Citat:
Ursprungligen postat av
abiz2
Jag har inte sagt att det håller för domstol. Det finns folk som jobbar med sådant, dom kan ta fram bevis.
Nu är vi på Flashback, forumet där vi snackar massa skit.
Jag är barnledig, så fyllan kommer tidigt ikväll, men är ganska säker på att jag skrev att jag var "ganska säker" på mitt uttalande.
kör till, kan fatta det.
ton är svårt att utläsa i text ibland.
den här tråden är full med folk som ifrågasätter fakta utan att orka lägga 5 sekunder på att faktakolla sina egna påståenden så jag börjar ledsna lite.
tycker att jag följt turerna kring trump hyfsat kontinuerligt och dom två grejerna jag fått med mig är att han betalat 75 dollar i skatt nåt år, och att han hävdade att detta va fair om man tittade på hans deklaration. sen lovade han att visa deklarationen men gjorde det aldrig.
hade han gjort det hade jag garanterat lagt det på minnet.
men har han gjort det under senaste typ månaden kan jag såklart missat, frågar mig varför han sköt på det så länge, men alright fair, det kan ha skett
jag är inte främmande att ändra min ståndpunkt när jag presenteras med ny information.
av min erfarenhet av turerna kring trump är det just där det faller, presenterande av informationen.
men hittar du nåt kollar jag gärna.
ha en bra kväll!