2020-11-06, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erpatjoff
När den är valet mot en heldement orange narcisisstisk rasist då kommer folk absolut gå folk ur huse för att rösta ut det fanskapet. Vilket är vad som hänt.

Trump är mycket men hur fan är han dement?
2020-11-06, 02:46
Medlem
Erpatjoffs avatar
[quote=Maahes|73508101]
Citat:

Jag har inte sagt nåt om dina eventuella alkoholproblem. Jag tycker bara det var lite lustigt att du är sleepy precis som Sleepy-joe, det är väl inte hela världen

Jag är ju inte sleepy därav mina jävla propavan. Jag är 100% på hela tiden i huvudet.
Men mitt band som jag inte tänkt på på 10 år tog du ändå upp. Det är bara svagt, jag kan också skapa ett nytt konto men jag har valt att stå för det jag skrivit.
2020-11-06, 02:47
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Vi får nog återkomma till Deutche Bank..

Image permanent förstörd ?

Över 45 % utav Jänkarna har röstat på honom trots hans image-problem. Skulle säga att han istället har tänt en gnista, att det är möjligt att förändra.

Vi får se om ett tag, när Biden försöker med lite "Washington-trix" mot endel delstater (Texas främst) hur det kommer att tas emot. Något säger mig att han får det svårt, mycket svårt.., och han nog behöva att se till att inte tungan slinter.

Men hur kommer dessa 45% kunna hjälpa Trump att kunna öppna hotell i andra länder?

Europa är han körd i, Japan är han också körd i (känner folk som lever i Japan som säger att även japanerna är väldigt öppna med hur de avskyr honom) frågan blir om Ryssland och Turkiet skulle vara intresserade, Israel och Suadiarabien kanske skulle gå med på några hotell ioförsig.

Nej, jag tror Trump lär starta sin egna tv kanal och sedan bli definitionen av "old man yelling at cloude" (sorry Abe Simpson) men ja, den som lever får se men jag misstänker att det är kört för honom
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Japp. Det känns inte särskilt troligt att en halvdement nobody får fler röster än den första svarta presidentkandidaten i USA:s historia.
Nobody? Han var vicepresident under Obama som var så populär. Hans politiska historia är över tio gånger så lång som Trumps.

Sen hade jag också hoppats på Trumpseger, men det är en helt annan sak.
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yottameter
Trump är mycket men hur fan är han dement?
“Look, having nuclear — my uncle was a great professor and scientist and engineer, Dr. John Trump at MIT; good genes, very good genes, OK, very smart, the Wharton School of Finance, very good, very smart — you know, if you’re a conservative Republican, if I were a liberal, if, like, OK, if I ran as a liberal Democrat, they would say I’m one of the smartest people anywhere in the world — it’s true! — but when you’re a conservative Republican they try — oh, do they do a number — that’s why I always start off: Went to Wharton, was a good student, went there, went there, did this, built a fortune — you know I have to give my like credentials all the time, because we’re a little disadvantaged — but you look at the nuclear deal, the thing that really bothers me — it would have been so easy, and it’s not as important as these lives are — nuclear is so powerful; my uncle explained that to me many, many years ago, the power and that was 35 years ago; he would explain the power of what’s going to happen and he was right, who would have thought? — but when you look at what’s going on with the four prisoners — now it used to be three, now it’s four — but when it was three and even now, I would have said it’s all in the messenger; fellas, and it is fellas because, you know, they don’t, they haven’t figured that the women are smarter right now than the men, so, you know, it’s gonna take them about another 150 years — but the Persians are great negotiators, the Iranians are great negotiators, so, and they, they just killed, they just killed us, this is horrible.”
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Missat att han fortfarande har sin image och att han är en duktig talare?

Du kan vara luspank och värdelös men så länge du kan få folk att tro att du är bäst så har du alltid en chans, så jag säger inte att all PR är dålig PR men det finns ett genuint tak när det kommer till företagsekonomi.

Sedan så får vi se, om Trumps namn associeras med fel saker så kan det bli fruktansvärt svårt att sälja det i andra länder

Det är naturligtvis omöjligt att förutse hur länge han håller men hävdar att hans efternamn kommer att öppna många dörrar en bra tid framöver. Massmedia älskar tyvärr allt från dårar till genier, att han dessutom gillas av många gemene man gör saken inte sämre. Han är i princip ett varumärke, kan han förvalta det rätt efter valet så kommer han ändå ut som en sorts vinnare.

