2020-11-06, 02:30
Medlem
winningfeasts avatar
Det är väldigt jämnt i Georgia nu, och tydligen säger dem i delstaten att det sannolikt blir en omräkning av rösterna.

Citat:
"Georgia election officials say recount in presidential race likely."
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Men om nu Trump är så körd varför får han så många miljoner röster? En hel del stater har han direkt tagit utan snack. I de tajta är han nästan lika poppis som Biden. Jag tror din analys haltar något, sorry. Jag tror mer på devisen att all exponering är fruktbar även den negativa. Han är ju extremt älskad på väldigt många håll. Biden har en lugnare och samlad exponering men skulle ha ganska svårt att sälja sig. Jag talar naturligtvis endast från min erfarenhet av att jobba på en reklambyrå. Namnet Trump har ett extremt stort värde om man skall vara uppriktig. Hans persona har trots hans stolliga utspel ett högt värde.

Missat att han fortfarande har sin image och att han är en duktig talare?

Du kan vara luspank och värdelös men så länge du kan få folk att tro att du är bäst så har du alltid en chans, så jag säger inte att all PR är dålig PR men det finns ett genuint tak när det kommer till företagsekonomi.

Sedan så får vi se, om Trumps namn associeras med fel saker så kan det bli fruktansvärt svårt att sälja det i andra länder
Medlem
Refunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
När vart Arizona låst?

Den är blå nu enligt associated press
Det var ett räknefel som gjorde att fox callade den.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/All9qE/ny-spenning-i-arizona-gir-trump-haap

Citat:
Nå viser det seg at beregningene på at 98 prosent av stemmene er talt opp, er feil. Det riktige tallet er 86 prosent, skriver New York Times:

– På grunn av en feil i Edison Research-databasen, har tall-estimatet på antall stemmer som er talt opp, vært for høyt. Det faktiske tallet er at 86 prosent av stemmene nå er talt opp.
2020-11-06, 02:31
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Internetkrigaren1
Du kan inte enbart vara intellektuell. Pence är inte folklig. Mitt Romney kommer aldrig ställa upp igen. Ted Kruz blir nog nästa.

Ja det är också en möjlig kandidat, inte att glömma.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Vad heter den modell med löntagarfonder som Sanders förespråkar på engelska?

Sanders kallar sin modell för "Democratic Employee Ownership Funds".
Medlem
Cuckslayers avatar
Enligt Fox News statistik så har Trump fått ca 500 röster i Philadelphia på 24 timmar. Han hade 118 tusen någonting igår om jag minns rätt.

Om de nu ska fuska så kanske de borde försöka att inte vara så jävla uppenbara
Medlem
Klanledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av overnaut
Trump är en tragisk människa. Och även väldigt många i den här tråden.
ZoombieBiden och KombolaHarrys är radarparet som ska inge oss förtroende nu alltså.
Medlem
Eoppoyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Blir inte Trump automatiskt omvald om det blir lika?

Nej. Demokraterna lär vinna Representantshuset, och de kommer uppenbarligen välja Biden, om det blir lika. Representantshuset väljer presidentent medan Senaten kommer att välja vicepresidenten. Senatshuset kommer troligen vinnas av Republikanerna (så som det ser ut nu), och de lär uppenbarligen välja Trump.
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Internetkrigaren1
Varför ställer dessa människor upp val efter val som har 0% chans att vinna?

Av samma anledning till varför SD ställde upp under alla val efter att de bildades?

I ett hopp om att maktbalansen någon gång ska skifta
Medlem
A.Ericssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erpatjoff
https://www.theguardian.com/us-news/2020/jul/21/donald-trump-ghislaine-maxwell-i-wish-her-well

#TRUMPWISHESMAXWELLWELL
>The Guardian

... Men visst, pedofiler förtjänar repet, oavsett partitillhörighet. Antar att du inte håller med dock.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Klanledaren
ZoombieBiden och KombolaHarrys är radarparet som ska inge oss förtroende nu alltså.

Ja, det är som folk har förträngt vad som kommer istället för Trump
2020-11-06, 02:32
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FunkyDunky
Hur går det med alkoholismen och levern?

Fantastiskt faktiskt, nykter och lever i toppskick.

Men ska jag behöva bemöta två åsnor som gräver i min femtonåriga historik på flashback? Kan ni inte typ skaffa en chatt så kan jag svara er båda samtidigt?
Sen tycker jag det är lite under bältet men det får stå för er.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in