2020-11-06, 19:31
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Jag drar mig för att uppmana till militärkupp, men i det här fallet står USAs framtid bokstavligt talat på spel! Jag skulle säga att det i det här fallet är högst befogat för Trump att ogiltgförklara valet pga. omfattande systematiskt valfusk, utlysa undantagstillstånd, sätta in militären, och fortsätta styra på dekret om så behövs. Ibland måste demokratin skyddas på paradoxala och okonventionella sätt. Vi såg exempel på detta i Haiti när Aristide nekades den seger han försökt stjäla. Det finns många fler exempel, men poängen är att Biden är i begrepp att stjäla valet och förgöra USA och måste stoppas till varje pris!

Vad är förutsättningarna för att iscensätta något sådant?
USA är en fuskdemokrati, som alla stater men en av värstingen bland fuskarna. Så någon demokrati kan inte störtas.

Världen vill inte ha Trump. Han kommer att bli ihågkommen som en av de mest korkade och ineffektiva presidenterna någonsin.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DogDog
Han vinner

Men om Biden får Pennsylvania och Trump får de resterande?
Medlem
SnakePlissskens avatar
Trumps tweet från 2016 säger väl allt:

Vladimir Putin said today about Hillary and Dems: "In my opinion, it is humiliating. One must be able to lose with dignity." So true!

https://twitter.com/realdonaldtrump/...670121985?s=21
Medlem
Bluebeast72s avatar
It's a Bird... It's a Plane..It`s JOE BIDEN AMERICAS NEW PRESIDENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Finaly a real man for the post, thank lord!!!!

https://www.youtube.com/watch?v=c8C7i9kdEf8

2020-11-06, 19:32
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av butterfly9797
Om Biden vinner Pennsylvania, behöver han tex Georgia,Nevada,Arizona? Eller vinner han då?

Fattar inte varför alla snackar om Pennsylvania? Biden har ju haft Nevada och Arizona med god marginal länge nu och dom två räcker för vinst.
2020-11-06, 19:32
Medlem
RedXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Trump får 7 miljoner fler röster än valet 2016 och ser ändå ut att förlora stort, klart det är riggat.

Ja, antingen det eller så har valdeltagandet ökat...
2020-11-06, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Trump får 7 miljoner fler röster än valet 2016 och ser ändå ut att förlora stort, klart det är riggat.

Dessutom största turnout i republikanska historien. Basement Biden klådde samtidigt självaste Obama version 2008.
Medlem
Trump har i alla fall redan fler röster än 2016. Antal röster i valet 2016: 63 miljoner. 2020: 70 miljoner när drygt 90% av rösterna är räknade.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av butterfly9797
Men om Biden får Pennsylvania och Trump får de resterande?

Han vinner ändå
Medlem
neiges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverfiskarna
Hundratals miljoner poströster?! Jag säger "fake news" om det... *fniss*

Fake news är fan ett bra hopplock av bokstäver, det trodde man inte jag skulle sagt för en vecka sedan... *fniss*

Segern är vår hursomhelst.... Vi har segrat! Länge leve president Biden och ännu längre president Harris!
Fake news var ett ord som Obama gav upphov till så sent som 2016 trots allt, som Trump senare kidnappa. Thanks obama! 180 million ballots har skickats ut som vote-by-mail väl?? Rätta mig om jag har fel isåfall.
Senast redigerad av neige 2020-11-06 kl. 19:36.
2020-11-06, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverfiskarna
Trump? Vem är det? *fniss* Antar att du menar föredettingen... Varför ska man minnas honom, har han gjort något överhuvudtaget mer än att vara resistent mot vetenskap och sanning? *fniss*

En liten tår anar jag oavsett vad du påstår grinolle där...
..Dubförstod inte ens vem budskapet i mitt inlägg var destinerad till.. du kommer ALDRIG förstå..patetiskt..
2020-11-06, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaKennyBody
Observatörer har.

Det är något som är lagstadgat i USA sedan länge så att det inte ska råda någon tvivel för folk vem den nya presidenten faktiskt är.

Valobservatör ska få komma in där för o kunna se så att ingen har fuskat.

I somliga delstater har dessa inte fått komma in. Trotts passerkort och allt.
Jag pratar inte om observatörer. Jag pratar om den statliga valmyndighetens representanter.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in