2020-11-06, 21:59
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trombonen111
Tror tyvärr fusket är mer omfattande än 2-3 delstater. Håller det troligare att det fuskas över hela landet rakt av.

Det är säkerligen inte första valet som gått regelvidrigt till heller för den delen. Om man tänker efter vilka presidentkandidater som har deltagit i senare val är i stort sett alla globalistaktörer. Clinton, Obama, McCain, Romney, Bush, Al Gore etc.
Kan du visa på något fusk?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Det är ett utbrett fusk. Bevis har ju kommit fram
En av filmerna som spreds var från Ryssland 2018. Bra bevis det.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas49
Fast Biden är gammal det går inte att förneka, tre eller fyra år äldre än gamlingen Trump har jag för mig. Men ändå, mycket av hans politiska erfarenhet sitter nog i ryggmärgen sedan lång tid tillbaka. Och så har han bevisligen en förmåga att entusiasmera och skapa teamkänsla en nog så viktig ingrediens i styrandet av en nation. Och inte att förglömma, med en relativt ung (och dessutom vacker kvinna) med skarp tunga och en del innanför skallbenet som vicepresident så kan det ju bli riktig bra i slutändan. Men fallgroparna är ju många.

Fast först måste ju Biden förstås vinna valet.

Valet vann han för tre dygn sen...

Men Oki, en iof lite till åldern gubbe, men som ändå har full koll på grejerna. Om jag sammanfattar.

Säger inte direkt emot dig heller, för jag har knappt hört han prata mer än tre sekunder. Oftast så skriker han ju bara halvaggro oneliners typ ”shut up man” unt so weiter.

Blir sketskoj att höra hans tal...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hyperbeast
Gav världen den sämsta ekonomiska modellen som existerat: Reaganomics.

Eisenhower och W Bush startade de värsta amerikanska krigen i modern tid där den senare även gav oss den finfina ekonomiska kollapsen 2008 efter massa deregulations (Heligt ord för republikaner)

Demokraterna har dock även varit flitiga med sin idioti men republikanerna är en säregen klass av clowner
Du menar Reaganomics som skapade förutsättningar för frihandelsavtal som ledde till att fattigdomen i världen minskade från 45% 1982 till 10% idag?
2020-11-06, 22:00
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katw
Ja just det. Ge dig till tåls några timmar. Eller antyder du något mellan raderna?

Att dom fuskar så klart. Dom visar tydlig skräck för att göra siffrorna officiella.
2020-11-06, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Att dom fuskar så klart. Dom visar tydlig skräck för att göra siffrorna officiella.
Varför vinner demokraterna inte senaten om dom fuskar?
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Det är ett utbrett fusk. Bevis har ju kommit fram
Vad få för bevis.?
Vi vet att döda fått röstsedlar, men vilken röstade de döda på?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Det är helt uppenbart att det har förekommit fusk till fördel Biden i detta val, men i vilken stor grad det har skett är omöjligt att säga ngt om.

Tyvärr, så tror jag nog att alla bevis kommer att avvisas i en evt HD. Och att Biden (Kamala) svurs in den 21:a januari.

Jag tycker snarare att det är uppenbart trumpfusk.

Trump saknar moral och spärrar

Han har fanatiska supporters

Han har mest makt i världen

Det är en pro Trump republikan som styr Florida

Florida såg klart blått ut innan valet...
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TveksamOmMittLand
Okay. Perfekt. Det räcker, du behöver inte dunka på med en massa adjektiv.

Du och jag hörs efter hans linjetal.

Och vad ska det ha för betydande?
2020-11-06, 22:02
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Att.dom fuskar så klart. Dom visar tydlig skräck för att göra siffrorna officiella.

Du vet att det finns valobservatörer från båda partier i samtliga lokaler?

Trump torskar den här gången. Låt det sjunka in.
2020-11-06, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Det är helt uppenbart att det har förekommit fusk till fördel Biden i detta val, men i vilken stor grad det har skett är omöjligt att säga ngt om.

Tyvärr, så tror jag nog att alla bevis kommer att avvisas i en evt HD. Och att Biden (Kamala) svurs in den 21:a januari.

Valfusk har skett över hela USA, dock omöjligt bevisa i efterhand då Trump valsedlar är förstörda och borta. Valfusk kan endast stävjas genom observatörer som granskar räkningen live. Nu försent.
2020-11-06, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pollenper
Kan du visa på något fusk?
Det överlåter jag till militären. Håll ögonen öppna!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in