2020-11-06, 06:45
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Hur vrickat är det inte att Team Trump ville stoppa rösträkningen i Arizona och att det nu långt senare trillar in röster som ger honom en chans? Är det så dilettantism ser ut? Jag tror det ()
2020-11-06, 06:45
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Ja, du får väl läsa vad jag skrivit helt enkelt.

Florida gonna Florida...har aldrig tippat den delstaten, dock är jag lite förvånad att inte mer gamlingar röstade på Biden. Texas däremot, där missbedömde jag valvinden något och trodde faktiskt att det skulle bli mycket jämnare än vad det blev. Dock vågade jag aldrig tippa den delstaten, vilket gör skillnad, skulle du nu verkligen vilja syna mina analyser.

Att det blev en blow out win ser vi ju att det blev på popular vote

Visst, det är något av en efterkonstruktion, jag trodde inte pollsters skulle snitta 5-6% fel i de aggregerade mätningarna den här gången, det ska medges Å andra sidan hade jag rätt som inte tippade någon delstat som hade lägre marginaler än det (Arizona undantaget).

Enda anledningen att du kan ha trott på dom överhuvudtaget var förståss att du kännde till att Bloomberg satsat $100.000.000 på att göra reklam i dom städerna. För Joe Biden.

Du kan ju fråga honom från mig om det var värt pengarna?
2020-11-06, 06:47
Medlem
Jirens avatar
Innan shit hits the fan (och vad shittet än må vara) så har jag en fråga till vänsteranhängarna här i tråden.

Om Trump hade vunnit valet, eller om demokraterna förlorar p.g.a avslöjat valfusk, hur många av er skulle ge sig ut tillsammans med BLM + Antifa och börja kaoza direkt med upplopp, plundring, bränder, visselpipor, black-power-skyltar? Fuck da police?

Vågar ni ge er till känna?

Sirup skulle dundra ut direkt så fort att regnbågsmössan flög av huvudet. Förmodligen även Skallmaja_Zorro. Han skulle veva omkring sin egen skylt med sina hashtags från tråden. Samt palestinasjal och något slags tillhygge..

Någon fler här?
Senast redigerad av Jiren 2020-11-06 kl. 06:53.
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Enda anledningen att du kan ha trott på dom överhuvudtaget var förståss att du kännde till att Bloomberg satsat $100.000.000 på att göra reklam i dom städerna. För Joe Biden.

Du kan ju fråga honom från mig om det var värt pengarna?
Nja, då var det nog isf att han betalade de s k "svartingarnas" skulder så att dem kunde kringgå voting suppression och få chansen att rösta.
Medlem
Klanledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Med Demokraterna så kan vi iallafall vänta oss ett krig mot Iran. Demokrater gillar ju krig och dom skulle vinna mycket på att invadera Iran. Det blir en enkel match för USA.

Det blir kul för Sverige också, då kommer en ny flyktingvåg med igengörer och doktorer komma hit
Ja, glömde Iran. Man kan nog vänta en krigsförklaring direkt och en massiv flyktingvåg till Sveriges socialkontor.
2020-11-06, 06:48
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Hur vrickat är det inte att Team Trump ville stoppa rösträkningen i Arizona och att det nu långt senare trillar in röster som ger honom en chans? Är det så dilettantism ser ut? Jag tror det ()

Har någon hittat ytterligare lådor längst bak i lagerlokalen?
Medlem
covfefe...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neige
Joe Biden sa ju faktiskt själv "we have put together I think the most extensive and inclusive voter fraud organization in the history of American politics.” Då borde FBI ta initiativet att undersöka saken. Precis som när han sa rakt ut med att dra in 1 miljard dollar i stöd till Ukraina om inte åklagaren drog tillbaka Burisma-utredningen.
Han är dock relativt gammal, så jag vet inte riktigt vad hans ord betyder, om han bör ställas mot Trump etc eller ej. Han kan ha syftat på något annat
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Innan shit hits the fan (och vad shittet än må vara) så har jag en fråga till vänsteranhängarna här i tråden.

Om Trump hade vunnit valet, eller om demokraterna förlorar p.g.a avslöjat valfusk, hur många av er skulle ge sig ut tillsammans med BLM + Antifa och börja kaoza direkt med upplopp, plundring, bränder, visselpipor, black-power-skyltar?

Vågar ni ge er till känna?

Sirup skulle dundra ut direkt så fort att regnbågsmössan flög av huvudet. Förmodligen även Skallmaja_Zorro.

Någon fler?

Jag håller inte på någon av partierna , så jag skulle sätta mig på stranden med en glass och njuta av livet
2020-11-06, 06:49
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Nja, då var det nog isf att han betalade de s k "svartingarnas" skulder så att dem kunde kringgå voting suppression och få chansen att rösta.

Ja det var ju iaf värt något. För svartingarna.
2020-11-06, 06:50
Medlem
Sam.Boyds avatar
Nu går TV 4 ut med att beväpnade Trumpanhängare samlas utanför vallokaler.
2020-11-06, 06:50
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Nu går TV 4 ut med att beväpnade Trumpanhängare samlas utanför vallokaler.
Har du länk?
2020-11-06, 06:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av covfefe...
Han är dock relativt gammal, så jag vet inte riktigt vad hans ord betyder, om han bör ställas mot Trump etc eller ej. Han kan ha syftat på något annat
Han kanske menade "anti voter fraud organization". Alltså samma misstag som folk gör rätt ofta när dom säger att dom behöver ett virusprogram.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in