2020-11-06, 16:36
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Vad får dig att tro Demokraterna vill gräva i sin egen skitmacka, eller för den delen ge upp när alla vägar utom den sista återstår?

Minst ett stormningsförsök av Vita huset blir det.

Jag bryr mig faktiskt ganska lite om vem som vinner i den där skurkstaten...

Föredrar jag Trump över peddot Biden? ja men det är fan nästan jämt skägg...

hur detta val än slutar så kommer det att få långtgående konsekvenser för USA och i den bästa av världar så börjar de bråka inbördes så att övriga världen slipper denna skurkstat som ska leka världsmobbare och polis.
Medlem
squeakys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crisscross
Nu är det bara en fråga om när det första mediabolaget ska utse Biden till ny president. Handlar nog bara om timmar.

Hysterical om det är Fox News som slutligen slänger Trumpeten under bussen.

Flera rådgivare till Trumpeten har gett upp och erkänner sig besegrade.

Citat:
Several TRUMP advisers tell me they think the race is "over," Biden has won

Som lök på laxen nu skall Trumpetens kampanj utredas för eventuella brott

Citat:
U.S. Office of Special Counsel has opened an investigation into the Trump campaign's use of the White House for campaign-related activities to see if federal law has been violated (@Reuters)
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Trump kommer nog bli väldigt ensam efter valet, han kommer inte bli ihågkommen som något bra för Amerika och många kommer vända honom ryggen snabbt. Amerikas hopp är alltså en halvt senil gammal gubbe, det är också skrämmande. Amerika har förlorat oavsett vem som vann. Att valet är jämt är ett tecken på ett splittrat land, det ser man också tydligt på kartan.
Att valet är jämnt är ett tecken på ett demokratiskt land. Det är bara i diktaturer som vinnaren får en stor majoritet av rösterna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Sätt en personlighet som Jimmie Åkesson i Trumps ställe..och det är inget snack.
Biden skulle inte haft en janne.

Han kan ju inte ens vinna ett skit på hemmaplan
2020-11-06, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Som jag har sagt ett tag nu, det ska bli extremt intressant och se vad som kommer att hända med sådana som Giuliani efter att allt är över, Giuliani har krossat sitt egna rykte, han ses inte längre som en hjälte tack vare allt skit han har gjort med direkt koppling till Trump (Giuliani är dock bara en av många).

Han är gammal. Efter mars hör vi aldrig ifrån honom eller hans chef. Om det inte blir rättegång.
2020-11-06, 16:37
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prinsessbakelse
Du tror alltså att Trump tar hem segern i presidentvalet?

Han behöver inte segra, andra sidan har fuskat och förlorat sin rätt att deltaga. Trump sitter kvar 4 år för att kandidera igen, då inget val hållits.
2020-11-06, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Att företag med den dominerande ställningar Twitter, Facebook o Youtube har så följer också skyldigheter.

De har alla uppenbart försvårat o förhindrat att viss information nå ut. O styrt annan trafik som passar andra grupper.

Det är att missbruka sin ställning på marknaden.

Att förhindra vissa nyheter o åsikter att nå ut kan betecknas som censur.

Fast jag har kunnat läsa samtliga Donalds lögner och att påstå att just USA:s president skulle ha svårt att nå ut med vilket budskap eller lögner denne nu än må vilja förmedla blir bara löjligt.
Om det är ditt bekynmer, så finns det många andra helt utan en "röst" i samhället du borde oroa dig för istället.
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noreplies
Buhuhuhuhu....
Jag är inte ledsen. Jag konstaterar fakta. Att du inte förstår dig på hur världen fungerar är knappast oväntat.
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Han är gammal. Efter mars hör vi aldrig ifrån honom eller hans chef. Om det inte blir rättegång.

Vi lär inte höra mer från honom men frågan blir hur han kommer att ses på i efterhand
Bannlyst
https://www.youtube.com/watch?v=D6_hnIi7o7c

Var det valfusk? Eftervalsanalys om valet i USA av Magnus Stenlund i Fjärde statsmakten nr 65 .
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Nu är det bara att luta sig tillbaka och se på när Amerika förintar sig självt!

Som den vise Lincoln sade:
America will never be destroyed from the outside if we lose our freedoms it will be because we have destroyed ourselves from within
Ja, detta gillar vi! Jag hade föredragit ett inbördeskrig, men det kanske fortfarande blir av?
Medlem
https://www.aftonbladet.se/tv/a/7KKA9B/pastorn-anglar-fran-afrika-hjalper-trump-vinna

Jag tror det var fel av han att ropa på afrikanska änglar. Inte att lita på

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in