2020-11-06, 21:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wejo
Eh, jo. 90% eller 1,9 miljoner röster är räknade där och Biden leder med tre procentenheter. Finns inget som tyder på att Trump kan vända Arizona.
Så CNN ljuger när de säger att 140.000 röster återstår i Maricopa?
2020-11-06, 21:43
Medlem
Sten-Ulphs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katw
För att varje röst ska räknas? När det är så jämnt som det är så är väl viktigare att det blir rätt än så snabbt som möjligt?

Bör det inte vara precis lika viktigt att räkna exakt lika varsamt och sakta från start med det resonemanget? Varför skulle det vara viktigare att räkna varsamt på slutet, enbart för att det är jämnt vid det läget?

Obegripligt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Vad gjorde republikanerna före Obama….?

Gav världen den sämsta ekonomiska modellen som existerat: Reaganomics.

Eisenhower och W Bush startade de värsta amerikanska krigen i modern tid där den senare även gav oss den finfina ekonomiska kollapsen 2008 efter massa deregulations (Heligt ord för republikaner)

Demokraterna har dock även varit flitiga med sin idioti men republikanerna är en säregen klass av clowner
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trumpvann
Så CNN ljuger när de säger att 140.000 röster återstår i Maricopa?

Nej. Men du skrev "då har inte Maricopa county räknats alls".
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wejo
Då är det väl dags att du lämnar tangentbordet och åker över till staterna och överlämnar dina bevis.

Det ska jag vara med att bidra till. Joey biden har redan varit president, vice president då tycker jag inte man ska kunna ställa upp igen.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TveksamOmMittLand
Du har säkert rätt.

Men när får vi se din hjälte Biden? Han har snart gömt sig i tre dygn trots att han vann tidigt i onsdag.

Jag menar, vad är problemet???

Trumpen kommer å bråka i tre månader till.

Trump är Trump ditt libejala fuck.

Ja, jag har rätt. Han kommer ut och pratar inför nationen senare ikväll. Han går inte ut och säger att han har vunnit när alla röster inte är räknade som idioten Orange. Det är problemet. Att orange är en multiidiot och väldigt svagbegåvad. Han är en efterbliven marionett.
2020-11-06, 21:44
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars48.
Trumps kampanj grupp har inte redovisat något värdigt bevis på valfusk.
De har väldigt dålig ned pengar oxå för att anlita advokater och sätta igång en grundlös legal process.
Hörde att vicepresidenten håller på att samla donationer.
Det är tidigt än, och det är en bit kvar tills 20 januari.

Det är helt uppenbart att det har fuskats med mail in ballots i 2-3 delstater.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kommunism-massmord
Biden är sjuk, 78-år, han kommer INTE vara USAs presidnt länge. Han lider av demens/senilitet vilket gör det möjligt avsätta honom som president.

Alla social (demokrater) på tråden anser ju att han är i Gunde Svan mode- 88 i Calgary.

Vill mest se själv med mina egna ögon. Är gubben check eller ej. Inga konstigheter.
Medlem
enough-is-enoughs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sten-Ulph
Bör det inte vara precis lika viktigt att räkna exakt lika varsamt och sakta från start med det resonemanget? Varför skulle det vara viktigare att räkna varsamt på slutet, enbart för att det är jämnt vid det läget?

Obegripligt.

Kolla upp hur många stater som räknat färdigt. Det är inte många.
Medlem
Sten-Ulphs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enough-is-enough
Kolla upp hur många stater som räknat färdigt. Det är inte många.

Har jag inte påstått heller.
2020-11-06, 21:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KarimBenzema9
Ja, jag har rätt. Han kommer ut och pratar inför nationen senare ikväll. Han går inte ut och säger att han har vunnit när alla röster inte är räknade som idioten Orange. Det är problemet. Att orange är en multiidiot och väldigt svagbegåvad. Han är en efterbliven marionett.

Okay. Perfekt. Det räcker, du behöver inte dunka på med en massa adjektiv.

Du och jag hörs efter hans linjetal.
2020-11-06, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Vet ej. Mer än Trump förhoppningsvis. En önskedröm vore att sparka ut Turkiet ur Nato.

Hur Biden ens skulle kunna kicka ut Turkiet ur NATO får du gärna förklara.

Jag tror det finns en risk att just Turkiet kommer gynnas av Biden, precis som Iran.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in