2020-11-06, 21:34
Medlem
Silverfiskarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lawless19
Vet de vem Biden är?

Japp... President Joe Biden är snart president i USA....
2020-11-06, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Inte bara en känsla, det är ett faktum! Trump har inte startat ett enda krig, förutom mot MSM, då... :-) Han har till och med skapat fred, eller i alla fall en någorlunda, varaktig vapenvila i flera regioner. Trump kan anklagas för mycket, men någon krigshetsare ala Clinton, Bush, Obama et al, är han då inte...

Ett tag var jag inne på samma spår. Men efter att ha kollat in exakt vilka gigantiska summor Trump lånat för skattesänkningar så tror jag inte att det nödvändigtvis handlar om ideologi. Planen var nog att dela ut så mycket pengar att han skulle bli återvald. Krig var nog för dyrt, helt enkelt.

Sedan smet han ju undan Vietnam och någonstans sitter det säkert en tagg. Troligen därför han orerade om "loosers and suckers" när det gällde stupade soldater.
2020-11-06, 21:35
Bannlyst
Trump knappar in i Arizona. 39.769 skiljer.

Och då har inte Maricopa county räknats alls på 140.000 röster.
2020-11-06, 21:35
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Lite sent att ropa om röstfusk, när man själv sitter fast med skägget i brevlådan.

Bevis annars är det fake news.
2020-11-06, 21:36
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverfiskarna
Japp... President Joe Biden är snart president i USA....

Vilken minut som helst nu.....
Seriöst undrar inte du varför det tar sån tid att räkna?
2020-11-06, 21:36
Medlem
doggydees avatar
OH NEJ! Det var bara en "glitch" i systemet som gjorde att 6000 Trump-röster råkade gå till Biden istället...

https://twitter.com/TrumpWarRoom/status/1324782215251824643
2020-11-06, 21:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KarimBenzema9
Haha så är det ju. Bara efterblivna luffarlodisar som röstade på orange.

Du har säkert rätt.

Men när får vi se din hjälte Biden? Han har snart gömt sig i tre dygn trots att han vann tidigt i onsdag.

Jag menar, vad är problemet???

Trumpen kommer å bråka i tre månader till.

Trump är Trump ditt libejala fuck.
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av katw
Bevis annars är det fake news.

10%Joe ska få en möjlighet att klampa i en fälla först.

Vi får vänta tills Joe utser sig som vinnare.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fryskyl
Det är ju inte helt omöjligt. Just på valdagen och nu dagarna efteråt har han ju varit så illa tvungen att krypa ut ur sin källare, och lär ha varit betydligt mer utsatt för infektionsrisk än tidigare. Får en att tänka på Harrison på 1800-talet, som dog av lunginflammation kort efter att ha blivit insvuren, kanske för att han snackade för länge på inauguration (som du säger, svinkallt i januari) eller överhuvudtaget lät sig grattas av för mycket folk.

Jag hoppas dock starkt på att han håller sig kvar; dels vill jag inte ha Kamelen; dels önskar jag ingen döden, inte ens en krigsförbrytare; och dels vill jag se hur hans demens/ålderssvaghet utvecklar sig. C'mon man...

Det här må kännas som en förlust just nu, men med tiden lär man nog se betydligt ljusare på det. Trump har varit en välbehövlig adrenalininjektion. Jag hoppas för övrigt på Kristi Noem till 2024.

Kommer bli en lång mörk vinter med tanke på Corona expansionen. Ska bli intressant att se vad Sleepy Joe kommer göra åt sjukan.
Om han börjar med en hård lockdown som han förespråkat.
2020-11-06, 21:38
Medlem
katws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trumpvann
Trump knappar in i Arizona. 39.769 skiljer.

Och då har inte Maricopa county räknats alls på 140.000 röster.

Vilken tur att de fortsätter räkna röster då. Det ville nämligen Trump stoppa. Eller vänta, det gällde visst bara de andra delstaterna.
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
OH NEJ! Det var bara en "glitch" i systemet som gjorde att 6000 Trump-röster råkade gå till Biden istället...

https://twitter.com/TrumpWarRoom/status/1324782215251824643
Detta är fake news enligt V-mannen & co.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Att han låter Turkiet härja fritt? Inget jag gillar i vart fall eftersom Europa har det skitlandet runt knuten. Turkarna härjar i Medelhavet, bygger upp en allians med de allra sämsta delen av Libyen. Trump kan skita i det, men det kommer att ge oss skit. Milt sagt. För att inte tala om krigshot mot Grekland och Cypern.

Obama var spak inför Erdogan, vad tror du Biden kommer göra?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in