2020-11-06, 13:51
Medlem
doggydees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
Sociala medier stänger ner all diskussion om potentiellt valfusk. Twitter, Facebook/IG och Reddit.

https://is2.4chan.org/pol/1604662404640.png

Du kan inte längre dela Trumps tweets med andra:

https://i.postimg.cc/jStS62mc/temporary.png
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tinybits
Hänvisa gärna till din källa angående Arizonas "säkerhet".
Det tar du med Arizonas valkommission om du har nått du vill bestrida.
Och även där har du källan.

Och om du pratar om vilken översyn man har, så är den transparent, öppen och i flera lager.
Detta finns också att läsa om där och hur det går till.
Citat:
Har redan postats flera gånger listor med döda människor som röstat och vars röstsedlar har mottagits för att räknas.
Nej det har det inte, men väl påståenden.
Konfirmeringsbias berättar inget, då nationellt så betyder inte de få som försöker något för slutresultatet nationellt.

Och att man lyfter döda röstar, berättar ju att systemet fungerar.
Vet faktiskt inte varför man är såpass korkad och berättar detta nu.
Detta är nått man ska berätta efteråt och månader efter.
Men såklart, först måste ju det vara så många att det har en nationell betydelse, och det betyder vi aldrig hörs mer i frågan.

Tomma ord är allt man har att koma med, lycka till med att bevisa detta då erfarenheten man har är att valfusk är obetydligt.
Citat:
Ursprungligen postat av CenturyVoltaire
Jag har aldrig påstått att valfusk skett. Jag har bara påtalat att Biden-sidan, som ju enligt egen utsago vill "heala" USA och vara till för "hela USA:s befolkning", borde vara ivrigast av alla att sätta igång med kontrollräkning av ifrågasatta områden så att Biden-tåget kan gå vidare. Har Trump förlorat så har han. Varför låta hans väljare känna sig lurade och svikna? Att ena landet kräver transparens i detta känsliga läge och det är väl ingen "konspirationsteori"?
Det är en fråga som är svår och svara på och varför trumpen ljuger även för sina egna.
Ingen fråga jag kan svara på, utan var och en får fråga sig själv varför den inte är objektiv nog för.
Och förlåt att invektivet objektivitet kom, men utan den så säger man inget.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorkgassyh
Det beror ju på om de lyckas komma undan med att fuskat eller hur?

Är du så naiv?

Jag slår vad om att du exempelvis inte läst om hur CIA smugglade kokain för att distribueras bland usas svarta population.

Min poäng är att det finns en korrupt elit som styr i det dolda i väst.

Men om DP genomför ett så storskaligt fusk som att oärligt roffa åt sig presidentposten tror du alltså inte att de samtidigt skulle passa på att knipa några oärliga senatorsplatser?

”Det vore för uppenbart”, säger du.

Samtidigt menar du att Bidens seger är uppenbart fusk.

Då undrar jag.. Hur skulle någonting som är ”uppenbart” kunna bli ”för uppenbart”?

Du resonerar som en paranoid haschtomte.
2020-11-06, 13:53
Medlem
doggydees avatar
Här är som sagt största beviset hittils. Tyvärr krävs det att man är i alla fall normalbegåvad för att förstå hur solklart detta är.

https://preview.redd.it/q0gq2h8npkx51.png?width=960&crop=smart&auto=webp&7 f67e5ff
2020-11-06, 13:55
Medlem
Haddock93s avatar
Trump verkar ha sett detta komma. Minns ni inte hur han twittrade ett halvår tillbaka att detta kommer bli det största valfusket någonsin i amerikansk historia?

Varför ändra på reglerna så kort tid innan valet? Till och med Fauci sa att det var säkert att rösta. Amerikaner kan handla på Walmart men inte rösta? Varför inte vara öppen med valräknandet utan att göra allt för att dölja det?

Jag tror Trump har spelat ut allt detta i förväg. Han såg det komma. Desto mer och mer bevis som kommer upp ju sämre ser det ut rent optiskt för demokraterna. Folk kommer vilja ha svar.

https://streamable.com/mdetbw

Vet inte om detta stämmer eller ej, men skulle inte förvåna mig. I sånt fall är det otroligt smart spelat.
2020-11-06, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorkgassyh
Det beror ju på om de lyckas komma undan med att fuskat eller hur?

