2020-11-06, 06:31
Medlem
Monopolspelet verkar snart vara över för Trumpetens del. Han har en del hotell på fina adresser.Men kassan är skral. Snart får han lämna och nästa ruta är av allt att döma fängelset.
Där kan han sitta medans Camilla gick segrande ur striden.

Men som alla vet är prognoser osäkra. Med just nu är oddset för en demokratisk seger sådär 1,04.
Spelar man på Trumpeten är oddset sådär 11.
Om jag får se Trumpeten skaka galler kommer jag att må så bra.
Att han skämt ut sig själv och indirekt delar av extremhögern är jättebra.
2020-11-06, 06:31
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merkur
Svenska Såssarnas valobservatör i USA uttalade sig precis på SR P4 och påstod att det inte skett något valfusk.
Bra, då vet vi med säkerhet att valfusk har skett.

Svensk media, lika pålitliga som CNN. Fake news tar över världen snart, man får fan gräva fram allt själv.
2020-11-06, 06:32
Medlem
badbollen3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 744glx
Tre stycken, i en säck tillsammans med tusentals andra brev. Satan vilket bevis på Demokratiskt valfusk!

så kan man ju se det, men om jag vore med Trump där han säger att han vann och att Democraterna stjäl valet osv. så skulle jag säga många bäckar små. Jag tror dock inte att så är fallet. Tänker inte vara ombord på det tåget innan konkreta bevis har presenterats. Det kanske kommer, men jag ställer mig skeptisk till att det gör det. Men till skillnad från vänstermedia så tycker jag det är viktigt att rapportera allt, även om det inte stödjer mina åsikter.
2020-11-06, 06:32
Medlem
Klanledarens avatar
Nä, Trump måste nu tvinga fram en seger med alla medel..

Enda för ZoombieBiden och KombolaHarrys blir att bomba alla dessa för att rädda USAs ekonomi (militärindustriella komplexet)

- Putin
- Xi
- Kim Young Un
- Erdogan
- Orban

ingen rosa och fluffig värld väntar...
2020-11-06, 06:34
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noreplies
Lovar du?
Kan ta en selfie och skicka till dig.
2020-11-06, 06:34
Medlem
OldFashioneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klanledaren

Enda för ZoombieBiden och KombolaHarrys blir att bomba alla dessa för att rädda USAs ekonomi (militärindustriella komplext)

- Putin
- Xi
- Kim Young Un
- Erdogan
- Orban

Donald Trump måste vinna för att bara han sitter på kunskapen att rädda ekonomin utan att bomb sönder Ryssland och Kina?

Är detta implosionen av Flashbacks dumhöger?
2020-11-06, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Filantrop007
Monopolspelet verkar snart vara över för Trumpetens del. Han har en del hotell på fina adresser.Men kassan är skral. Snart får han lämna och nästa ruta är av allt att döma fängelset.
Där kan han sitta medans Camilla gick segrande ur striden.

Men som alla vet är prognoser osäkra. Med just nu är oddset för en demokratisk seger sådär 1,04.
Spelar man på Trumpeten är oddset sådär 11.
Om jag får se Trumpeten skaka galler kommer jag att må så bra.
Att han skämt ut sig själv och indirekt delar av extremhögern är jättebra.

Exakt VAD får dig att tro att Trump kommer få skaka galler?
2020-11-06, 06:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Du missade tydligen helt bollen... bara 48% av joe bidens röster visade sig ju vara äkta stod det. Hur svårt är det att bevisa då? De saknar ju vattenstämpel

Ojoj, en jordskredsseger med andra ord för Trump. Ja, det var ju just det vi såg från valmötena och karavanerna som åkte för att rösta på Trump. Det resultatet framstår som helt logiskt i förhållande till bilderna som visades inför och under valet.
2020-11-06, 06:36
Medlem
covfefe...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tinybits
Självklart. 14 000 himmelska röster i Detroit är självklart inte valfusk.
Kanske var folk som hade glömt bort att det var dags att rösta men så fick de en påminnelse i sista stund. Tror faktiskt inte att det är något att bry sig om. Gå och lägg dig nu.
Medlem
som jag sagt tidigare,trump har varit förbered på att demokraterna/deepstate skulle fuska,han kommer vara president i 4år till eller mer och rensa upp i vänsterträsken/deepstate,tänk när ni förstår att lilla sverige har styrt hela världen och ligger bakom precis alla krig och elände och lidande och ni har hysteriskt hejat på detta.
100tals år av ondska ska nu rensas ut och vi kommer få en bättre värld o bo i utan rasism och krig
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klanledaren

Enda för ZoombieBiden och KombolaHarrys blir att bomba alla dessa för att rädda USAs ekonomi (militärindustriella komplexet)

- Putin
- Xi
- Kim Young Un
- Erdogan
- Orban

Trump räddar världen. Vinst imorgon. Resten bakom lås och bom!
2020-11-06, 06:37
Medlem
Klanledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OldFashioned
Donald Trump måste vinna för att bara han sitter på kunskapen att rädda ekonomin utan att bomb sönder Ryssland och Kina?

Är detta implosionen av Flashbacks dumhöger?
Enkelt: America First.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in