2020-11-06, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haaahaa
Exakt VAD får dig att tro att Trump kommer få skaka galler?

Aftonbladet hade en artikel om detta.
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Det är jäkligt skumt allt tycker jag. Har följt räkningen från start och första dygnet när de flesta stater låg på 80-90% räknat så var det stor fördel trump och därefter så kan det inte kommit många röster på trump efter det bara är Biden som ökar i allt. De snackar om poströster men de behöver väl nödvändigtvis inte räknas sist utan de räknas väl samtidigt som alla andra röster och sen kanske det kommer i några eftersläntare men att de sista 1.5-2 dygn skulle vara 90% pro Biden och 10% trump låter alldeles för bra för att vara sant.
Medlem
Klanledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OldFashioned
En slogan är inte sakpolitik. Att hjärndött sitta och upprepa en slogan gör ingenting.
Hur dum får man vara? Det är givetvis inte endast en slogan utan ett helt program för USAs ekonomi och roll i världen.
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pewpew
Nu är det wikipedia så ja trovärdigheten kan vara dålig. Jag säger inte att han har fel, eller rätt, men det behövs lite starkare källor innan man kan hoppa på det tåget. Jag kan för lite om denna person för att bedöma hans trovärdighet.

Ja Wikipedia har ju en tendens att vilja stämpla folk som foliehattar som kanske är lite intelligentare än den medelmåttige artikelredigeraren som jobbar där är. Det får man ha överseende med. Man kan inte förvänta sig för mycket av dem.
Medlem
Sam.Boyds avatar
Nu tycker TV4s Oscarsson att Trump håller på att slå sönder demokratin.

Jag tycker att han vitaliserar den. Det är bara att titta på det demokratiska lägret o inse att det behövs en väckningssignal. Det går inte att ha en politisk o ekonomisk elit som gör som de vill...
2020-11-06, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Lögner för att skapa förvirring och splittring är etablissemangets sista motmedel. De vet att de förlorar så de beter sig som snorvalpar som inte får sin vilja igenom.

Vad jag mest av allt inte tycker om. Det är att man är så jävla petiga på att folk inte ska få vara känslosamma. Nu var han inte ens det. Han var helt jävla normal. Alltid lika kul o se o fruktansvärt inspirerande

Men att man ändock står o målar upp han som känslosam o gråtandes. När de enda tårarna som kommer är ifrån vänstern när dom förlorar.

Då är det fan riktigt jävla illa..

Hade Trump varit dålig på o förlora så hade jag kunnat medgett det. Hade bara tyckt att det var kul.

Men nu har dom inte fått någon reaktion så nu sitter dom bara o hittar på allt..

Det är så otroligt jävla pinsamt.
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Jag behöver kort o gott inte att läsa (igen) vad du skrev.

Så du skrev allså inte att Biden skulle vinna Florida? i tråden om Presidentvalet 2020 Jag förklarade ett flertals ggr för er att Biden var chanslös i Texas, men ni tog pollsen som fakta.

Att Biden vinner popular vote med ganska klar marginal var väntat, eftersom att Trump är en hatad president bland 50 procent av den amerikanska befolkningen och att 4 av de 6 största delstaterna är helblåa.

Men alla kan ta fel naturligtvis.
Det har säkert uppfattats som det emellanåt när jag parerade Nixters tvärsäkra analys med alternativa fakta, antingen det, eller så kanske du blandar ihop mig med V-mannen.

Orsaken varför jag inte orkade bry mig särskilt mycket om Florida, var framförallt pga av att jag inte såg delstaten som the tipping point state. Att regionen befolkas av ziljarder pengakåta gamlingar och kubanska lycksökare gjorde även sitt och gjorde mig ganska avtänd.
Medlem
Snubchurps avatar
Trump-supporters är väl fredens folk? Bara demokrater, BLM osv som skapar kaos?
Ellller
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaKennyBody
Jag har förmodligen sett samma saker som du. O då borde vi båda veta att det spelar ingen roll vad Trump än väljer att förklara. Man byter bara ämne direkt o börjar ställa en massa andra dumma frågor.

O jag vet inte hur du fungerar? Men själv föredrar jag en president som inte låter media få honom springa runt o runt i en massa cirklar bara.

Det blir så svårt o ta sig någonstans när man bara springer runt i samma ämnen så som ”Ni” gör.

Gäller o vara den som håller framen i så fall.

Själv tycker jag media ska hålla käften ett tag o vänta på att bevisen börjar läggas fram innan det påstås att absolut ingen fuskar. För hur fan ska dom kunna veta det?
Jag föredrar en president som inte sänder människor på vilospår samt agerar sakligt och korrekt. Av detta ser vi ytterst lite av i den här frågan.
2020-11-06, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
Att du skriver detta (fetade) gör att din analys är noll värd. Trump kommer givetvis inte sättas i fängelse.

Vi får se ! Aftonhoran hade en artikel där detta diskuterades.
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Hur skulle det påverka valutgången menar du?
Vart har hävdat att det skulle påverka valutgången? Vad jag siktar till är att media vinklar på allt som har med Trump att göra, särskilt nu som han ligger till att förlora valet.
Medlem
Klanledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars48.
Kanske vem vet.
Jag tror inte att de tror på röster överhuvudtaget. Kunde de ta valet med våld skulle de gjort det utan eftertanke.
Exakt detta var ju RussiaHoax som var på gränsen, om inte över gränsen, till en odemokratisk attack på den nyvalda presidenten Trump 2016.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in