2020-11-06, 18:49
Medlem
[quote=KentOstskog|73517624]Om man kommer med anklagelser om valfusk måste man ta fram riktiga bevis som håller i en domstol. Massa konspriationsteorier duger inte.
Det kommer aldrig att hända.[/QUOT

Låt HD sköta det juridiska..snälla. Du förstår väl att HD..med 6 republikaner..kan tillåta systematiskt fusk. Det begriper du väl.
2020-11-06, 18:50
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Du tänker på Irak.

Nej, det gör jag inte, både reguljära förband och SF opererar i Syrien, runt 1000 st totalt.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Du har tagit en stor förlust och nu försöker du förminska den, i din text glömmer du t.ex. att nämna att Le Pen förlorade valet i Frankrike, att SD 2018 gjorde ett jävligt dåligt val sett till förväntningarna, sen blandar du in helt random saker som högerpopulism i kloakländer för att trösta dig själv, och det är klart att vänstern kommer att ta förluster efter så jävla många vinster, en person som säger "jag är jävligt ledsen och upprörd över att Trump förlorade" copar inte, men en person som säger "jaja, vi har i alla fall ABC och sen har vi XYZ" dricker copium

Brasilien, UK, Filippinerna, Turkiet, Indien, Ryssland, Kina, Hong Kong, Taiwan, Thailand, Australien, halva USA, 60 procent i Sverige osv...

Rätt så fkn kraftig värdekonservativ (oavsett religionsinriktning) våg som dundrar genom hela världen förutom Toronto, NYC, Stockholm unt liknande.

Ni vänsterliberaler är walking deads på 5,10 och 15 års sikt.

Inte ens ni själva vill ha ett dystopiskt Woke-samhälle likt frizonen i Portland under augusti.
Medlem
Docklands avatar
Över 4.000.000 röster skiljer nu Biden mot donald. 4.120.970 st för att vara exakt i skrivande stund. Fördel Biden, såklart.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filantrop007
Trumpeten har världsrekord i att hantera sanningen lite sådär. Han gillar nog Linda Bengtzings låt
” JAG LJUGER SÅ BRA”. Mannen är och förblir en clown !

SLuta kolla på om han ljuger eller inte.

Kolla på hans handlingar istället din kråka. Han har gjort fler goda handligar på bara 4 år än alla tidigare presidenter sammanlagt.
Medlem
Madagascars avatar
Trumpen tycks svag nu:

Donald J. Trump
@realDonaldTrump
·
10m
Where are the missing military ballots in Georgia? What happened to them?

De kommer Donald! Du ville ju nyss stoppa all rösträkning... ta det lugnt.
Medlem
Hexen666s avatar
Tänk även på Bidens kognitiva status. Hur ofta har inte Biden under kampanjens gång varit starkt förvirrad, inte vetat var han är, tagit fel på hans familjemedlemmar, varit totalt osammanhängande, stammat, och rent utav sluddrat helt meningslösa ordföljder? Tänk om det hade varit en kandidat som var i 50-60 årsåldern. Hade man inte starkt ifrågasatt hans kapacitet? Och nu är det en kandidat som är 78 år och visar dessa tecken!!!

Tror ni Bidenfans att det kommer bli bättre härifrån eller vadå? Ni har aldrig funderat att han kan stå i FN skrapan och mer eller mindre få en stroke på podiet?

Well, för min del lutar jag mig tillbaka och iakttar spektaklet, skulle Biden flytta in i vita huset. Det kommer nog bli en hel del skratt!
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Över 4.000.000 röster skiljer nu Biden mot donald. 4.120.970 st för att vara exakt i skrivande stund. Fördel Biden, såklart.
Han har fuskat mycket alltså.
Medlem
KentOstskogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badassmfoka
Inga teorier alls du har länkarna din jävla dåre.
Det kommer finnas massa bevis som kommer fylla alla kriterier för vad som behövs i högsta domstolen så sug på den eller skriv o gnäll till högsta hönset hans adress är:
The White House
1600 Pennsylvania Avenue NW
Washington, DC 20500

TRUMP 2020 BIIIIITCH 100 ÅR TILL

Men kan inte du uppdatera mig med ett enda bevis här och nu?
Dina länkar håller inte i en enda seriös domstol, det skulle min grannes 6 årige son fatta.
2020-11-06, 18:51
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Om man tar bort Kalifornien och Hawaii så vinner ju Trump popular vote
Jaha? Varför inte ta bort fler blå stater då så kanske det blir Nixters förutspådda landslide till slut?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KreugerGuld
Det kommer nog ske en hel del arresteringar inom kort! Valfusket är tydligt!
Vilken § hänvisar du till?
Medlem
Generalanderssons avatar
En sak är iaf helt säkert. Sista ordet i detta presidentval är inte sagt, och jag blir överraskad om valet inte går till HD.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in