Manigault Newman till Sky News."
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onlyplaydanuts
89% valdeltagande i Wisconsin, helt omöjligt !
Stämmer inte. Runt 72% är det.
Bannlyst
Det är mer rimligt att inte utesluta att valfusk kan ha förekommit än att kategoriskt neka till att så är fallet.
Medlem
squeakys avatar
Det verkar vara unken stämning hos Donny daycare, vissa ser till så att Trumpeten inte får en mental meltdown. De har tydligen lyckats plocka fram en tv som han kan sitta och skrika åt, andra försöker förbrilt försöker söka efter nya jobb för de vet att S/S Trump sjunker väldigt snabbt just nu.

https://twitter.com/ProjectLincoln/status/1323721774358409216?s=19

Citat:
The atmosphere inside the West Wing is being described as a bit frenzied as reality sets in that Biden is only pulling further ahead. Trump's closest aides seem to be working to manage his frustration. Mark Meadows is focused on Pennsylvania. And many others are looking for jobs.
Citat:
Trump described as angry, frustrated and watching TV nonstop with no appearances currently expected, @kaitlancollins reports.
2020-11-06, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Trams. Det handlar om valfusk.

Var det inte du som var tvärsäker på att clownen skulle vinna? Då förstår jag varför du är så jävla butthurt

Trump beter sig som en jävla loser. Tom republikanerna börja tröttna på jättebabyn.
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Trams. Det handlar om valfusk.

Trump-eran är över för nu! Acceptera! Däremot har jag hört rykten att han tänker ställa upp om 4a år igen.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Ljuv musik i mina öron

"Joe Bidens kampanjteam tror på en valvinst inatt. Samtidigt uppges Donald Trump vara på "bedrövligt humör", enligt Sky News. Presidenten ska ha ovanligt kort stubin och vill att hans advokater ställer allt till rätta.

"Han vill att de stoppar räkningen, han skriker på alla att använda sina tillgångar, sin makt, sina pengar, oavsett vilken tillgång för att få stopp på räkningen", sade Donald Trumps före detta rådgivare Omarosa Manigault Newman till Sky News."

Vilket svek. Människor som springer till media och skvallrar om saker ger jag inte mycket för.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Med tanke på det omfattande fusket är det snarare förvånansvärt att det inte översteg 100%!

72.3% av de röstberättigade. Omöjligt? 2004 var den siffran 72.9%.

Debil är du.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KarimBenzema9
Jag förstår att den iq-befriade tjockisen inte förstår att han kan förlora och skyller genast på fusk. Apa.

Förresten, när ska han fängslas?

Nä nä... hör här nu din arabiska piece of s.

Biden har vunnit och vi väntar på hans episka tal.

Har du åsikter om det? Eller vill du raka dina ögonbryn?
2020-11-06, 21:15
Medlem
Silverfiskarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enough-is-enough
Det jag sett som ni kallar "bevis" är nästan alltid ett klipp på valarbetare och så text eller voiceover som säger det som visas är fusk. Utan att förklara vad fusket skulle bestå i.

Dom är ju svarta om vi nu ska tro på de trumpna....
2020-11-06, 21:15
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QplusNPC
Du ställer ju helt fel fråga. Visa mig en psykopat i maktens korridorer och i rampljuset som blottar sina drag? I själva verket för de sig långt bättre än average Joe, det ingår i paketet. Trump å andra sidan är ju som en öppen bok. Du vet ingenting om psykopati eller narcissism, så sluta misshandla termerna.

Det fetade. Jag dyrkar ingen, det är bara manipulativt att påstå det. Vad gäller ”fria världen”, är det Big Techs monopol på plattformar, där man censurerar och städar bort oliktänkande du tänker på? Eller MSM som alla talar samma språk över hela världen, unisont på uppdrag av de få ägarna? Och om nån tidning bryter sig loss, som NYP, så bannas man från Big Techs plattformar?

Resterna av den fria världen är på väg att dö, påskyndat av Coronan. Människors rörelse-, mötes- och yttrandefrihet eroderas och man har inga planer på att ändra på detta. Det är ju det som är innebörden av ”the new normal”.

Så ironiskt att det är just Trump och krafterna bakom honom som står emot utvecklingen mot totalitärt styre över världen.

Jag vet tillräckligt om narcissism. Du har rätt att Trump är en öppen bok. Därför är det tillräckligt att bocka av honom som narcissist och säga nej tack. En farlig individ.
Jag glad för din skull att du inte har någon egen erfarenhet av narcissister. Det förklarar också din nonchalanta inställning till problemet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in