2020-11-06, 18:58
Medlem
Silverfiskarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TveksamOmMittLand
Vad ? Skall du sjunga kamplåtar från Ashbury Park -68 nu mittiallt.

Tack för tipset! Lite Bruce har aldrig skadat.... *fniss*
2020-11-06, 18:58
Medlem
Badassmfokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maahes
Testa att spela upp på halva hastigheten

Jag vetefan, jag hittar inget bra att kolla på.
utöver svensk alternativmedia kollar jag bland annat på red ice TV, Nick J Fuentes och killstream/ralphretort på dlive och bitchute
2020-11-06, 18:59
Medlem
Skogsvattes avatar
Pennsylvania kan räknas till Trump-kolumnen, så den stora frågan blir huruvida Trump kan vinna Arizona och huruvida valfusket i Georgia kommer uppdagas vid omräkningen i tillräckligt hög utsträckning för Trump att vinna delstaten.
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Klass hade iallafall McCain när han höll sitt concession speech:
https://www.youtube.com/watch?v=NvgqRKYapU8

Senare kom Trump som dodgat draften fem gånger och vanhedrade honom.
Ja, världen klarade sig undan med blotta förskräckelsen när McCain inte blev president.

Tyvärr så lyckades han med att ställa till med tillräckligt elände ändå:

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/6n4GX8/al-qaida-stoder-john-mccain
https://www.aljumhuriya.net/sites/default/files/styles/image_intext/public/mccainfake.jpg?itok=nj972v_r

Biden tillhör samma gäng som har backning av "the Blob" som Obama kallade dem. Krigshetsarna och deras profitörer. Kör lite Regime Change Operation i något land och tillsätt en USA-trogen marionett mitt uppe i all korruption. Sedan kan du skicka din son dit på uppdrag för att återföra lite av dollarmiljarderna som spenderas av USA i olika demokratiprojekt i det havererade landet.

Som tur är så är Joe Biden inte riktigt av samma kaliber. Det ska världen vara glad för.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Ett hundratal Trumpsupportar vs militären, vilka tror du vinner?

Inget som säger att militären skulle ställa sig på bildens sida vid en konflikt.
Hur kan du vara säker på det?
Poliserna gillar Trump så dom kommer nog inte engagera sig.
Medlem
Imnshos avatar
Jag fullkomligt älskar det här! Det är precis som doktor Imnsho ordinerar. En knapp vinst för demente Iron Biden mot utåtagerande Donald. Nu får vi hoppas på riots, sköna tweets och ett nytt inbördeskrig i USA!

Alla Trumpfans vill att han ska vinna, men jag som ende Trumpfan tycker att det är bättre att han förlorar knappt. Då får hans idéer större och snabbare genomslagskraft i USA och västvärlden. Tror han har större inflytande nu som outsider för den konservativa vita reconquistan som måste till.

Trump är som Johannes Döparen, han är inte Messias, han är föregångaren. För att fira detta tar vi en liten musikalisk hyllning med glimten i ögat:

https://www.youtube.com/watch?v=zN5k3c1pSS4
2020-11-06, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smaug20017
Du är en klassisk sandneger, hund är ett skällsord för din sort. Du är till 100% en sunni muslim som gillar trump, och det är helt förståeligt. TRUMP hatar din sort....

Jag skiter i om Trump gillar eller hatar mig. Jag ser vad som är bäst för världen. Trump är bäst, oavsett vad din persiska hund säger.
2020-11-06, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silverfiskarna
Det är inte vi som gråter och ifrågasätter demokratin iaf...
Jag gråter inte.
Är däremot förfärad över den otroligt låga intelligensen hos the global lefties, vilka vägrar se verkligheten och flummar runt.
Nån jävel där bak får städa upp efter er vänsterkapitalister som är dumcurlade och tror allt bara kommer av sej själv..
Ni hör bara det ni vill höra.
Ni håller hellre på en senil gubbe som inte ens kan namnet på Trump när han pratade förra veckan..
Life is a cirkus.. världen är sjuk.
2020-11-06, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
SLuta kolla på om han ljuger eller inte.

Kolla på hans handlingar istället din kråka. Han har gjort fler goda handligar på bara 4 år än alla tidigare presidenter sammanlagt.

Kan man få en sammanställning som bekräftar ditt påstående ?

En man som ljuger som Trumpeten skall inte vara president. Han kan vara spågumma eller något i den stilen. Han kan prata lite om Currylinjer , chemtrails och annat smått o gott.
Om något år sitter han nog i kurran och skakar galler tror jag.
Har han tur får han syndernas förlåtelse.
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Inget som säger att militären skulle ställa sig på bildens sida vid en konflikt.
Hur kan du vara säker på det?
Poliserna gillar Trump så dom kommer nog inte engagera sig.
Vadå Bidens sida? Det finns bara en sida och det är frihetens. Folket har talat. Demokrati.
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Kan vara kul att se vilka som är de allra mest extrema Trump-röstarna. Det county som röstat mest på Trump verkar vara Crook county (!) i Wyoming.

Trump fick 88% av rösterna

https://en.wikipedia.org/wiki/Crook_County,_Wyoming
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Jaha? Varför inte ta bort fler blå stater då så kanske det blir Nixters förutspådda landslide till slut?

Nejdå jag menar inget illa men att i princip att bara ta bort Kalifornien ger Trumpen popular vote är märkligt. Den staten är ju stor så det är inget konstigt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in