Citat:
Ursprungligen postat av
Generalandersson
Vad jag kan minnas, så var du ganska aktiv tidigt under valnatten. Men efter att det blev klart att Trump kom att vinna Florida och Ohio så blev det av ngn anledning plötsligt jävligt tyst från Biden-anhängarna i den här tråden. Inte vet jag varför det blev så tyst från Biden-maffian när det var tydligt att Trump var favorit till att vinna valet.
Har allt gått som förväntat enligt dig? Hade för mig att du skrev att Biden skulle vinna Florida och att det skulle bli mkt jämnt i Texas?
Ja, du får väl läsa vad jag skrivit helt enkelt.
Florida gonna Florida...har aldrig tippat den delstaten, dock är jag lite förvånad att inte mer gamlingar röstade på Biden. Texas däremot, där missbedömde jag valvinden något och trodde faktiskt att det skulle bli mycket jämnare än vad det blev. Dock vågade jag aldrig tippa den delstaten, vilket gör skillnad, skulle du nu verkligen vilja syna mina analyser.
Att det blev en blow out win ser vi ju att det blev på popular vote
Visst, det är något av en efterkonstruktion, jag trodde inte pollsters skulle snitta 5-6% fel i de aggregerade mätningarna den här gången, det ska medges Å andra sidan hade jag rätt som inte tippade någon delstat som hade lägre marginaler än det (Arizona undantaget).