Citat:
Ursprungligen postat av
tinybits
Hänvisa gärna till din källa angående Arizonas "säkerhet".
Det tar du med Arizonas valkommission om du har nått du vill bestrida.
Och även där har du källan.
Och om du pratar om vilken översyn man har, så är den transparent, öppen och i flera lager.
Detta finns också att läsa om där och hur det går till.
Citat:
Ursprungligen postat av
tinybits
Har redan postats flera gånger listor med döda människor som röstat och vars röstsedlar har mottagits för att räknas.
Nej det har det inte, men väl påståenden.
Konfirmeringsbias berättar inget, då nationellt så betyder inte de få som försöker något för slutresultatet nationellt.
Och att man lyfter döda röstar, berättar ju att systemet fungerar.
Vet faktiskt inte varför man är såpass korkad och berättar detta nu.
Detta är nått man ska berätta efteråt och månader efter.
Men såklart, först måste ju det vara så många att det har en nationell betydelse, och det betyder vi aldrig hörs mer i frågan.
Tomma ord är allt man har att koma med, lycka till med att bevisa detta då erfarenheten man har är att valfusk är obetydligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
CenturyVoltaire
Jag har aldrig påstått att valfusk skett. Jag har bara påtalat att Biden-sidan, som ju enligt egen utsago vill "heala" USA och vara till för "hela USA:s befolkning", borde vara ivrigast av alla att sätta igång med kontrollräkning av ifrågasatta områden så att Biden-tåget kan gå vidare. Har Trump förlorat så har han. Varför låta hans väljare känna sig lurade och svikna? Att ena landet kräver transparens i detta känsliga läge och det är väl ingen "konspirationsteori"?
Det är en fråga som är svår och svara på och varför trumpen ljuger även för sina egna.
Ingen fråga jag kan svara på, utan var och en får fråga sig själv varför den inte är objektiv nog för.
Och förlåt att invektivet objektivitet kom, men utan den så säger man inget.