2020-11-06, 01:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Det kommer ca 9-10 tusen militärröster också.

De måste komma idag fredag senast, avseende Georgia, om jag förstår den här artikeln rätt (för de kan väl inte mena fredag om en vecka?):

https://thehill.com/policy/defense/524528-military-ballots-among-those-left-to-be-counted
2020-11-06, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Trump kommer bråka vidare, men den riktigt intressanta blir att se när hans omgivning verkligen distanser sig från honom. Pence var inte med på presskonferensen t.ex. Han verkar ha hållit sig borta sedan förra presskonferensen, där han också hade en låg profil. Inget snack om att "we won".

Pence twittrade för en stund sedan:

Citat:
Mike Pence
@Mike_Pence
I Stand With President
@realDonaldTrump
. We must count every LEGAL vote.

Ett väldigt lamt uttalande. De vågar inte.
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaKennyBody
Du tror det ja. Men om du vet något öht om hur dems beter sig så är dessa människor redo att fuska, stjäla, döda o bryta mot reglerna för att få sin vilja igenom.

Det gör många av dom helt öppet här.

Ta bara Biden tex. Precis här innan så skrev någon om hur han redan förutspått hur Trump ska reagera. Är det så konstigt då att han kunde göra det? Om han redan visste att de skulle fuska.

Det är som o säga ”kolla nu. Jag tänker gå o slå den där personen där, o därmed kommer han bli ledsen, wrong o fruktansvärt arg!”

Det är inget svårt att göra.. O det görs ofta precis likadant utan psykopater o andra diagnoser som gärna sysslar med gaslighting.
Det är simpelt som fan. För psykopaten får dig att tro att han är på din sida o är smartare än den andra. Men vad du inte fattar är att människan bara reagerar som varje människa gör när någon går fram o smäller han på käften.

”Men det finns inga som helst belägg för det!”

Jo det finns redan vissa saker som tyder på att dom fuskar. Du får lära dig att se igenom det.

Det finns gott om bevis verkar det som. Somliga helt legitima. Somliga kanske riktigt fjolliga o paranoida.

Men att det inte skulle finnas några som helst belägg för det är ren o skär lögn.

En av dem är att observatörer har all rätt att gå in där o kolla så att allting går rätt till. Detta har man tydligen i vissa lokaler försökt förhindra. Det är något som är lagstadgat.. Det är meningen att Amerikaner ska kunna göra så, så att det inte finns någon tvivel på att allt går rätt till.

Allt vänstern kommer skrika närmaste tiden är ”herregud vad dom är tråkiga! Ta en förlust bara!”.
O det är ganska pissigt beteende o hålla på med om det är så att några har fuskat.

Jag kan förstå den synen på det också. Man ska kunna ta en förlust. Men det är inte en förlust om det har fuskats. Då har man blivit rånad på en seger... o det är inget varken dems eller Trump bara ”borde ställa sig o ta.”.

Det är inget fel med o säga nej om du blir röv knullad.

Finns ju flera videor där de tar in GOP-övervakare, som får gå runt bland rösträknarna. När de gör det så blir de ställta emot en vägg eftersom de ser att inget fusk sker.
Medlem
SvenBHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Trump kommer bråka vidare, men den riktigt intressanta blir att se när hans omgivning verkligen distanser sig från honom. Pence var inte med på presskonferensen t.ex. Han verkar ha hållit sig borta sedan förra presskonferensen, där han också hade en låg profil. Inget snack om att "we won".
Han skrev på twitter där han höll med Trump i att man ska räkna lagliga röster.
Så jag tror det var andra skäl till att han inte var där
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
De måste komma idag fredag senast, avseende Georgia, om jag förstår den här artikeln rätt (för de kan väl inte mena fredag om en vecka?):

https://thehill.com/policy/defense/524528-military-ballots-among-those-left-to-be-counted

Är det USA's motsvarighet till Postnord som levererar är det illa...
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Varför tror ni att Orange Mussolini specifikt pekade ut just Philadelphia och Detroit med anklagelser om att de försöker ”stjäla” valet ifrån honom? Majoriteten av befolkningen i dessa städer är svarta. Blir lite väl genomskinligt vad han försöker insinuera.

Självklart, han vinner inte i en enda stor stad. Ja han vann texas men försök hålla ett rally på öppen gata i Austin din jävla fegis.
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bondeland
Han tror inte på det han säger. Kolla på hans senaste presskonferens. Man ser att det är en slagen man som vet att han förlorat. Noll energi.

Slagen ja, men han tror på det han säger. Detaljerna är inte viktiga och kan bytas ut, men han har inte begått några fel. Han gör rätt anser han. Han hade vunnit, på sitt eget vis. Det är alla andra som är idioter.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Haha, Greta mobbar psykfallet på twitter.

So ridiculous. Donald must work on his Anger Management problem, then go to a good old fashioned movie with a friend! Chill Donald, Chill!

Försöker hon få presidenten smittat med corona en gång till? Gå på bio i dessa tider är kanske inte så smart om man likt The Donald tillhör massa riskgrupper.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson
Den enda av dessa delstater som Biden MÖJLIGEN kan vinna utan fusk är AZ. Resten är redan klara, att de inte blivit called beror endast på fusk.

Citat:
Ursprungligen postat av Korder
90% att NC går till Biden? Wtf?

Och hur fan lyckas de få det till att det "bara" är 90% att Biden vinner valet om det är sådär hög jävla sannolikhet på alla stater? Han behöver ju torska minst fyra (beroende på vilka det är) liksom.

My bad, det är 90% Trump på NC. Han vinner den, Biden tar resten enligt Bet365.
Medlem
A.Ericssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erpatjoff
Är det dags för trump och epstein länkar och hur han wishes ghislaine maxwell "very well"?
Ditt jävla cp Trump är ett monster, biden är en gubbe som gjort gubbigt äckliga saker men pedofil är han fan inte. Trump däremot är anklagad för barnvåldtäkt. Det ni har är video när han kramar barn och pussar dom på huvudet på scen.
Ska vi namndroppa juden Epstein så är det bara att se på vilka som han umgicks närmast med, 99% demokrater. Finns inga belägg för att Trump är pedofil. Sliskig "kvinnosyn" visst, men han har inte tafsat på småbarn som Biden (och dennes son f.ö).

Känns helt fel att jag ska sitta här och försvara Trump, det handlar mindre om honom och mer om hur sinnessjuka demokraterna är. Med psykfallet Harris i spetsen blir det nog ett tredje världskrig.
Medlem
Badassmfokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaddarenIRoven
Jag märker att jag kanske var otydlig. Det där är jag medveten om. Menade specifikt efter presskonferensen som han höll.
Om du menar presskonferensen på valnatten så ja självklart och det har nämnts i tråden som sagt att flera senatorer gått ut och pratat om valfusk men har ingen länk. Ingen aning varför du skulle misstänka att inga republikanska senatorer stöttar honom hur fan skulle det gå till tänkte du?
Om du menar senaste presskonferensen så var ju det nyss så det kan du väl knappast mena.
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Republikaner förstår bättre än demokrater hur lag och ordning fungerar i USA

....

Jag säger bara fakta. Jag hatar Fox news lika mycket som alla andra. Men när dom erkänner Biden som vinnare snart. Då kommer det nå ut till miljontals republikanerna.

Du får hata det hur mycket du vill. Facts does not care about your feelings.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in