2020-11-06, 03:44
Medlem
A.Ericssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sicari0
Finns det chans att Trump lyckas hålla undan Georgia med tanke på att det endast är 1% av rösterna kvar?
Vem vet. Biden kan lika gärna få 6 miljoner röster out of nowhere i GA med tanke på att rösträkningen i GA och NC var klar redan på onsdagsmorgonen inkl. mail-in ballots.
2020-11-06, 03:44
Medlem
Badassmfokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Det finns inga belägg för att kodord ska ha används. Det är ett påstående som Q obefogat kom med. Vidare har Clintons aldrig varit uppe i rätten för våldtäkt av barn, vilket Trump har. Visst var de associerade med Epstein, men det var även Trump. Epstein anklagades dessutom som medbrottsling i våldtäktsfallen.

Jag tror förvisso inte ett dugg på att Trump gjorde sig skyldig till anklagelserna och rätten bedömde också att det inte gick att finna honom skyldig. Han var dessutom väldigt hård mot Epstein efter att anklagelserna mot honom börjat florera. Min poäng är dock att det finns mer faktiskt underlag att gå på mot Trump än mot Clintons i det här fallet.

Sen kan man prata om pizza och varmkorv hur mycket som helst. Det finns enbart ett fåtal sådana referenser att hitta i en grotesk mängd mail. Min personliga favorit var när alla trodde de knäckt Obama över hans ”varmkorvfest” i Vita Huset, som sedan visade sig vara en riktig middagsbjudning där varmkorv serverades.

Pedofilanklagelser mot både Trump och Biden är tråkiga och smutsar bara ner hela debatten med irrelevant dynga. Politiska sakfrågor är betydligt mer intressanta.
Haha nej det var inte Q som kom på detta de mailen läcktes långt innan någon visste vad Q var, har aldrig följt Q och även om "pizzagate" är flera år gammalt visste jag innan det att världseliterna har sataniska ritualer och har massor med pedofiler bland sig.
Visste inte att Trump varit anklagad för våltäkt eller något mot barn men kan acceptera allt du skriver då det är lätt att bli anklagad om man hänger med Epstein. Jag tror definitivt Bill Clinton är en pedofil och Trump inte som du också verkar inne på.

Här har vi Biden. Man måste vara blind om man påstår att man skulle lämna sina barn ensam med honom: https://streamable.com/t4tio3
Senast redigerad av Badassmfoka 2020-11-06 kl. 03:49.
2020-11-06, 03:46
Medlem
Magica-Lazios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cornelia92
49.4% mot 49.4% ska det givetvis vara.

Skiljer 1902 röster mellan Biden och Trumpen nu.

Nej fel igen. Trump leder med 2497st röster.
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cornelia92
49.4% mot 49.4% ska det givetvis vara.

Skiljer 1902 röster mellan Biden och Trumpen nu.

Röstsäcken tar väl slut när Biden leder med 1 röst.

George Soros vill verkligen göra det så synligt som möjligt. Valfusket.
Han vill bara inte att man ska lista ut att det är han som ligger bakom.
Han vill istället skapa hat mellan Demokrater och Republikaner. Så att de utrotar varandra.
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Detta!

Ett snabbt och smidigt utlämnande till Ryssland. En symbolisk gest för en mer avslappnad och vänskaplig relation mellan USA och ryssarna."

Vem fan skulle protestera för att USA lämnade ut den äckelgubben? Inte vanligt folk iaf.

Ja jag ser inte heller vilka som skulle misstycka 😂 det enda problemet här är att Trump och Soros skakar handen med varandra. Därför kommer detta inte ske.
Medlem
Magica-Lazios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Sista jag hörde är att det nu skiljer 1902 röster mellan Trump och Kamala i GA..

Googla usa valet. Live update hela tiden.
2020-11-06, 03:47
Medlem
Badassmfokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Om du skriver in "Most evil man alive" i bing så får du upp en lista på de 15 mest onda människorna, med en bild på George Soros trots att han inte är med på listan!
Haha jo kommer ihåg när youtubes sökresultat inte var så äckligt jävla kontrollerade hur hemska titlar som kom upp när man sökte på George Soros.
Medlem
winningfeasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson
Vem vet. Biden kan lika gärna få 6 miljoner röster out of nowhere i GA med tanke på att rösträkningen i GA och NC var klar redan på onsdagsmorgonen inkl. mail-in ballots.

Det kommer med största sannolikhet bli en omräkning i Georgia oavsett hur det slutar, eftersom det är såpass jämnt och kan komma att handla om endast ett par hundra röster enligt vad jag har läst ifrån någon myndighetsperson i Georgia.
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sicari0
Finns det chans att Trump lyckas hålla undan Georgia med tanke på att det endast är 1% av rösterna kvar?
Det väntas in 9000 nya militärröster i Georgia i morgon förmiddag.
Bannlyst
Vilka delstater är aktiva och räknar jus nu och vilka har gått hem för dagen?
Kan vi förvänta oss resultat från Georgia och Pennsylvania inatt redan?
2020-11-06, 03:49
Medlem
A.Ericssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnoldw
Vilka delstater är aktiva och räknar jus nu och vilka har gått hem för dagen?
Kan vi förvänta oss resultat från Georgia och Pennsylvania inatt redan?
Allt hänger egentligen på NV.. Alla är stoppade, resultaten finns. Om/när Biden vinner NV så kan de andra presentera sina resultat. AZ, GA och NC har varit klara läänge. Garanterad Trump seger i GA och NC.

Valfusk deluxe. Man är blind om man inte ser det.
2020-11-06, 03:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Det väntas in 9000 nya militärröster i Georgia i morgon förmiddag.

Källa på det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in