Är du så naiv?

Jag slår vad om att du exempelvis inte läst om hur CIA smugglade kokain för att distribueras bland usas svarta population.

Min poäng är att det finns en korrupt elit som styr i det dolda i väst.

Så fint att du bryr dig så mycket om Amerikas svarta population.
2020-11-06, 13:58
Medlem
zocus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qemistry
Trump har fler röster, punkt slut. Skippa individer som här och där sticker ut och går emot Trump. Svartskalleälskare lyssnar vi inte på...

Just nu är det ju "svartskalleälskarna" på Fox News som ivrigast hävdar att Biden vinner...
2020-11-06, 13:58
Medlem
tinybitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Det tar du med Arizonas valkommission om du har nått du vill bestrida.
Och även där har du källan.

Och om du pratar om vilken översyn man har, så är den transparent, öppen och i flera lager.
Detta finns också att läsa om där och hur det går till.
Länka till sidan där du har fått din information om en på tio miljoner. Googlade, hittade inget.
Kom inte med påståenden du inte kan backa upp med fakta eller iallafall citat, tidningsartikel eller vad som helst.
2020-11-06, 14:02
Medlem
-benito-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barnstein
Gud vad korkade folk är i den här tråden.

Först anfaller Trump i ena sekunden och säger att Joe är dement och snurrig, och att demokraterna är idioter.

I andra stunden är Joe Biden och demokraterna mastermind-deepstate som riggat amerikanska valet.

Vi mig ETT endaste inlägg där någon påstår att det är Sleepy Joe som är hjärnan bakom fusket. Nej det för är din alldeles egna halmgubbe.
2020-11-06, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Och du hävdar sannolikt motsatsen. Ointressant.

I stater med transparent hantering av röstningen gick det dels mycket snabbare, men det gick även att följa fördelningen av inkomna röster med information om partitillhörighet innan valet var slut, t ex Florida, och där blir det mycket svårare att bedriva reaktivt valfusk. Där vann Trump den framgång man kunde förvänta sig.

Jag hävdar att det är dumt att ropa fusk då samma demografiska tendenser även kunde ses i Trumpstater. Det verkar ta lite längre tid att räkna röster i större städer.

Men det är intressant att du har sådan insyn i omröstningen att du objektivt kan bedöma hur transparent det skett!
2020-11-06, 14:04
Medlem
klybans avatar
Citat:
Länka till sidan där du har fått din information om en på tio miljoner. Googlade, hittade inget.
Kom inte med påståenden du inte kan backa upp med fakta eller iallafall citat, tidningsartikel eller vad som helst.
Vill du ta reda på valfakta som hur poströstning går till i Arizona, så är det ett bra ställe börja här https://azsos.gov/
Jag är inte din betjänt!
Hade du diskuterat objektivt, så...
2020-11-06, 14:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Promeneramera
Men om DP genomför ett så storskaligt fusk som att oärligt roffa åt sig presidentposten tror du alltså inte att de samtidigt skulle passa på att knipa några oärliga senatorsplatser?

”Det vore för uppenbart”, säger du.

Samtidigt menar du att Bidens seger är uppenbart fusk.

Då undrar jag.. Hur skulle någonting som är ”uppenbart” kunna bli ”för uppenbart”?

Du resonerar som en paranoid haschtomte.
Vad har det med saken att göra?
Du resonerar att "om de fuskar varför fuskar de inte mer än de behöver".
Låter som en obildad naiv svensson.

Hörde två på gymmet diskutera häromdagen, ena säger 4 år till med trump åhh.
Så säger den andre men han har gjort en del.bra som inte sägs.
Som vaddå säger den förste.
Tagit hem produktion.
Så står den förste som ett frågetecken.

Jag tänkte vad är det för korkad människa, vi bor i sverige och förmodligen blir ärthjärnan bombarderad av en massa partiska hata trumpnyheter i svensk media.
Stäng av tvn bara.

Så alla döda som röstar och om deltagandet överstiger antalet röstberättigade det är bara att glömma bort?

Har du läst något om nwo överhuvudtaget?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in