2020-11-06, 01:13
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erpatjoff
Ni säger ju att Biden kommer bara innebära krig och förstörelse och Trump är fridens man?

Så är det. Fattar du inte det?
Medlem
Herzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Mm visst, nu var det en massa fusk. Men 2016 var det tydligen lugnt.

2016 använde man sig inte av falska poströster som skickats ut utan någon verifiering. Så kallade unsolicited ballots.

Det är medvetet gjort för att fuska sig till vinsten. Fattar ni inte hur dumma idioter ni är hela högen som stödjer denna kommunistiska revolution i USA? Biden är kompromissad av Kina. Vinner han är det Kina som styr med vita huset.
Medlem
Korders avatar
Ser att det bara skiljer 4k röster i Georgia, när kom den uppdateringen? Var 9k senast jag kollade, men det var över en halvtimme sen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaKennyBody
En majoritet av dem är det som är demokrater såklart. Det är demokrater i delstaterna som håller i lokalerna.

Naivt o tro något annorlunda.

Nej, vallokalerna samt rösträkningen sköts inte av några politiska organisationer.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Omval tills Trump vinner? Det påminner lite om "Fergie Time" (som såklart inte var ett riktigt fenomen men bara en kul sak). Ni är ju helt körda i huvudet, Trump ska alltså få extra chanser tills han eventuellt vinner.
Det är mycket som inte står rätt till. Poströstandet är bevisligen lättmanipulerat och därmed inte giltigt.
2020-11-06, 01:14
Medlem
Cuckslayers avatar
Det är uppenbart att han inte ville gå den rättsliga vägen då han vet vad som kommer att hända med USA om han gör det.

Han vill inte förlora men samtidigt så vet han att landet kommer att slitas isär om han stretar emot.

I slutändan så kommer han att välja att inte erkänna sig besegrad och därmed sätta igång rejäla våldsamheter.
Trump kommer ALDRIG att erkänna sig besegrad, det finns inte ens på kartan. Så ja, förbered er på kaos.

Jag skulle nog sälja mina aktier nu om jag satt på mycket pengar
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maahes
Trump - the comeback is always greater than the setback!

Gå och lägg dig. Trump gör ingen comeback. Det kommer media och demokraterna se till nu när Biden får makten.
Bannlyst
Det är som CNN säger, Trump uppmanade sina väljare att inte poströsta och därför räknades många av Trumps röster först, därför han ledde.
Sen började dom räkna Bidens poströster and here we are 🇺🇸✌️✊🏿👎🇸🇪🤷🏻‍♂️😱
Medlem
Jag har följt denna sidan senaste timmarna.
https://news.sky.com/story/us-electi...-wire-12123639

Tydligt att Trump tappar överallt nu i slutet, tyvärr..

Det som återstår nu är att Trump kommer överklaga och vägra ge sig, valfusk har förkommit men frågan är om det påverkat valet i stora drag.

Trump har EXTREMT hängivna supportrar, som lyssnar på allt Trump säger och de är beväpnade så räkna med mycket som kommer ske i USA när galningar börjar agera.

Aja, känns oavsett som vi kan slå fast nu att Biden är USA:s nya president från 2021. Oavsett om det varit så mycket fusk från demokraternas sida så skulle det aldrig erkännas, det skulle få USA att framstå som ett odemokratiskt land i stil med Belarus.

Hej då Trump, det var roligt så länge det varade. Härligt med en frisk fläkt, inte en vanligt seg tråkig politiker.
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Efterspelet av detta val kommer att vara långt. Som det verkar nu kan jag komma tillbaka om en månad igen för att se hur det utspelar sig.
Precis.

Förhoppningsvis tar valet till HD, och där så avgörs det att det ska bli omval i i WI, MI, AZ, PA och GA. Utan mail in ballots förstås.
Medlem
winningfeasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
Bara inse att Trump haft ett helvete 4 år med Journalist mobben. Nu när han förlorar så är dom nöjjda och bokstavligen mobbar ut han när han lämnar pressrummet.

Det har varit så under varje presskonferens som han har hållit sedan han svors in, dem är inte journalister utan aktivister.
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erpatjoff
Jämför med Obama eller valfri annan politikers tal så blir det en klar skillnad.

När politiker håller tal tror du att de står och improviserar? De läser upp vad andra skrivit åt dem. Oftast.
Obama hade mycket duktiga talskrivare, många talskrivare. Han är en skådespelare i mitt tycke, väldigt duktig på att leverera tal. De där pauser han gör mitt i en mening när han pratar, de är så inövade... Ingen pratar så där naturligt.

Edit: Mike Pence pratar på lika sätt som Obama.
Senast redigerad av stone_sleeper 2020-11-06 kl. 01:17.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in