2020-11-06, 21:26
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Visst har han hetsat på Twitter under sina fyra år vid makten, men känns som att man får gå långt tillbaka för att hitta en amerikansk president som varit mindre aggressiv i praktiken. Han har inte inlett något krig.

Inte bara en känsla, det är ett faktum! Trump har inte startat ett enda krig, förutom mot MSM, då... :-) Han har till och med skapat fred, eller i alla fall en någorlunda, varaktig vapenvila i flera regioner. Trump kan anklagas för mycket, men någon krigshetsare ala Clinton, Bush, Obama et al, är han då inte...
2020-11-06, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Jag vet tillräckligt om narcissism. Du har rätt att Trump är en öppen bok. Därför är det tillräckligt att bocka av honom som narcissist och säga nej tack. En farlig individ.
Jag glad för din skull att du inte har någon egen erfarenhet av narcissister. Det förklarar också din nonchalanta inställning till problemet.

Hear hear.
Det fantastiska bandet Threshold gjorde förresten en låt om Trump redan 2001
https://www.youtube.com/watch?v=oOWGoUfVzHM

Citat:
Caught in the headlamp glare of your own blinding vanity
Mesmerized by the stare of your shallow personality
Gorging the junk food of flattery you drag your fat ego around
Everyone floored by the battering you give to whoever's around
https://genius.com/Threshold-narcissus-lyrics
2020-11-06, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av katw
Jag hoppas Secret Service filmar från alla tänkbara vinklar när Donald släpas ut hur Vita Huset den 19:e januari.
Undrar om klockorna i vita huset är överhängda. Tic tac tic tac, spöktimmen närmar sig och Trump kan inte sova.
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ja om det skulle skett i sådan omfattning att det påverkat slutresultatet i varje enskild delstat, ja.
Men tro inte att republikanerna är små oskyldiga lamm heller.

Lite sent att ropa om röstfusk, när man själv sitter fast med skägget i brevlådan.
Medlem
EnGodForlorares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Ljuv musik i mina öron

"Joe Bidens kampanjteam tror på en valvinst inatt. Samtidigt uppges Donald Trump vara på "bedrövligt humör", enligt Sky News. Presidenten ska ha ovanligt kort stubin och vill att hans advokater ställer allt till rätta.

"Han vill att de stoppar räkningen, han skriker på alla att använda sina tillgångar, sin makt, sina pengar, oavsett vilken tillgång för att få stopp på räkningen", sade Donald Trumps före detta rådgivare Omarosa Manigault Newman till Sky News."

I samma anda:

Citat:
CNN’s Kaitlan Collins is reporting that White House aides are trying to determine the best way to stage an “intervention” to tell President Trump he has no hope of remaining in the Oval Office for a second term.

https://theintellectualist.com/2020/11/06/cnn-trump-aides-plotting-intervention-to-tell-him-he-has-no-hope-of-winning/
Medlem
Queenofqueenss avatar
Alla pk-vänstervridna-feminist-homgena-icke självständigt tänkande journalister vill att Biden ska vinna för att han jobba med Obama. Fyfan sådant trams, studera politiken, vilken är bäst Trump. Helt klart. Om Trump var svart hade han vunnit. De tär bara för att Trump är Trump som man ska Trump hata... Helt grundlöst.
Medlem
samtron12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
i
Njae. Bra att han inte skapat krig, visst, men man kan ju knappast påstå att han lagt mycket vikt på diplomati, vilket torde vara A och O. Visst, islossning med Nordkorea, men i övrigt? Skrotat Iran-avtal, vänt Europa mer eller mindre ryggen, lämnat ett farligt maktvakuum i delar av Mellanöstern. Jag har svårt at se att hans utrikespolitik skulle hålla/ bära frukt i längden.

Hans peace deals i mellanöstern då? Som till och med nästan gav han fredspriset
2020-11-06, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enough-is-enough
Sittkissare är min favoritförolämpning. Att sitta ner och kissa betyder ju att man insett problematiken att stå och kissa om man bor inomhus. Man har sett problemet, man har löst det. Progressiv
Du glömde svara på varför du stödjer en presidentkandidat som är korrupt och senildement. Är det också progressivt?
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok
Tycker att Trump allt mer påminner om en ungjävel som alltid påstår att andra fuskar vid kortspel
Det spelar liksom ingen roll hur många ggr korten räknas. Förlusten är lika svår att ta ändå.

Han är en ungjävel i sinnet. Har inte förändrats nånting mentalt sen 15-20 års åldern.
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
"Stand down and stand by". Presidentens ord till Proud Boys i första valdebatten. Du ska nog inte ropa hej ännu.

Ett gäng bondläppar med rakade pungar kan inte göra mycket. Trump är rökt.
2020-11-06, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KarimBenzema9
Vad sa du precis?

Verkar ha blivit fel, jag har citerat ett inlägg som inte längre finns kvar. Antingen så gjorde jag fel och citerade fel person eller så fattade jag inte att du inte var seriös och om så är fallet ber jag om ursäkt

Stod något i med : "Alla kvinnor är horor....etc. Det är vetenskapligt bevisat"
2020-11-06, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Donald Crazy Trump har förlorat emot alla odds.
Jättelosern har funnit sin naturliga väg..och det kunde inte ha hänt ett större kräk till karl.
Han har åsamkat nationalkonservatismen global skada.Ett nackskott vore det bästa.

LOCK HIM UP!
På vilket sätt har han skadat dig? För stort ego i jämförelse med ditt förkrympta?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in