2020-11-06, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erpatjoff
Man kan inte skapa en behållande ekonomi genom att höja statskulden med 6.3trillioner dollar.

Ge mig ett krig Obama startade och inte ärvde?

Obama är en kallblodig mördare
2020-11-06, 02:03
Medlem
Cuckslayers avatar
Tydligen så vägrar valarbetare i Philadelphia att räkna röster om republikanska observatörer får vistas i rummet.

Negrerna har nog fuskat jävlaranamma de senaste dygnen

Det hela är vidrigt men samtidigt jävligt komiskt.
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trackid
Ska inte journalister vara obundna?

När t.o.m. Fox skäller på Mr. Trump så har nog Trumpen rivit sina broar till framtida dokusåpor.
Han har gjort bort sig rejält.
Melania tar nog ut den där skiljsmässan nu.
Han är paria för all framtid!

Vem av Trump och media som har gjort bort sig, avgörs om det fuskats.

Media har inte kontroll nu. Om en timme kan journalisterna vara arbetslösa.
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Japp, i morgon kommer utropet från de stora medierna. Troligen inte från Trump dock.
CNN såväl som ABC utropade Gore som vinnare av valet i 2000..
2020-11-06, 02:04
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Gratulerar Joe och Kamala till vinsten. I morgon utropas ni till segrare i det här valet.

Och till Trump önskas god lycka med livet efter vita huset, det kommer att behövas. Men var iaf glad för att du lyckades lura till dig fyra år.

Oroa dig inte, han kan nog ro hem feta fastighets-deals med Putin, Mohammed Bin Salman och alla andra mördare han bögat med under de senaste 4 åren.
Medlem
EnSomKans avatar
Det står att Georgia räknat 99% av rösterna men alla counties har räknat 100%???? Eller missar jag vilken country som inte räknat klart? Står det sig har Trump vunnit Georgia på fitthåret.
Medlem
A.Ericssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Tydligen så vägrar valarbetare i Philadelphia att räkna röster om republikanska observatörer får vistas i rummet.

Negrerna har nog fuskat jävlaranamma de senaste dygnen

Det hela är vidrigt men samtidigt jävligt komiskt.
Garanterat att de har fuskat. Domstolsbeslut i Pennsylvania har givit rätt att republicans måste få insyn i rösträkningen. Hoppas nästan man nekar/förhindrar reps. att kolla räkningen. Då finns ingen anledning alls att ge valet legitimitet.

Hellre våld än falska val.
2020-11-06, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kirespappapa
Jag har jobbat i över tjugo år inom psykiatrin och du verkar helt klart vara manisk. Du kan inte lära mig något om psykopater och andra med liknande beteende.
Jag har min uppfattning klar och den avviker ganska ordentligt från din. Dessutom har jag haft uppdrag som valarbetare vid ett flertal riksdagsval så jag vet hur det går till här i Sverige.

Men vad bra! Då borde du ha någon koll på vad gaslighting är!

Förklara då för mig vad för drag såna som Biden uppvisar. När han vägrar ta avstånd ifrån BLM o Antifa när dom tillåts gå runt o misshandla folk på gator, bränna ner städer. Och man påstår att felet ligger på Trump. Att det skulle vara hans goons som är ute där.

O vänsterfolk har suttit o dragit exakt samma visa här.
Att det skulle vara Trumps fel att alla härjar. Noll hänsyn att Trump har försökt stoppa det, men demokratiska ledare i diverse delstater har nekat hjälp o låtit dom hållas o sen skyllt allting på Trump.

Det är gasligting 101 det där..

O Biden stödjer det.

Förövrigt skiter jag väl i hur det går till här i Sverige? Det där är i USA om du inte förstod det.
Senast redigerad av AlfaKennyBody 2020-11-06 kl. 02:08.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Exakt. Att folk klamrar sig fast vid den våta drömmen om ännu en Trumpseger tyder bara på saknad av verklighetsförankring.

Vi vet ännu inte vad som händer när och om detta val når HD så åtminstone jag försöker förhålla mig ödmjuk innan det gör det. Men visst, det ser mörkt ut för Trump.
Medlem
A.Ericssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
Det står att Georgia räknat 99% av rösterna men alla counties har räknat 100%???? Eller missar jag vilken country som inte räknat klart? Står det sig har Trump vunnit Georgia på fitthåret.
Kompis, NC var färdigräknat på onsdagsmorgonen
Medlem
Dickassos avatar
Pennsylvania. Återstående röster i är 250 000. Bland annat;

70 000 Philadelphia (Biden tar minst 80% av detta)
35 000 Delaware
35 000 Pittsburgh
25 000 Lehigh

I hela Pennsylvania har Biden hittills vunnit 76% av alla poströster. Om det fortsätter på den nivån även under dessa sista 250k röster så vinner Biden Pennsylvania med över 100 000 röster.
2020-11-06, 02:06
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Om det inte är valfusk så borde det ju inte vara några problem att räkna om och med personer som ser över räkningen från båda partier ..

CNN bröt sändningen från Donald J Trumps presskonferens så fort han började prata om att räkna rösterna en gång till.

Uppenbarligen något som var känsligt för tittarna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in