Citat:
Ursprungligen postat av
BaronVonHelsing
Det finns inga belägg för att kodord ska ha används. Det är ett
påstående som Q obefogat kom med. Vidare har Clintons aldrig varit uppe i rätten för våldtäkt av barn, vilket Trump har. Visst var de
associerade med Epstein, men det var även Trump. Epstein anklagades dessutom som medbrottsling i våldtäktsfallen.
Jag tror förvisso inte ett dugg på att Trump gjorde sig skyldig till anklagelserna och rätten bedömde också att det inte gick att finna honom skyldig. Han var dessutom väldigt hård mot Epstein efter att anklagelserna mot honom börjat florera. Min poäng är dock att det finns mer
faktiskt underlag att gå på mot Trump än mot Clintons i det här fallet.
Sen kan man prata om pizza och varmkorv hur mycket som helst. Det finns enbart ett fåtal sådana referenser att hitta i en grotesk mängd mail. Min personliga favorit var när alla trodde de knäckt Obama över hans ”varmkorvfest” i Vita Huset, som sedan visade sig vara en riktig middagsbjudning där varmkorv serverades.
Pedofilanklagelser mot både Trump och Biden är tråkiga och smutsar bara ner hela debatten med irrelevant dynga. Politiska sakfrågor är betydligt mer intressanta.
Haha nej det var inte Q som kom på detta de mailen läcktes långt innan någon visste vad Q var, har aldrig följt Q och även om "pizzagate" är flera år gammalt visste jag innan det att världseliterna har sataniska ritualer och har massor med pedofiler bland sig.
Visste inte att Trump varit anklagad för våltäkt eller något mot barn men kan acceptera allt du skriver då det är lätt att bli anklagad om man hänger med Epstein. Jag tror definitivt Bill Clinton är en pedofil och Trump inte som du också verkar inne på.
Här har vi Biden. Man måste vara blind om man påstår att man skulle lämna sina barn ensam med honom:
https://streamable.com/t4tio3