Det hela kommer också att avgöras hur väl Biden lyckas att styra upp det. I mina ögon kommer det bli extremt tufft för honom, dels på grund av att han blir vald inte för hans politik eller sympatier utan till största delen av hatet mot Trump. Och dels frågan hur mycket han orkar, utan tvekan känns han ha haft sitt bäst före datum. Själv har jag en känsla av att Harris kommer ta över inom en inte för lång framtid. Och hur kommer då Biden att bli ihågkommen? Som en älskad president eller bara en utfyllnad för att få bort Trump? Och hur kommer Harris att förvalta tiden efter Biden, och hur trovärdig är hon? Hon har trots allt kallat Biden för rasist ett par gånger i nomineringsdebatterna. Men Biden är rätt slipad och ändå valde henne som sin VP eftersom det är där svarta röster finns.

Well, well, låt oss först se hur denna fars slutar.
2020-11-06, 02:48
Medlem
Jirens avatar
Citat:
När den är valet mot en heldement orange narcisisstisk rasist då kommer folk absolut gå folk ur huse för att rösta ut det fanskapet. Vilket är vad som hänt.
Vad duktig du är som t.o.m lyckades pressa in rasiststämpeln där på slutet, trots att Trump gått starkt framåt bland svarta och spansktalande väljare. Jävla BLM-fåne.
Medlem
RaddarenIRovens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnoldw
Sjukt att det fortfarande går att spela på vem som vinner kvarvarande delstater.

Arizona är enda med ok odds...1,36 för Biden mot 3.00 på att Trump tar hem Arizona.
Vad tror experterna på Flashback?

PA är tufft, Bidens siffror är betydligt högre än vad han behöver snitta. Men jag tror på Arizona. Senaste siffrorna därifrån var det inom marginalen för Trump.

Obs är ingen expert. Jag lastade på Trump under valnatten när det var nere i 1.83.
Medlem
A.Ericssons avatar
Citat:
Ett bevis var på riktigt en 4chan link.
Fantastiskt att ni fortfarande förkastar 4chan, som trots vad det är, får rätt i typ allt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
Valfusk tagit från övervakningskamera:
https://twitter.com/realHirsty/status/1324502096956301312?s=19

https://i.4cdn.org/pol/1604623564765.jpg

Skandal! Hoppas alla som valfuskar straffas hårt!
2020-11-06, 02:49
Medlem
Fascinerande hur usla människor blir på källkritik så snart deras gunstlingar håller på att förlora ett val. Det svenska skolsystemet har verkligen misslyckats.
2020-11-06, 02:49
Medlem
Citat:
“Look, having nuclear — my uncle was a great professor and scientist and engineer, Dr. John Trump at MIT; good genes, very good genes, OK, very smart, the Wharton School of Finance, very good, very smart — you know, if you’re a conservative Republican, if I were a liberal, if, like, OK, if I ran as a liberal Democrat, they would say I’m one of the smartest people anywhere in the world — it’s true! — but when you’re a conservative Republican they try — oh, do they do a number — that’s why I always start off: Went to Wharton, was a good student, went there, went there, did this, built a fortune — you know I have to give my like credentials all the time, because we’re a little disadvantaged — but you look at the nuclear deal, the thing that really bothers me — it would have been so easy, and it’s not as important as these lives are — nuclear is so powerful; my uncle explained that to me many, many years ago, the power and that was 35 years ago; he would explain the power of what’s going to happen and he was right, who would have thought? — but when you look at what’s going on with the four prisoners — now it used to be three, now it’s four — but when it was three and even now, I would have said it’s all in the messenger; fellas, and it is fellas because, you know, they don’t, they haven’t figured that the women are smarter right now than the men, so, you know, it’s gonna take them about another 150 years — but the Persians are great negotiators, the Iranians are great negotiators, so, and they, they just killed, they just killed us, this is horrible.”

Det där är rövhåleri. Inte demens. Biden är dement på riktigt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in