Citat:
Ursprungligen postat av
droopey
Ah, en alla som inte tycker att bränna oändliga mängder olja är bra är en kommunist-person. Klimatkrisen behöver enligt mig inte leda till några större förluster i produktivitet i väst ens över det korta perspektivet och speciellt inte över det långa då vi redan idag har möjlighet att producera el och energi billigare med förnybara energiformer än med olja och gas. Det är ändå bara en tidsfråga innan vi slår över däråt. Obs kärnkraft är ett bra alternativ också.
Och kommunismen har jag inget till övers för då det bevisats att det inte är ett fungerande statsskick. Öppna samhällen som bryr sig om sina medborgare och har ett fungerande utbyte med övriga länder i den fria världen är det som jag vill ha.
Nu är vi dock ruskigt OT så om du inte vill prata val så lämnar vi det här.
Beskatta dig själv till döds, gärna det, gärna det, men lämna mig ifred.
Fantomhot, fantomhot. Gör något åt befolkningsökningen i Afrika och i Indien om du bryr dig men förstör inte Sverige och be inte amerikanerna förstöra sitt land.
Men det kanske blir Biden. Må det gå åt helvete eftersom det är vart Demokraterna leder. Jag ska njuta. För Biden "bryr sig inte om sina medborgare". Det är inte vad korrupta demokrater som är köpta av globalisterna gör.