2020-11-06, 19:15
Medlem
Silverfiskarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstasi
Jag gråter inte.
Är däremot förfärad över den otroligt låga intelligensen hos the global lefties, vilka vägrar se verkligheten och flummar runt.
Nån jävel där bak får städa upp efter er vänsterkapitalister som är dumcurlade och tror allt bara kommer av sej själv..
Ni hör bara det ni vill höra.
Ni håller hellre på en senil gubbe som inte ens kan namnet på Trump när han pratade förra veckan..
Life is a cirkus.. världen är sjuk.

Trump? Vem är det? *fniss* Antar att du menar föredettingen... Varför ska man minnas honom, har han gjort något överhuvudtaget mer än att vara resistent mot vetenskap och sanning? *fniss*

En liten tår anar jag oavsett vad du påstår grinolle där...
2020-11-06, 19:15
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Nej, än finns det hopp. Änglar från Afrika och Sydamerika kommer till USA för att rädda Trump. https://www.aftonbladet.se/tv/a/321118. Hur kan en seriös presidentkandidat ha denna kvinna som medarbetare?

VAD I HELVETE beskådade jag nu???!!! Hur i helvete kan denna kvinna få gå fritt på gator och torg? Tror fasiken hon uppfylldes av x antal negrer på scen och fick multipla orgasmer...
2020-11-06, 19:16
Medlem
okok1s avatar
Blir det inte färdigt idag?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Är knappast en tillfällighet.. tror du inte?

Jo, klart det bara är slumpen. Inte kan du väl mena att vänstermänniskor som sitter på moralens högborg skulle fuska?

Det finns ju inga bevis för det heller, det har ju CNN och Mona Sahlin sagt.
Medlem
tojos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Hur får du ihop det? Menar du att det är 50-50 i alla andra stater?

Hur jag får ihop det? Kollar man på popular vote där Biden har 4 miljoner fler röster tillsammans med det faktum att Biden har 4 miljoner fler röster i Kalifornien (hittills, endast 77% av rösterna där är räknade) så listar man ut att snittet för alla övriga stater sammanlagt är 50-50 i popular vote, så ja, du och alla andra får ihop det lika lätt.

Kolla på datan på vilken sajt som helst bara. Klicka Kalifornien här till exempel.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Kanon! Du lär få den billigt, för markvärde och utvecklingsgrad är i stort sett noll.

Sen kan du få lite lätt inskränkta diskussioner med grannarna, men om det funkar för dig, kör!

Du, om dom blir alltför inskränkta så kanske jag kan få komma tebax å surra med dig..
Medlem
shbous avatar
Intressant video vad som sker ifall Trump vägrar avgå

https://youtu.be/WZWRhLW7Y8w
2020-11-06, 19:17
Medlem
DaddyD2s avatar
Allt fler republikaner verkar ta avstånd från Trump till följd av all desinformation kring valfusk som han har spridit de senaste dygnen. Man märker stor skillnad över hur desperat han är nu jämfört med valet 2016. Skillnaden mellan då och nu är att han riskerar fängelse om han förlorar det här valet, så det är uppenbart varför han beter sig som en galning.
2020-11-06, 19:18
Medlem
shbous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Blir det inte färdigt idag?

Inte en chans..
Kommer sluta i domstol.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slaskneger
Men din jävla idiot. Bevisa att det är valfusk i Nordkorea! Nähä, observatörerna tillåts inte observera? Jag antar att det gick rätt till då.

Ja om vi har lärt oss nåt så är det att valfusk inte förekommer om det inte bevisats.

Nordkorea
Ryssland
Venezuela
Zimbabwe
Osv

Valfusk har aldrig inträffat där heller.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mostcomebackfomo
Finns inte.
Tittar man på valresultatet i sin helhet så verkar det t.o.m. som Trump förlorat stöd från Republikaner.

Vilken militär skulle lyssna på Donald, Rudy och Eric? En militär som längtar efter krigsrätt?
"Stength is in numbers" som det heter. Stödjer militären sin "Commander-in-Chief" och älskar sitt land så gör som de som de blir tillsagda. Det är liksom en avgörande del i det här med att lyda order, vilket man gör som militär. Vad skulle militärerna ställas inför riksrätt för? För att ha lytt sin befällhavares order? För att ha slagit vakt om Republiken man svurit att beskydda? Som jag nämt så finns det fall runt om i världen där korrupta politrucker försökt fuska sig till vinst för att bedriva en politik som syftar till att förstöra landet och som sparkats ur med hjälp av militärt ingripande. Det är på väg att hända i USA, således torde ett patriotiskt militärt ingripande vara det enda rätta i det här läget, även om det givetvis tar emot att riskera att behöva rikta vapen mot egna landsmän.
Medlem
Imnshos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TveksamOmMittLand
Är med dig hela vägen. Låt vänsterradikalerna ta bajsmackorna nu till -24.

Trump kommer ju få en galet fri roll. Han kan köra samma modus utan att få några fkn faktacheckande marxister från drakarna på sig...

Sen hur fasen republikanerna skall fixa detta vet jag ej, mest troligt stället dom väl upp med en HBTQ person från Myanmar som skall locka urbana bögar i offentlig sektor.
USA IRL är tamejfan den största och bästa sitcommen sedan Seinfeld! Nu får vi sköna commies som tar över demokraterna när Biden läggs in på hemmet, samtidigt som negrer och latinos tar över väst- och östkustens storstäder, där WT-opioidslavar redan bajsar ner gatorna.

Vi kan också se fram emot nya stimulanspaket som drar upp börserna till nya höjder! Alla som gråter över Trumps förlust är konstiga - martyrer får större genomslag än trista politruker. He's one for the ages, nu gäller det att hålla i hatten när kärringen Harris snart tar över som USA:s första kvinnliga president!

Det jäser i Texas vapenlobbies, ska vi få se lite härliga lynchningar nu?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in