2020-11-06, 16:38
Medlem
Kontentan av det hela,det går inte att saluföra bra politik med ett praktarsle som galjonsfigur.

Det som gäller är att lära av historien,och komma tillbaka starkare om fyra år.

Valet förlorades på grund av jättelosern Donald Trump.

Han stal valet för oss och serverade Biden/Harris segern på ett silverfat.Han stal det från oss.

Han är en tjuv,och vi ser det alla.

LOCK HIM UP!
LOCK TRUMP UP!
2020-11-06, 16:39
Medlem
Den republikanske majoritetsledaren i Pennsylvanias senat, Jake Korman, förnekar att det skulle finnas bevis för fusk eller felaktigheter med rösträkningen.

Klipp här:
https://mobile.twitter.com/atrupar/status/1324734891779645440
Medlem
Georgia - Biden’s ledning ökar till 1,579

Georgia, Georgia
The whole day through
Just an old sweet song
Keeps Georgia on my mind
Avslutad
Inget fel att räkna alla röster, sen ser vi vem som vinner, Trump är bara en dålig förlorare
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zarrelito
Japp och nu kommer dem ha en herre som är drabbad av Alzheimer och troligtvis inte kommer klara av jobbet i 4 år.
"land of the free" kommer aldrig kunna räddas med sin tvåpartipolitik.. tyvärr
Skillnaden är att han kommer att ha bättre hjälp än de Trump själv valde! Trump har ju sparkat alla som inte tyckt som honom, tror jag inte Biden kommer att göra! Inte omöjligt att Harris är president om 1-2 år, vilket iaf jag skulle gilla.
2020-11-06, 16:40
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av awesome5
Ja, detta gillar vi! Jag hade föredragit ett inbördeskrig, men det kanske fortfarande blir av?

Man kan ju alltid hoppas! så att övriga världen slipper denna skurkstat som känner sig ha en gudomligrätt att lägga sig i andra länders angelägenheter.
2020-11-06, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Vi lär inte höra mer från honom men frågan blir hur han kommer att ses på i efterhand

Ja, det var chockerande att se honom stå och gapa som en dement farfar.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stone_sleeper
Och nu har de valt en annan psykopat som ledare. Ännu värre, Joe Biden är en korrupt psykopat.
https://www.youtube.com/watch?v=ry6x-N8IVb0
Skillnaden är att han kommer att ha bättre hjälp än de Trump själv valde! Trump har ju sparkat alla som inte tyckt som honom, tror jag inte Biden kommer att göra! Inte omöjligt att Harris är president om 1-2 år, vilket iaf jag skulle gilla.
Medlem
Prinsessbakelses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Han behöver inte segra, andra sidan har fuskat och förlorat sin rätt att deltaga. Trump sitter kvar 4 år för att kandidera igen, då inget val hållits.

Jag påstår inte att detta val nödvändigtvis varit fläckfritt men det finns mig veterligen inget konkret som stödjer Trumps teori om ett omfattande valfusk från Demokraternas sida. Det låter mer som ett desperat rop på hjälp från Trumps läger.

Att Trump är en kontroversiell politiker visste vi redan om men att han skulle sjunka till den här nivån är bara sorgligt.
Medlem
lasternassummas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Det här måste väl vara en av historiens längsta valvakor?

Med den takt som det framskrider börjar jag undra om dom inte drar ut på det för att göra pinan extra lång för Trump.

Om det inte händer något överraskande så vinner Biden GA, PA och NV och därmed valet ganska stort.

Några omräkningar kommer det att bli, men jag tvivlar på att det kommer att förändra resultatet.

Det kommer nog ändå att dröja ett tag innan vi vet helt säkert.

Bannlyst
När Trump vann florida och ohio under valnatten så gömde sig Bidens kärringar, men återkom mer kaxiga än någonsin när Biden vann Wisconsin och Michigan.

Nu när Trump förlorar så är det fler trumpsupportrar som vågar visa sitt nylle. Det säger något.
2020-11-06, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trumpvann
När Trump vann florida och ohio under valnatten så gömde sig Bidens kärringar, men återkom mer kaxiga än någonsin när Biden vann Wisconsin och Michigan.

Nu när Trump förlorar så är det fler trumpsupportrar som vågar visa sitt nylle. Det säger något.
Det är långt ifrån över. GOP har lämnat in material som de anser ska leda till åtal för valfusk. Vi får se.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in