2020-11-06, 22:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Det är helt uppenbart att det har förekommit fusk till fördel Biden i detta val, men i vilken stor grad det har skett är omöjligt att säga ngt om.

Tyvärr, så tror jag nog att alla bevis kommer att avvisas i en evt HD. Och att Biden (Kamala) svurs in den 21:a januari.

Bidén hade förlorat stort utan valfusket.
Medlem
Amazing-Graces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Ljuv musik i mina öron

"Joe Bidens kampanjteam tror på en valvinst inatt. Samtidigt uppges Donald Trump vara på "bedrövligt humör", enligt Sky News. Presidenten ska ha ovanligt kort stubin och vill att hans advokater ställer allt till rätta.

"Han vill att de stoppar räkningen, han skriker på alla att använda sina tillgångar, sin makt, sina pengar, oavsett vilken tillgång för att få stopp på räkningen", sade Donald Trumps före detta rådgivare Omarosa Manigault Newman till Sky News."

Snart dags för tvångströjan. Det är ju nästan så man tycker synd om honom. Hoppas han kan få hjälp av sin andliga rådgivare att få lite ro i sinnet.
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kommunism-massmord
Trump har i sina valtal hela tiden utmålat sig som en outsider som inte är köpt av det korrupta styret och eliten, så kalladen svampen. Ingen chock alls han förlorade valet 2020, demokraterna har planerat det under 4 år.
Absolut, men han gjorde tyvärr inte en lika bra valrörelse som inför förra valet. Då kunde han dessutom surfa lite på hajpen. Ingen visste än vad han gick för. Han skulle drain the swamp. Vad ska han säga den här gången? "Vi hann inte riktigt, men om ni ger oss chansen i fyra år till..."?

Sedan tycker jag att Trump har kvalitéer som kunde gjort honom omvald ändå. Så klart.
2020-11-06, 22:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mostcomebackfomo
Skit i ländernas resultat, titta på ledarnas förtroende.

Oavsett vem som var skyldig till vad så är Trump den som misslyckades med hanteringen iom hur förtroendet för han skadades. Han var slarvig, tog sig ibland vatten över huvudet i uttalanden.

Han hanterade det hela som allt annat men det var fel fråga och det funkade inte, folk köpte inte det.

Och vad hade behövts göras för att få folkets förtroende? Det omöjliga antagligen. Ska vi beskylla Trump för att han inte gjorde det omöjliga?
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Har du någon närmre tid när det här ska ske?

Nej, tyvärr inte. Tid är inte utlyst ännu. Jag PM'ar gärna om jag får reda på det. Antar det blir ikväll amerikansk tid, så då blir det kanske runt 3-4 tiden svensk tid.
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stina1981
Varför vinner demokraterna inte senaten om dom fuskar?

För att fokus legat på Trump. Kan vara någon missnöjd republikan men jag tvivlar.

Valfusket har i stor del drivits av TDS och utförts i fält av aktivister utan någon central styrning. Demokraterna har ändrat lagar för att underlätta fusket. Media är orsaken till TDS.
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katw
Du vet att det finns valobservatörer från båda partier i samtliga lokaler?

Trump torskar den här gången. Låt det sjunka in.
Yep. Men i Wisconsin, Michigan, Pennsylvania och även i Georgia så förbjuds valobservatörerna att vara närmare än 7-8 meter från själva grejen.
2020-11-06, 22:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KarimBenzema9
Och vad ska det ha för betydande?

Betydelse menar du.

Hans linjetal betyder ju allt. Han skall vara den president alla står bakom i frågor såsom; Corona/arbetslöshet och statsskuld.

Fyll i nå mer om du känner för det. Framför allt vill jag höra vilken väg han tar i Corona vs. Trumpen.

Har staterna och därmed hela världen en extrem lockdown att vänta oss när han tillträder, för det är ju det han främst kritiserat Trump för.
Senast redigerad av TveksamOmMittLand 2020-11-06 kl. 22:16.
2020-11-06, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
För att fokus legat på Trump. Kan vara någon missnöjd republikan men jag tvivlar.

Valfusket har i stor del drivits av TDS och utförts i fält av aktivister utan någon central styrning. Demokraterna har ändrat lagar för att underlätta fusket. Media är orsaken till TDS.
Stödda av republikanska partiet. Vi gör av oss av med Trump men ni får senaten. Låter lite Hollywood detta.
2020-11-06, 22:07
Medlem
8051arbasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pollenper
Kan du visa på något fusk?
Vad sägs om detta fusk? Det totala poströstandet har öppnat dörren för mer omfattande fusk.
https://www.projectveritas.com/news/ballot-chaser-raquel-rodriguez-boasts-judges-legislators-in-my-pocket-im/
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katw
Du vet att det finns valobservatörer från båda partier i samtliga lokaler?

Trump torskar den här gången. Låt det sjunka in.

Nej nej nej! Deep State och Globalisterna ligger bakom det sjukt utbredda fusket!
Medlem
geek12s avatar
Blir Pennsylvania klar sent inatt eller?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in