2020-11-06, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Finns det någon teori bakom varför demokrater skulle vara mer benägna att poströsta?

Finns en teori bakom det ja. D och Biden har uppmuntrat sina väljare att post rösta p.g.a pandemin R och Trump har uppmanat sina väljare att enbart rösta vid vallokalen.
2020-11-06, 10:55
Medlem
Två hjärnblödningar, tecken på stundande demens och halvvägs till graven, förlorade Senaten igen, Kamala Harris som kommande president. Jo, intressant kommer det bli att följa Amerika framöver iallafall.
Medlem
OldFashioneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Därför att Georgia är en av de stater som är minst förberedda på poströstningen. Tillsammans med Wisconsin och Arizona.

Och det konstiga är...? Menar du att det bara är i Georgia, Wisconsin och Arizona som en klar övervikt finns av demokratiska väljare bland poströsterna?
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joxmoose
Exakt detta, ingen logik bland Trump-anhängare och Republikaner.

Dom lever i sin egna alternativa verklighet tillsammans med Trump.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Så j*vla nice att Georgia kommer flippa! F*ck you Kemp! Ät skit din äckliga voting suppression apologet!

Du är ju inget riktigt konto. Du är en snoris, som snöat in på medborgarlön och skapat ett konto enbart för att propagera för det och inget annat. Orsaken är ju inte att du vill andras väl, det är ju för att du i grund och botten är en livrädd liten skit som känner trygghet i tanken på att någon tar hand om dig - oavsett om du jobbar eller inte. Det är ju det medborgarlön betyder för dig. Att pappa staten håller dig i handen genom hela livet.
Medborgarlön = nappflaska för livrädda söndercurlade barn.

Lyckligtvis har vi få konton som du, vore en mardröm för flashback om alla politiska ungdomsförbund skapade konton här bara för att debattera EN fråga "fler cykelbanor!" "gratis kondomer!" "medborgarlön!" "förläng sommarlovet!" "gratis internet!" osv.
2020-11-06, 10:56
Medlem
lasternassummas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
PA är inte uppdaterat ännu. Var har du dinfo ifrån?

Håller på och kollar in NC, där är det fortfarande 94% räknat men counties står som 100%...

Jag tittar runt och är inte säker, men trodde att det var AP eller CBS. Nu hittar jag det inte, så jag kan ha sett fel. Alternativt att det var en felpublicering som nu är rättad. Ser ut som om PA inte är uppdaterat på ett tag.

PS: Lite rörigt är det. AP har markerat GA som ljusblått nu, liksom NV. NV räknas till Biden, men inte GA. Om GA räknas till Biden så har han 280 elektorer och behöver 270 för att vinna.

Senast redigerad av lasternassumma 2020-11-06 kl. 10:59. Anledning: PS.
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tissetiss
Kommunistdiktaktorer gillar inte olika fackförbund och det gör inte Trump heller.

Trump är närmare diktatorrollen än Löfven.

Diktator är inte samma sak som kommunism. Du behöver lära dig skillnaden.
Medlem
Att GA går till Biden var droppen för mig. Det finns inte en chans i världen att en av de sämsta kandidaterna för demokraterna tar GA, som är ett starkt republikanskt fäste. Inte en chans: Det är som om Trump skulle vinna valet New York.
2020-11-06, 10:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Unisertit
Detta var ju bara tomma anklagelser. Han blev friad. Men visst, vill man att något ska vara sant, då blir det plötsligt det?

Sanning och politik är två helt skilda saker.
Medlem
TonyBergmans avatar
Vet vi hur senaten kommer se ut?
Kan demokraterna vinna senaten eller kommer rep ha den?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mertillen
Jaha. Vilken är din källa? Jag har ingen. Det jag vet är att det ser ut som att Biden hämtat upp överallt där han legat efter. Det måste ju vara poströster.

Exempel: https://electproject.github.io/Early-Vote-2020G/PA.html
https://polisci.ufl.edu/michael-mcdonald/
Medlem
Onlyplaydanutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Men vem röstade de på? Du svarade aldrig, var det Benny Hill eller?

Det ser man inte.
Det är därför jag sagt att diskussionen bör föras om röstfusket har gynnat Biden eller inte? har det avgjort valet eller inte ?

Att det förekommer stort röstfusk är 100% säkert.
15.000st konstaterat felaktiga röster i en enda stad är mycket.
Finns de som säger att det är bekräftat att de är registrerade demokrater men det har jag inte kunnat konstatera själv så jag skriver inte under på det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in