2020-11-06, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Den var bra. Nog inte en herre som man hade varit intresserad av att intervjua i svensk slaskmedia, eller annan judemedia överhuvudtaget! Blir svårt att hålla lögnerna flytande då.

Du ska nog själv inte vara så stor i käften. Skriver ju saker som du inte kunnat backa upp med någon källa. Jag frågade dig 2 ggr efter källa på ditt påstående:
Citat:
Du missade tydligen helt bollen... bara 48% av joe bidens röster visade sig ju vara äkta stod det. Hur svårt är det att bevisa då? De saknar ju vattenstämpel

Vem kan ta dig seriöst efter det? Och då hejar jag ändå på Trump precis som du men man vill kunna tänka själv också och inte lita blint på vad kreti och pleti säger utan minsta källa.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-11-06 kl. 22:24.
2020-11-06, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trevliggrabb
Vad tur vi har en expert här hemma i Sverige på Flashback som har full koll på varenda vallokal i USA och vet att inget fusk har pågått. Videoklipp där man såtter upp plakat över fönster för att skydda insynen och där det slängts röster är bara fejknews alltså.

Nu känner jag mig jättetrygg. Demokratin har segrat!

Så du har sett med egna ögon att fruktansvärda brott mot de Amerikanska väljarna har förekommit och att demokratin är i fara pga av detta ?
Du kan raljera hur mycket du vill, men man behöver knappast vara expert för att inse att snacket om utbrett valfusk i "världens största demokrati" är överdrivet och och helt enligt den sittande presidentens agenda. Jag påstår inte att Tump fuskade 2016 men att han lyckades vinna valet då är ett stort jävla frågetecken. Hans sätt att "fuska" ligger på en helt annan nivå, han manipulerar och använder den makt han har tack vare sina pengar. Sen är han en person som inte drar sig för någonting för att få det han vill ha och han lyckades bli president. När det nu är slut på framgången så ser man hur jävla uppgiven han är. Det skulle inte förvåna mig om han avlider inom ett par år, hans hälsa har fått ta stryk och han kommer att dö sörjd och saknad av få.
2020-11-06, 22:22
Avslutad
Ni som förstår att det har fuskats bör följa den här kanalen på jewtube:
https://www.youtube.com/watch?v=XbN2D9gO4-o&ab_channel=ProjectVeritas
2020-11-06, 22:22
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erpatjoff
Hela världen kommer tacka USAs historiska valdeltagande när fanskapet inte bor i vita huset.

Glömde också fråga om du tror på allt han säger? Isåfall kan vi börja snacka om han är av rätt virke att vara president.

Vi pratar om valfusk här. Jag antar att ditt och andras ogillande till Trump motiverar detta fusk. Jag delar inte din mening.
2020-11-06, 22:24
Medlem
Jag uppmanar ala att kolla in Project Veritas. De har massor av bevis för fusk. Åt båda sidorna.

Och det kommer att fortsätta:

https://www.youtube.com/watch?v=XbN2D9gO4-o
2020-11-06, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Kan ju inte bli tydligare än såhär, några rösträknare som själva fyller i röstkorten, vilka svin. Någon vakt såg det hela och brydde sig inte. Oavsett vilken kandidat de fyllde i för är det bara fel och de borde få stå till svars.

Och dessutom fanns det valobservatörer för republikanerna i lokalen som inte heller ingrep.
Rent nonsens.
Den enkla sanningen är att de tar röstsedlar som på grund av markeringar utanför rutorna eller smutsfläckar inte kan läsas av de scanners som används. En valarbetare läser upp markeringarna från den ursprungliga valsedeln och en valarbetare markerar samma val på ersättningsvalsedeln som markeras som ersättningsvalsedel och sedan kan scannas. Den ursprungliga valsedeln arkiveras sedan separat så att en efterkontroll kan göras av att ersättningsvalsedlarna överensstämmer med de ursprungliga. Standardförfarande i USA och det görs i så gott som varenda vallokal i hela landet.
2020-11-06, 22:26
Medlem
WheelofFortunes avatar
https://www.youtube.com/watch?v=XLFr7dZaiXo&ab_channel=LBC

Igen, mer information om att valobservatörer inte tillåtits in. Till och med EFTER det att domstolarna beslutat om att staterna måste tillåta observatörer så har man nekat dem de observationsmöjligheterna som domstolarna stipulerat.
2020-11-06, 22:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Vi pratar om valfusk här. Jag antar att ditt och andras ogillande till Trump motiverar detta fusk. Jag delar inte din mening.
Ge inte det där trollet mer uppmärksamhet.
2020-11-06, 22:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WheelofFortune
https://www.youtube.com/watch?v=XLFr7dZaiXo&ab_channel=LBC

Igen, mer information om att valobservatörer inte tillåtits in. Till och med EFTER det att domstolarna beslutat om att staterna måste tillåta observatörer så har man nekat dem de observationsmöjligheterna som domstolarna stipulerat.

Toppen kompis! Bra bidrag!
2020-11-06, 22:33
Medlem
WheelofFortunes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joakwim
Jag har tittat igenom dina inlägg i tråden.

* Cloverdale Street - bor människor där. Gatan är lång. Bilden du länkar till visar en obebodd del av gatan.
* Eldklippet - det där kan vem som helst göra. Finns ju goda incitament för en Trumpsupporter att fakea detta.
* 125% Nevada - bilden ljuger. Enligt angiven källa i bilden har Nevada 1,821,356 registrerade röstar och inte 1,277, 000

Man kan ju bevisa vad som helst om man håller lika hög standard som din "bevisning". Jävla lögnare.

Att stater har för många registrerade gentemot invånare har dock redan skrivits om som en stor säkerhetsrisk i Judicial Watch tidigare i tråden.
2020-11-06, 22:34
Medlem
withnonames avatar
Tydligen var Biden populärare än Obama (yeah right) och samtidigt så håller han möten som är nästan tomma.
2020-11-06, 22:36
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cig35
Och dessutom fanns det valobservatörer för republikanerna i lokalen som inte heller ingrep.
Rent nonsens.
Den enkla sanningen är att de tar röstsedlar som på grund av markeringar utanför rutorna eller smutsfläckar inte kan läsas av de scanners som används. En valarbetare läser upp markeringarna från den ursprungliga valsedeln och en valarbetare markerar samma val på ersättningsvalsedeln som markeras som ersättningsvalsedel och sedan kan scannas. Den ursprungliga valsedeln arkiveras sedan separat så att en efterkontroll kan göras av att ersättningsvalsedlarna överensstämmer med de ursprungliga. Standardförfarande i USA och det görs i så gott som varenda vallokal i hela landet.

Kan man inte fylla i en valsedel korrekt så borde man inte ha rösträtt och då ska den valsedeln inte räknas.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in