2020-11-06, 11:01
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snubchurp
Fattas nu bara att Trump sätter in militär så är hans diktatur-fasoner fulländade.

Han gör Coup D'etat snart.
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Är du dum i huvudet din jävla halvapa!? Ingenstans har jag påstått det du försöker läsa in. Fan vad oseriöst. Skit på dig för fan.

Jävla kioskmongo. Gå och lägg dig.
Medlem
Snubchurps avatar
Fattas nu bara att Trump sätter in militär så är hans diktatur-fasoner fulländade.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Det är en del av valfusket hos Demokraterna. För att kunna fuska måste det ske genom poströstningen..det är svårare att göra det i vallokalerna.

Poströster kan kastas, poströster kan läggas till. Man kan muta brevbäraren mfl. Det är flera fall där brevbärare sitter åtalade i USA just nu.

I Pennsylvania så skickade man ut 30000 valsedlar till fel personer. Dessa 30000 kunde sedan dessa personer använda om de ville. De hade alltså TVÅ valsedlar.
Sluta nu detta är ju bara pinsamt. Georgia är totalstyrd av Republikanerna, varför skulle de stjälpa sin egna kandidat?
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tombo88
Exempel: https://electproject.github.io/Early-Vote-2020G/PA.html
https://polisci.ufl.edu/michael-mcdonald/

Vilken är då din förklaring till varför Biden kommit igen i underläga i alla delstater där räkningen dragit ut på tiden?
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onlyplaydanuts
Det ser man inte.
Det är därför jag sagt att diskussionen bör föras om röstfusket har gynnat Biden eller inte? har det avgjort valet eller inte ?

Att det förekommer stort röstfusk är 100% säkert.
15.000st konstaterat felaktiga röster i en enda stad är mycket.
Finns de som säger att det är bekräftat att de är registrerade demokrater men det har jag inte kunnat konstatera själv så jag skriver inte under på det.
Det återstår att se om vi får in några trovärdiga bevis alltså...jamen då så...under tiden vi väntar på dem så kan vi väl njuta av Biden-segern så länge? Är inte det roligare?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Republikaner är INTE emot förtidsröstning. De har UPPMUNTRAT sina väljare att förtidsrösta om det behövs. Det som republikanerna är emot är systemet med poströster.
Kan du specifiera vad du menar med ”systemet med poströster”? Annars går din invändning inte att förstå.

Det här hittar jag: https://www.usa.gov/absentee-voting
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Nu är det officiellt över i alla fall, när Biden har tagit hem Georgia.
Trump kommer inte vinna några legala segrar, oavsett hur högsta domstolen är sammansatt. Domarna har ett livstidsämbete att förvalta, Trumpen har eventuella 4 år till att tänka på - jag tror att domarna faktiskt ger fan i om Trump förlorar eller inte, så länge de själva sitter säkert.

OM demokraterna faktiskt var smarta, så skulle de låta Trump avgå med segern här. DÅ skulle de kunna få se en blå våg 2024. Varken demokraterna eller republikanerna kommer gå starkare ur detta.
2020-11-06, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
Dom lever i sin egna alternativa verklighet tillsammans med Trump.
Till skillnad från vänstern som tror att det finns 72 olika kön, och att Trump skulle öppna koncentrationsläger.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OldFashioned
Och det konstiga är...? Menar du att det bara är i Georgia, Wisconsin och Arizona som en klar övervikt finns av demokratiska väljare bland poströsterna?

Det är ingen slump att dessa delstater blir helt avgörande..och att det är just poströstningen som avgör. Dessa stater kan inte hantera poströstningen. I oförberedda stater är chansen att valfuska störst..och det är det vi nu bevittnar.
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsSaab
Finns en teori bakom det ja. D och Biden har uppmuntrat sina väljare att post rösta p.g.a pandemin R och Trump har uppmanat sina väljare att enbart rösta vid vallokalen.
Pga att Trump var rädd för valfusk?
Medlem
Georgia kommer vara extremt nära. Bara ett fåtal tusen röster kvar att räkna och Trump leder, men i den takt som det är nu går Biden om på de sista hundra,

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in