2020-11-06, 08:13
Medlem
wwrs avatar
Trump, Biden, amerikanska myndigheter representerar alla NWO. De bara driver med oss nu. De vill att vi skall sluta rösta och låta dem göra som de alltid gjort, utan folks inblandning: Sk-ta i vad folk tycker eller röstar på.

Det hårdnar i Pennsylvania.
Tre dagar efter valet!

Citat:
US election live: Biden and Trump virtually tied in Georgia as Pennsylvania tightens
https://amp.theguardian.com/us-news/live/2020/nov/05/us-election-joe-biden-donald-trump-result-latest-who-is-winning-live-2020-updates
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timmerstock
Privatägda mediabolag ska alltså bestämma vad som gäller?
Vem gav dom rollen som domare?
Hetsades lika mycket i valet mellan Bush & Gore?

Samma korrupta privatägda bolag som hetsat mot Trump i 4 år...

Tippar att NPR går ut med samma information ungefär samtidigt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
BOJO i London. Biden är emot brexit. Sedan Putin.

Är ju lite larvigt att höra svenska reportrar och kommentatorer klaga på att republikanska partiet spårat ur med personen Trump (viss poäng i det dock) och detta gör att de är så kritiska, när de ju i själva verket hatat varje republikansk president så länge jag kan minnas från Reagan och framåt. Kan inte tänka mig att de gillade Nixon heller.
2020-11-06, 08:14
Medlem
udons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klanledaren
Han har ju polisen och militären huvudsakligen på sin sida. Finns inget att förlora med civil war. Måhända är det omodernt men glöm inte att det är en del av USAs anrika historia.

Vad menar du med att han har ”militären på sin sida”?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Nu spelar du bara du. Schas.
Så länge beläggen för ett övergripande valfusk och konspirationer saknas så kommer jag att fortsätta trycka på detta.
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Epostemologi, är det läran om konversation via epost. Epistemologi heter det väl. Hursomhelst, jag vet att bevisbördan vilar på den som kommer med ett påstående. Men för allas skull är väl en grundlig utredning av vikt för alla parter, inte mins för demokratin.
Haha, guld. Epostemologi.

Så. Tråden. Hur går det i Pennsylvania? Vi bör väl ha ett slutresultat därifrån i dag, eller? Surt att vakna ännu en dag utan att någon stat är färdigräknad. Stör mig också på att det med 99 procents säkerhet blir omräkning i Georgia. Jag gissar att militärrösterna inte är med än?
Medlem
Snubchurps avatar
Hade Biden vunnit om man valt att lägga poströsterna innan hade det inte gjort nån skillnad. Det är att Biden kan vinna valet som man anser är det stora fusket. Helst vill man se Trump som den nya Putin.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leading
320 000 röster är grymt många. Om du inte menar punkten bokstavligt som en punkt, dvs 320 röster.
Då håller jag med dig.

Näe, Pennsylvania må vara Bidens hemmaplan, men där verkar Trump vara poppis.
Ett svaghetstecken att hemmasonen nobbas.

North Carolina kommer gå till Trump likaså.

Nu visar det sig att Biden sensationellt tar Wisconsin och Michigan, vilket nog är nyckeln till en ponerad seger.

Att Biden också tog Arizona betyder 11 starka röster till Biden.
Om jag har räknat rätt, så räcker det för Biden att ta hem Arizona, Michigan, Wisconsin - som han i princip redan har gjort - samt Nevada, så kan trump inget göra. Biden kommer då att ligga på 270 elektorröster - prick! Mer dramatiskt kan det inte bli.
Pssss
Just nu skiljer sig 0,3 %
2020-11-06, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bostonrose
Vart kan man läsa mer om vattenstämplarna?

Tänkte skicka pm. Men det går ej så du får ta o läsa doggydees grymma inlägg.

(FB) Flashbacks Valvaka 2020
2020-11-06, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaKennyBody
Nej det gör vi inte.

Trump har redan svarat på frågan om hur det fuskas.
Inte hans fel att media då försöker få svar på en massa andra frågor som inte har med ämnet o göra.

Har du sett videon där han förklarar det?
Det spelar ingen roll vad som kommer ur Trumpetmunstycket. Han saknar som sagt trovärdighet utanför sektkretsen och behöver belägga sina påståenden med konkret fakta, istället för fantasier, svaga indicier eller fake news.
2020-11-06, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av retmasevghub
Georgia har haft 99% inrapporterat sedan kl 17 igår svensk tid med en liten ledning för Trump på 0,3% men Bidenrösterna fortsätter att trilla in. För tillfället är det fortfarande 99% inrapporterat men bara en ledning på 0,02%, och i antal röster: 2,447,408 - 2,446,171=1,237. (Edit medan jag skrev trillade det in lite fler röster för Trump i Fox mätning: nu 2,448,081 - 2,446,814 = 1267)

Det är omöjligt för amerikanska folket att ha förtroende för detta.

Varför krävde de inte helt enkelt att poströsterna skulle vara inne INNAN valdagen?
2020-11-06, 08:18
Medlem
OldFashioneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tinybits
Skrev tidigare att det var dåligt formulerat. 106 politiska brev också dock.

Så vad känns troligast? Att en lat brevbärare missat en säck och sedan skitit i att leverera eller att han har suttit och samlat på sig 800 brev ur andra säckar för att komma åt 3 poströster och 106 politiska brev som han förvarar i bilen (vilket känns som ett genomkorkat ställe att förvara beviset för en landsomfattande konspiration på)?

Kanske är det läge att lugna ner sig fem steg och vänta in resultatet? Du läser ju uppenbarligen inte ens det du länkar till i din hast att stärka din övertygelse.

Nej, det var inte "dåligt formulerat". Det var inte formuleringen det var fel på, felet var att du inte läste ordenligt och trodde att det handlade om 800 poströster i säcken.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in