2020-11-06, 19:18
Medlem
tojos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trevliggrabb
Biden fick färra röster än både Obama och Hillary i varje stat förutom där valet praktiskt taget har avgjörts på slutet: Minnesota, Pennsylvania, Georgia och Wisconsin.

Vilket fantastiskt sammanträffande.

Det kanske stämmer, läste fel först. Biden har fler röster i hälften av staterna som angetts som klara av media, Trump i hälften.
2020-11-06, 19:18
Medlem
Citat:
Biden fick färra röster än både Obama och Hillary i varje stat förutom där valet praktiskt taget har avgjörts på slutet: Minnesota, Pennsylvania, Georgia och Wisconsin.

Vilket fantastiskt sammanträffande.
Ehh det ar darfor dom kallas swing states.... Plus att dt du sager stammer inte han har mer i CA, WA, OR, CO, MO, UT NC mfl sa det ar totalt skitsnack fran din sida....
2020-11-06, 19:19
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Jo, klart det bara är slumpen. Inte kan du väl mena att vänstermänniskor som sitter på moralens högborg skulle fuska?

Det finns ju inga bevis för det heller, det har ju CNN och Mona Sahlin sagt.
Nix.

Är oxå lustigt att man har räknat röster i PA och GA i hela natt/dag. Men i NV och NC så har rösträkningen stått stilla i över 48t nu.. de avväntar läget för att se om Biden behöver NC och NV.

Militärrösterna från Georgia har heller inte räknats upp.
Medlem
https://www.expressen.se/nyheter/trump-valjare-uppmanas-protestera-behover-dig/

SMS skickas runt som uppmanar till protester. Trump-sidan verkar vara beredd att gå hela vägen med det här.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abiz2
Jag har inte sagt att det håller för domstol. Det finns folk som jobbar med sådant, dom kan ta fram bevis.

Nu är vi på Flashback, forumet där vi snackar massa skit.

Jag är barnledig, så fyllan kommer tidigt ikväll, men är ganska säker på att jag skrev att jag var "ganska säker" på mitt uttalande.

kör till, kan fatta det.
ton är svårt att utläsa i text ibland.

den här tråden är full med folk som ifrågasätter fakta utan att orka lägga 5 sekunder på att faktakolla sina egna påståenden så jag börjar ledsna lite.

tycker att jag följt turerna kring trump hyfsat kontinuerligt och dom två grejerna jag fått med mig är att han betalat 75 dollar i skatt nåt år, och att han hävdade att detta va fair om man tittade på hans deklaration. sen lovade han att visa deklarationen men gjorde det aldrig.

hade han gjort det hade jag garanterat lagt det på minnet.

men har han gjort det under senaste typ månaden kan jag såklart missat, frågar mig varför han sköt på det så länge, men alright fair, det kan ha skett

jag är inte främmande att ändra min ståndpunkt när jag presenteras med ny information.
av min erfarenhet av turerna kring trump är det just där det faller, presenterande av informationen.
men hittar du nåt kollar jag gärna.

ha en bra kväll!
Senast redigerad av Spakur 2020-11-06 kl. 19:24.
Medlem
Zingo2s avatar
NEW YORK. Ett antal hundratusen röster återstår att räkna men i praktiken är presidentvalet avgjort.
USA:s näste president heter Joe Biden med mindre än att Högsta domstolen efter att den juridiska striden är avgjord ger segern till Trump.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Redan fyra miljoners överläge i the popular vote. Kan bli dubbelt så mycket.

Ni kanske skulle sluta hänga upp er på allt fake news/polls/ballots. Bidens turnout var troligen valhistoriens lägsta, så halvera antalet röster och ni landar närmare verkligheten. Pyrrhussegrar är ju som att kissa i byxorna, skönt ett tag men sen blir det kyligt och svidande. Sanningen är på sparlåga just nu, men brukar komma ikapp i det långa loppet.

Apropå narcissism/psykopati. Du ska nog rikta blicken mot MSM. Det är ju välkänt att bland topp fem yrken med störst koncentration av psykopater att man där hittar journalistyrket. Min bedömning är att yrket det sista decenniet har intagit första platsen, med råge.

Trumps narcissism är f ö godartad, ergo noll psykopatiska drag. Du kommer troligen få bättre exempel på psykopati vartefter dramat i USA övergår till storm. Ni dömer människor på ytliga grunder, det i sig ett riktigt dåligt personlighetsdrag, så du och många här har troligen mer drag av dessa störningar än Trump.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slaskneger
Men din jävla idiot. Bevisa att det är valfusk i Nordkorea! Nähä, observatörerna tillåts inte observera? Jag antar att det gick rätt till då.
Duu jämställer alltså USA med Nordkorea. Fascinerande.
2020-11-06, 19:20
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shbou
Intressant video vad som sker ifall Trump vägrar avgå

https://youtu.be/WZWRhLW7Y8w

TED är typ globalisternas egna kanal, som har haft en del riktiga läskiga gäster.
Medlem
neiges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joxmoose
Det faktum att Trump anhängarna endast tror Trump kan förlora på grund av valfusk säger en hel del om hur verklighetsfrånvända de är.
Hade aldrig hänt om det inte var för att det är första gången i historien som hundratals miljoner poströster delas ut, precis som Trump sa i debatten är det upplagt för fraud. Och som man kan se är nästan samtliga postanställda och de som räknar röster afroamerikaner, som btw trots sin minoritet på ca 12% består 38% av fängelsebefolkningen, och >90% av de röstar demokrater trots om deras kandidat skulle vara en blomkruka.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
NEW YORK. Ett antal hundratusen röster återstår att räkna men i praktiken är presidentvalet avgjort.
USA:s näste president heter Joe Biden med mindre än att Högsta domstolen efter att den juridiska striden är avgjord ger segern till Trump.
Rent praktiskt, vad finns det för möjligheter till detta? Hur skulle det gå till rent praktiskt?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Othfanaticos
Det enda som är vänster är typ att de accepterar hbtq-människors rättigheter. USA har inget socialt skyddsnät whatsover. Det är var man för sig själv vilket är totalt motsatsen från vänsterpolitik.

Mer islam, mer kritik och hets mot sin vita befolkning, mer flyktinginvandring från latinamerika vilket leder till mer kriminalitet och inhemsk fattigdom, slappare lagar som mer liknar Europa, fler inhemska terrordåd som dte blivit i Europa pga massinvandring av muslimer. Några exempel på vad demokraterna kommer uträtta ju mer tid de får styra. Man kan driva igenom vänsterpolitik utan att ha sama välfärd som oss i Europa. Det går utmärkt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in