2020-11-06, 06:23
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Inte vet jag, det får du ta och höra med han om. Men det var dock ganska så tyst ifrån dig och Vitruvianskemannen osv under valnatten, särskilt under tiden då det såg ut som att Trump skulle ta hem det hela.

Förövrigt, så kommer vi säkerligen inte att få valresultatet under denna natten/morgon.
Var det tyst? Jag såg allt med spänning och jag var väldigt tidig med att påpeka vilken häftig tvist Arizona bjöd på!...se bara i min historik baby!

Allt har gått som förväntat, typ...De delstaterna jag ropade var Arizona (inte klar dock), Wisconsin och Pennsylvania. Varför jag fokuserat på dem kan du ju se anledningen till nu.
2020-11-06, 06:24
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av demokratochsvensk
Det verkar som att någon försöker stjäla valet.
Det är mycket mer än så som stjäls just nu. Men som tidigare nämnts i tråden så är fusket under utredning. Trump står inte ensam och har hela sitt parti bakom sig.

Här har du ett uttalande från GOP Nevada:
https://twitter.com/NVGOP/status/1324508032730984449

Snart blir det FREEZE! FBI! och trycka ner massa smutsiga demokrater över motorhuven.

Antingen det eller så är vi alla fucked.
2020-11-06, 06:26
Medlem
NeoVains avatar
Fox News reporting Trump team expects victory tomorrow.
2020-11-06, 06:26
Medlem
covfefe...s avatar
Citat:
Det värsta är att de inte ens vet att det egentligen är Kamala som de hejar fram, dock så tror jag att det spelar noll roll för vänstersidan vilken kandidat det är som de röstar och/eller hejar på - så länge det inte är Trump och så länge kandidaten ej är republikaner.
Det viktiga är inte vem som vinner utan vem som kan skapa det samhälle vi drömmer om. Det är ganska sannolikt med hänsyn till judarna
2020-11-06, 06:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badbollen3
Inte för att jag är med Trump när det gäller fuskanklagelserna, men här är faktiskt ett bekräftat fall där röstsedlar inte har kommit fram:

https://www.justice.gov/usao-wdny/pr/postal-worker-arrested-and-charged-failing-deliver-over-800-pieces-mail-which-included

Tre stycken, i en säck tillsammans med tusentals andra brev. Satan vilket bevis på Demokratiskt valfusk!
2020-11-06, 06:28
Medlem
Svenska Såssarnas valobservatör i USA uttalade sig precis på SR P4 och påstod att det inte skett något valfusk.
Bra, då vet vi med säkerhet att valfusk har skett.
2020-11-06, 06:28
Medlem
Bergakungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noreplies
Så med andra ord kan detta vara republikanska röster.

Ett intensivt republikanskt röstfuskande kan ju förklara varför opinionsundersökningar och röstetal inte stämmer så bra överens...

Jag tror ingalunda att det är en korrekt förklaring (snarare mycket felaktigheter i personregistren) men att utgå från att "demokrater fuskarr, men det gör inte republikaner" verkar inte så troligt.
2020-11-06, 06:29
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Var det tyst? Jag såg allt med spänning och jag var väldigt tidig med att påpeka vilken häftig tvist Arizona bjöd på!...se bara i min historik baby!

Allt har gått som förväntat, typ...De delstaterna jag ropade var Arizona (inte klar dock), Wisconsin och Pennsylvania. Varför jag fokuserat på dem kan du ju se anledningen till nu.
Vad jag kan minnas, så var du ganska aktiv tidigt under valnatten. Men efter att det blev klart att Trump kom att vinna Florida och Ohio så blev det av ngn anledning plötsligt jävligt tyst från Biden-anhängarna i den här tråden. Inte vet jag varför det blev så tyst från Biden-maffian när det var tydligt att Trump var favorit till att vinna valet.

Har allt gått som förväntat enligt dig? Hade för mig att du skrev att Biden skulle vinna Florida och att det skulle bli mkt jämnt i Texas?
Medlem
tinybitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merkur
Svenska Såssarnas valobservatör i USA uttalade sig precis på SR P4 och påstod att det inte skett något valfusk.
Bra, då vet vi med säkerhet att valfusk har skett.
Självklart. 14 000 himmelska röster i Detroit är självklart inte valfusk.
Avslutad
Citat:
Det värsta är att de inte ens vet att det egentligen är Kamala som de hejar fram, dock så tror jag att det spelar noll roll för vänstersidan vilken kandidat det är som de röstar och/eller hejar på - så länge det inte är Trump och så länge kandidaten ej är republikaner.

Så är det förmodligen i stor utsträckning. Uppenbarligen har de ingen som helst koll bortsett då om de här är för att medvetet desinformera - resultatet blir dock detsamma.
2020-11-06, 06:30
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Fox News reporting Trump team expects victory tomorrow.
Luras du så dör jag irl. Bildligen talat.
2020-11-06, 06:30
Medlem
groovesnuss avatar
Så här sa Trump 2014:

What separates the winners from the losers is how a person reacts to each new twist of fate.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in