2020-11-06, 06:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av demokratochsvensk
Det verkar som att någon försöker stjäla valet.

Ja, men det är ju inget nytt, inte heller 2016 blev den som fick flest röster president, nu har vi ju i alla fall en klar ledare med över 4 miljoner röster
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Vad jag kan minnas, så var du ganska aktiv tidigt under valnatten. Men efter att det blev klart att Trump kom att vinna Florida och Ohio så blev det av ngn anledning plötsligt jävligt tyst från Biden-anhängarna i den här tråden. Inte vet jag varför det blev så tyst från Biden-maffian när det var tydligt att Trump var favorit till att vinna valet.

Har allt gått som förväntat enligt dig? Hade för mig att du skrev att Biden skulle vinna Florida och att det skulle bli mkt jämnt i Texas?
Ja, du får väl läsa vad jag skrivit helt enkelt.

Florida gonna Florida...har aldrig tippat den delstaten, dock är jag lite förvånad att inte mer gamlingar röstade på Biden. Texas däremot, där missbedömde jag valvinden något och trodde faktiskt att det skulle bli mycket jämnare än vad det blev. Dock vågade jag aldrig tippa den delstaten, vilket gör skillnad, skulle du nu verkligen vilja syna mina analyser.

Att det blev en blow out win ser vi ju att det blev på popular vote

Visst, det är något av en efterkonstruktion, jag trodde inte pollsters skulle snitta 5-6% fel i de aggregerade mätningarna den här gången, det ska medges Å andra sidan hade jag rätt som inte tippade någon delstat som hade lägre marginaler än det (Arizona undantaget).
Medlem
tinybitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av covfefe...
Kanske var folk som hade glömt bort att det var dags att rösta men så fick de en påminnelse i sista stund. Tror faktiskt inte att det är något att bry sig om. Gå och lägg dig nu.
Jo, såklart du har rätt.
*ames Bradle* här traskade in på Postverket på sin 120 års dag och undrade varför han inte fått sin ballot.

https://www.michiganresidentdatabase.com/person/468699/roy-ferguson#overview

Som du ser är han active voter.

Om du kollar registret jag skickade tidigare så är många av dom döda, så att de skulle missat att rösta tills i sista stund är konstigt.

Nog för att demokraterna är duktiga på att locka röster, men från underjorden?
2020-11-06, 06:40
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filantrop007
Monopolspelet verkar snart vara över för Trumpetens del. Han har en del hotell på fina adresser.Men kassan är skral. Snart får han lämna och nästa ruta är av allt att döma fängelset.
Där kan han sitta medans Camilla gick segrande ur striden.

Men som alla vet är prognoser osäkra. Med just nu är oddset för en demokratisk seger sådär 1,04.
Spelar man på Trumpeten är oddset sådär 11.
Om jag får se Trumpeten skaka galler kommer jag att må så bra.
Att han skämt ut sig själv och indirekt delar av extremhögern är jättebra.

Att du skriver detta (fetade) gör att din analys är noll värd. Trump kommer givetvis inte sättas i fängelse.
2020-11-06, 06:41
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Visst ger varje delstat en senatmedlem?
2020-11-06, 06:41
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av covfefe...
Kanske var folk som hade glömt bort att det var dags att rösta men så fick de en påminnelse i sista stund. Tror faktiskt inte att det är något att bry sig om. Gå och lägg dig nu.

Det händer inte.
2020-11-06, 06:42
Medlem
neiges avatar
Joe Biden sa ju faktiskt själv "we have put together I think the most extensive and inclusive voter fraud organization in the history of American politics.” Då borde FBI ta initiativet att undersöka saken. Precis som när han sa rakt ut med att dra in 1 miljard dollar i stöd till Ukraina om inte åklagaren drog tillbaka Burisma-utredningen.
2020-11-06, 06:42
Medlem
Ser ni, det är Jesus som har sista ordet, allt kommer exponeras. Var så säker,
Gud skall ej hånas, sanningen kommer fram.

Ni kommer se på mirakel, hur allting kommer falla på plats.
2020-11-06, 06:43
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Två
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klanledaren
Nä, Trump måste nu tvinga fram en seger med alla medel..

Enda för ZoombieBiden och KombolaHarrys blir att bomba alla dessa för att rädda USAs ekonomi (militärindustriella komplexet)

- Putin
- Xi
- Kim Young Un
- Erdogan
- Orban

ingen rosa och fluffig värld väntar...

Med Demokraterna så kan vi iallafall vänta oss ett krig mot Iran. Demokrater gillar ju krig och dom skulle vinna mycket på att invadera Iran. Det blir en enkel match för USA.

Det blir kul för Sverige också, då kommer en ny flyktingvåg med igengörer och doktorer komma hit
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tony.hawk
som jag sagt tidigare,trump har varit förbered på att demokraterna/deepstate skulle fuska,han kommer vara president i 4år till eller mer och rensa upp i vänsterträsken/deepstate,tänk när ni förstår att lilla sverige har styrt hela världen och ligger bakom precis alla krig och elände och lidande och ni har hysteriskt hejat på detta.
100tals år av ondska ska nu rensas ut och vi kommer få en bättre värld o bo i utan rasism och krig

Vi får spola ner Löfvén i toaletten och skaffa någon Trump liknande figur som rensar ur vårat träsk vi med. Vi har ju några ondskejudar som härjar och styr. Dessutom massa vänstervridet slödder med onaturliga färger på hår och tatueringar och piercings.

http://markmaynard.com/wp-content/uploads/2018/05/Screen-Shot-2018-05-12-at-2.00.26-PM-e1526148188552.png
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland

Ja. De sitter i senaten o företräder sina stater. De har tillomed två senatorer.
Senast redigerad av Sam.Boyd 2020-11-06 kl. 06:45.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in