2020-11-06, 02:00
Medlem
HomoDeuss avatar
Gratulerar Joe och Kamala till vinsten. I morgon utropas ni till segrare i det här valet.

Och till Trump önskas god lycka med livet efter vita huset, det kommer att behövas. Men var iaf glad för att du lyckades lura till dig fyra år.
2020-11-06, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Ja, vart fan hittar vi dom nu?
Tittade en stund på Fox tills jag inte klarade av propagandan mer.

Ska inte journalister vara obundna?

När t.o.m. Fox skäller på Mr. Trump så har nog Trumpen rivit sina broar till framtida dokusåpor.
Han har gjort bort sig rejält.
Melania tar nog ut den där skiljsmässan nu.
Han är paria för all framtid!
2020-11-06, 02:01
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Gratulerar Joe och Kamala till vinsten. I morgon utropas ni till segrare i det här valet.

Och till Trump önskas god lycka med livet efter vita huset, det kommer att behövas. Men var iaf glad för att du lyckades lura till dig fyra år.
Japp, i morgon kommer utropet från de stora medierna. Troligen inte från Trump dock.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Du verkar stött. Märkligt. Som sagt, läs på om narcissism. Titta på Trumps beteende, läs hans twitter. Allt faller på plats.

Du är en riktig Sherlock, när tror du det första snacket om trump och narcissism fälldes? 20 år sen? 30? och här sitter du 2020 och ser ut som en glödlampa tänts över skallen på dig...
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Donald Trump har gjort att rekordmånga amerikanska låginkomsttagare äntligen kan leva på sin lön genom sänkta skatter och fler jobb.

Han har dessutom avslutat samtliga krig i Mellanöstern som Barack Obama startade.

Man kan inte skapa en behållande ekonomi genom att höja statskulden med 6.3trillioner dollar.

Ge mig ett krig Obama startade och inte ärvde?
2020-11-06, 02:02
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Äntligen ett ärligt uttalande från en Trumpsupporter? Allt handlar om att förstöra nationen.

Jag är inte en Trump supporter jag var 2016 😂 men allt hans shillande för Israel fick mig ganska fort att ogilla honom... även fast jag föredrar honom framför peddot Biden.
Medlem
Nixters avatar
Arizona Update

Summering: Trump fortsätter leverera över förväntan. Inget stoppar tanken att Trump svänger denna stat.

County Navajo 56.2% Trump 41.6% Biden 2,808 röster (only ~700 kvarvarande).
Yavapai 70.6% Trump 25.6% Biden 5,169 röster (~3,400 kvarvarande).

Mohave County 81% Trump 17.4% Biden. 5,833 röster.
(Detta är ett antal procentenheter över vad han behövde, han bygger krockkudde vilket är bra)
Senast redigerad av Nixter 2020-11-06 kl. 02:05.
Medlem
A.Ericssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Antar att det var vid 01 tiden sv tid. Då var Biden, enligt Bet365, storfavorit att ta hem Florida.

De som undrar kan få svaren här och nu:
1. GA, NC & PA är klara. Troligtvis NV klar eller väldigt nära.
2. NV blir called först, troligtvis democrat.
3. Om NV blir called Trump, fuskar man fram vinst i GA eller NC. Båda är sedan länge klara och Trump har vunnit båda.
4. Troligtvis fuskar man även PA och den blir called Biden, även det fullständigt orimligt.

5. Biden utropar sig som vinnare.
6. Trump erkänner inte resultatet (som han inte borde heller)
7. Det blir recount i NV, kanske PA.

8. Recount förändrar troligen inget.

9. Trump går med på att lämna posten (cuckservative) alt. vägrar erkänna sig förlorad (based)
10. ????
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erpatjoff
Man kan inte skapa en behållande ekonomi genom att höja statskulden med 6.3trillioner dollar.

Ge mig ett krig Obama startade och inte ärvde?

Libyen, Syrien.
Medlem
Refunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Jag skulle våga säga att Biden har vunnit iomed det, det krävs bokstavligen en Deus ex machina för att Trump ska vinna vid det här laget, det är åtminstone så det känns
Det skulle isåfall vara militärrösterna. Biden behöver vinna 60% av dem för att vinna Georgia.
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trackid
Ska inte journalister vara obundna?

När t.o.m. Fox skäller på Mr. Trump så har nog Trumpen rivit sina broar till framtida dokusåpor.
Han har gjort bort sig rejält.
Melania tar nog ut den där skiljsmässan nu.
Han är paria för all framtid!

Fox har aldrig gillat Trump, dom har tolererat honom. Breitbart skapade trumpen, inte fox
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Erpatjoff
Det kan inte världen, USA kommer bli en bananrepublik under Trumpen. Då har vi Ryssland och Kina kvar som riktiga ekonomiska krafter.

Förstår faktiskt inte hur USA inte ser att om dom är först och bäst med grön teknologi så kommer dom bli världsledande inom kort och gå in i en ny ledande era. Nej nej vi ska köra kol och fossila bränslen medans resten av världen går om oss för vi är obildade jävla mongon som röstar på trump.

Vi? Du kanske är amerikan men majoriteten av oss (VI) är européer. Jag tror att Europa (EU) skulle stärkas om USA isolerar sig mer. Dvs att vi (EU) skulle bli tvungna till det för att möta hotet från fr a Kina.

Men håller med om din poäng att Reps är vetenskapsmotståndare. De stoppade (hejdade snarare) bl a Bitcoin och Libra, och nu är Kina klara med att lansera en egen digital valuta före u-landet USA. Så på den punkten stöder jag Dems. På punkten lag & ordning stöder jag dock Reps.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in