2020-11-06, 15:59
Bannlyst
Japp. Det ser ut som om Trump-eran nu är över.

Men hans söner kommer definitivt att ställa upp framöver.
2020-11-06, 15:59
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onlyplaydanuts
Jag ser till det totala resultatet mer än hur han är som person.
Att han beter sig jävligt märkligt/idiotiskt i många sammanhang förnekar jag inte.
Totalt ser jag hans 4 år dock som top-3 eller dylikt bland alla presidenter.

Farligt med människor som du som helt styrs av ideologi. Givetvis är politiken viktig men du kan inte blunda för vem som du sätter vid rodret. jag ser fram emot nya tag hos republikanerna och att de drar ett streck över Trump-tiden.
2020-11-06, 16:00
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timmerstock
Valfusk vem vet...
Vad som däremot med 100% sanning är att twitter, facebook och andra medier har vilselät folket, det borde inte vara lagligt.
För mig är det samma som valfusk.

Twitter, facebook och andra sociala medier har ju fått jävligt mycket skit att dom inte censurerat tillräckligt och lät desinformation flöda fritt på plattformarna som gjorde att Trump vann 2016.
2020-11-06, 16:00
Medlem
6737 röster just nu.
Biden leder.
Gissar över 25000 i slutändan.
Senast redigerad av Lars48. 2020-11-06 kl. 16:10.
2020-11-06, 16:01
Medlem
TextTvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Touche.

Hur bedömer du chansen att Trump tar Arizona?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lars48.
Fox news säger till sina personal att inte utropa Biden som president.
Ha ha ha. Hur länge då ?
Vilka roliga figurer.

Hur kan ett sådant internt memo läcka till varenda nyhetsmedia? De lär börja kalla honom president elect när alla omräkningar är klara och domstolarna inte tagit emot stämningarna
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
Kom ihåg Trump är fortfarande president och tillgång till atombomberna.

Precis! Detta är en stor anledning till oro. Det amerikanska systemet måste ändras, helt vansinnigt att en galning kan trycka på knappen och ingen får hindra honom enligt lag. Detta är det värsta med Trumps bitterhet efter denna valförlust.
Medlem
neiges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Åkesson har i principt byggt upp hela SD till vad det är idag. En av sveriges skickligaste politiker.
Trump fick till och med ärva det republikanska partiet efter Tea-party rörelsen&fox news byggt upp hans fanbase i mer än åtta år innan han tog över.
Ja, för sakfrågor har ingenting med politik att göra verkar det som för vänsternissar. Trump hade varit jättepopulär om han ville störta al-Assad, bjuda in illegala invandrare, uppehålla catch and release och istället för 'Bomb the shit out of ISIS' - bjuda tillbaka de till våra länder med bidrag, bostäder och terapi som vänsterpolitiker här i Sverige velat.
2020-11-06, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konden
https://www.aftonbladet.se/tv/a/7KKA9B/pastorn-anglar-fran-afrika-hjalper-trump-vinna

änglar från Afrika hjälper Trump att vinna

det är inte över ännu boys

maga2020

Ok, allvarligt, är många av Trumps väljare fundamentalister?
Stora delar, antingen kristna fundamentalister eller don't tread on me människor. Finns naturligtvis också en stor del som blivit intalade att landet skulle bli kommunistiskt om biden vinner. Och många amerikanare blir hellre styrda av djävulen än blir kommunistiska.
2020-11-06, 16:03
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Precis! Detta är en stor anledning till oro. Det amerikanska systemet måste ändras, helt vansinnigt att en galning kan trycka på knappen och ingen får hindra honom enligt lag. Detta är det värsta med Trumps bitterhet efter denna valförlust.

Tycker du att dom ska storma Vita huset om Trump inte flyttar innan helgen är över?
2020-11-06, 16:03
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbaletten
Så du menar att utredningarna inte kom fram till att Ryssland försökt påverka valet 2016? Ooookej.

Gillar f ö presskonferensen i Helsingfors, när Trump står som en liten skolpojke bredvid Putin och ba "jag frågade om Ryssland lagt sig i valet, men Putin sa att det bara var hittepå".
Några enstaka facebookgrupper och dylikt. Men något som faktiskt avgjort valet? Eller direkt haft koppling till Trump? No way! Anklagelserna var att Ryssland påverkat valets utgång till Trumps fördel. Det är fullständigt falskt.
2020-11-06, 16:04
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zarrelito
Fast du kanske tycker trumps 304 röster förra gången var extremt stor också?
Ja det tyckte jag, men jag gillade det inte. Kunde då inte förstå att Amerikaner ville ha en psykopat som deras ledare, vilket han också visat sig vara.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in