2020-11-06, 12:00
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Exakt så. Trump är burdus och taktlös, och det duktiga folket hatar honom för det.

Trump-psykosen har inte vetat några gränser i Sverige under fyra års tid. Tror att den kan ha öppnat dörrar för försiktigt nationalistiska förflyttningar i vårt land.
Jag vill snarare mena att trumppsykosen tydliggjort hur mycket MSM påverkar svenskars världsbild och åsikter. Många svenskar är rent livrädda för Trump.
2020-11-06, 12:00
Medlem
swebarbs avatar
Trump har väl sagt längesen att det kommer bli valfusk så vem är förvånad att usa är på god väg få en senil äcklig gammal pedofilgubbe som president? vilket skitland hoppas allt går åt helvete där
2020-11-06, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Det bästa vore om det blir lika. Kongressen väljer president och senaten vice president. Sedan förenar de USA. Det här håller på att leda till inbördeskrig.

Ni som läst på om.detta: skulle det då i nuvarande situation bli Biden som president och Trump som vice (hahaha), eller kan senaten bara välja vice bland vicekandidaterna så att det blev Biden - Pence?
Medlem
TonyBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FORVACKSLINGSBAR
Är det inte några stater som går till omval i December, pga att representanterna hamnade under 50%?

Annars ser det väl idag ut som 47-47.

Rätta mig gärna om jag har fel.

Jag har tyvärr ingen aning. Utan sett rubriker som "Rep verkar få behålla senaten" samt liknande på twitter.
Medlem
Verkar som att räknade i Giorgia tills Biden tog ledningen?

För där verkar inte komma fler uppdateringar. Blir dock spännande när soldaternas röster ska räknas.

Nu har det såklart mindre betydelse, för resultaten kommer med all sannolikhet att avgöras i domstolar.
2020-11-06, 12:02
Medlem
Snubchurps avatar
Är det 9000 utlandsröster i Georgia kvar alltså? Varför är man så segervissa då?
Lär ju vara en hel del Trump-röster?
2020-11-06, 12:03
Avslutad
Att Trump kallade fallna soldater för "losers & suckers" kan nog stå honom i fatet nu. Jag gillar Trumps frispråkighet men han bör försöka tänka till en extra gång innan han hasplar ur sig något sådant. Varför sa han ens detta undrar jag. Oerhört korkat uttalande enligt mig då han behöver deras röster.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68

För där verkar inte komma fler uppdateringar. Blir dock spännande när soldaternas röster ska räknas.

Nu har det såklart mindre betydelse, för resultaten kommer med all sannolikhet att avgöras i domstolar.
Det var känslan hela tiden ja.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Det bästa vore om det blir lika. Kongressen väljer president och senaten vice president. Sedan förenar de USA. Det här håller på att leda till inbördeskrig.
Jag har också lekt med tanken. Hade lika gärna kunnat backfire'a rejält. Ett par hundra ur makteliten i DC väljer fram en president från ena partiet och en VP från andra. Sen ska de gemensamt "ta ansvar för landet".

Ingen paradseger för demokratin direkt.
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Roy Cohn lärde honom och Roger Stone som unga att bluffa, muta, blåljuga och aldrig backa eller medge att de bluffat. Någon "krigarära" finns det inte i detta, för Trump har det aldrig handlat om att spela med ärliga medel. Roy Cunt var en jävla scumbag, det var rätt åt honom att han fick dö i aids som en hund.

Hans lärjunge Trump ska dö i en fängelsecell.

För Trump kommer det inte hända något efter 20:e Januari. Du vet väll att det är Vita Huset kan ej påverka domstolsbeslut?
2020-11-06, 12:04
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fixxxer
Mm, världens mäktigaste man, tillika dollarmiljardär från företagande är säkert korkad. Klok analys där.

Du skrev fel. Han är världens mjäkigaste.
Och det är lätt att vara rik med ärvda pengar. Men det finns andra trådar som beskriver hans affärer.
2020-11-06, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68

Utgången i domstolarna lär bli till Bidens favör, tyvärr.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in