2020-11-06, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Så sant som det är sagt. Jag la till att jag ser SD som ett liberalt parti och att de borde veta hur det känns att vara motarbetad, men du fick inte med det i citatet.

Att vara "invandringskritisk" och anti-Trump är ungefär lika mainstream i Sverige i dag, skulle jag säga. Inget har något med nationalism att göra. Jag dock sett en del klassiska vänsterprofiler i den här tråden, så här sker minsann förbrödring helt ogenerat. Det är en salig blandning som vill se att Trump ryker. Gemensamt för dem är väl att de tycker att Donald är piiinsam och att det är ovärdigt med en eldig affärsman som president i USA.

Det är helt klart det som Trump står för som får majoriteten av svenskar att få ont i slidan. Han står för manlighet, ärlighet, rakhet. Han är emot den ständiga gråtandet om feminism, rasism, klimatalarmism, och alla andra ismer som svenskarna anammat sedan de lämnade Gud.

Trump är alltså så anti-svensk som man kan bli.
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Jag fattar inte Trump-hatet. Nu kommer ju det iochförsig från mig, en av hans supportrar.

Vad är det med svenskarna? De är ett mobbargäng som hela tiden vill vara med i en stor grupp? Det härliga med Trump är ju hur han behandlat journalister som det pack de är samt att han inte accepterat tron på klimatkris. Toppen ju. Värt att älska.

Pinsamt att ens svenska landsmän till 90% är som Greta Thunberg, vänsterbruttan.
Exakt så. Trump är burdus och taktlös, och det duktiga folket hatar honom för det.

Trump-psykosen har inte vetat några gränser i Sverige under fyra års tid. Tror att den kan ha öppnat dörrar för försiktigt nationalistiska förflyttningar i vårt land.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Nu intervjuades just Al Schmidt, chef för rösträknandet i Philadelpha (repubikan) på CNN och sa att det finns absolut ingen som helst grund i anklagelserna om valfusk.

Demokrater, Republikaner och oberoende har varit på plats och sett allt hela tiden. Samt att allt live-streamas i detalj hela tiden.

Denna hedersman Al Schmidt är alltså republikan.

Sorry, Trump är helt galen dessvärre. Bör sitta på mentalsjukhus.

Tror ditt inlägg rätt och slätt ignoreras av vissa, fake news du vet

För övrigt, håller med om galen. (ett tips, läs boken hans brorsdotter gett ut, Mary Trump, den skall jag läsa asap)

https://www.bbc.com/news/world-us-canada-53328654
2020-11-06, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrkaffekopp
Verkar som covid-19 blir dråpslaget för Trump. Precis som han själv sagt. Synd för han har fört en extremt bra politik både in och utrikes. Hade covid kommit ett år senare hade trump vunnit extremt överlägset med tanke på hur bra amerikanerna hade det för bara ett år sen, folk glömmer fort. Och bidens demokrater fick ett gratis vapen mot Trump.

Jävligt otur och synd, lär bli republikansk president 2024 med råge då det amerikanska folket har fått uppleva demokratisk politik samt pandemihantering med lockdowns och all skit. Tippar på republikansk senat och representanthus 2022.

Kina såg till att Demokraterna vann valet.
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Tom of Finland's prediktion om valfusk

Som ni vet så var det JAG som bokstavligen sade att Biden kommer vinna valet. Det var min prediktion några dagar innan valet.

Det var uppenbart flera månader i förväg vart Trump siktade: "Om jag inte lyckas vinna renhårigt via röster så skyller jag på valfusk och ropar att de stal valet". Han har tydligt förberett det spåret ända sedan i våras. Inga överraskningar alltså, men inte heller skuggan av några verkliga belägg.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trumpvann
Haha alla bidenfans som tror att Trump kommer självmant ta sig ut från vita huset.

Dröm och glöm. Han är där för att stanna.

SCOTUS kommer utan tvekan gå i Trumps linje om poströsterna.
Finns det något som tyder på det förutom argumentet "SCOTUS har konservativ majoritet"?
Medlem
zaphiros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xxrudeacidxx
Det kan komma och bli långt värre än George Floyd protesterna. Om biden blir officiellt planerad som nästkommande president i 2021 så kommer Trump på ett eller annat sätt bevisa att demokraterna har fuskat med rösterna, på så sätt kommer allmänheten bli allt mer uppretad, Trump kan bli president igen för en 4 års term till och då bryter kaoset ut. Det intressanta var att någon sa att Trump skulle bli USA:s sista president. Vi får väl se

Baba vanga förutspådde ju att den 45e presidenten skulle bli den sista. Men jag litar inte så mycket på synsks människor ändå fast hon har haft rätt om en del och en del fel
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrkaffekopp
Verkar som covid-19 blir dråpslaget för Trump. Precis som han själv sagt. Synd för han har fört en extremt bra politik både in och utrikes. Hade covid kommit ett år senare hade trump vunnit extremt överlägset med tanke på hur bra amerikanerna hade det för bara ett år sen, folk glömmer fort. Och bidens demokrater fick ett gratis vapen mot Trump.

Jävligt otur och synd, lär bli republikansk president 2024 med råge då det amerikanska folket har fått uppleva demokratisk politik samt pandemihantering med lockdowns och all skit. Stor chans det blir republikansk president 2024, tippar på republikansk senat och representanthus 2022.

"Otur"? Covid kom alldeles för lägligt. Jag tror fortfarande att det blev spritt av CCP. Det går naturligtvis inte att bevisa men Kina hade kunnat stoppa alla flyg ut ur Kina för de visste vad som spreds mellan människor. Trump var dåliga nyheter för Kina, nu har de en nicke-docka vars son de säkert har en massa sjuka videos på efter Hunters besök i Kina och Ukraina. Det blir en lätt match för CCP att utöva påtryckningar.
2020-11-06, 11:52
Medlem
Hexen666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Det bästa vore om det blir lika. Kongressen väljer president och senaten vice president. Sedan förenar de USA. Det här håller på att leda till inbördeskrig.
Det kommer aldrig bli ett klassiskt inbördeskrig i USA igen. Konservativa har ett alldeles för stort våldskapital. Sojadrickande liberaler kan inte göra något. Men oroligheter och upplopp, absolut
Medlem
StJeromes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Joe Biden är illegitim.

Egentligen håller jag inte med om det om det visar sig att valfusket inte varit avgörande.

Men före valet hade jag denna Biden-supporter till släkting som påstod att USA inte är en demokrati. Okej då men då gör ju det Joe Biden till illegitim.

Okej så för att din släkting sa att USA inte är en demokrati så bevisar det något om Biden. Är din släkting Gud eller? Åtminstone professor i statsvetenskap antar jag...

Jag tycker genuint synd om alla korkade människor här. Gör er själva en tjänst: logga ut från media och internet i ett år, sätt er i ett bibliotek och gå igenom det ni missade i skolan som till exempel grundläggande historia, samhällskunskap osv.
Medlem
okok1s avatar
Det borde inte vara kontroversiellt att utreda om valfusk har ägt rum.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
Vad är fel med globalism? Det är framtiden.
Egentlugen skulle jag inte svara dej, men jag gör ett undantag..
Går man in och tittar i dina tidigare inlägg inser även en lågbegåvad att dina inlägg inte tillfört det minsta. Och aldrig med källfakta.
Det finns bara en sak som står klart..ditt hat mot Trump!
Du kan göra omvärlden en tjänst nu och sluta skriva..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in