2020-11-06, 01:34
Medlem
hjaelploskilles avatar
Herregud, till och med NY Post som var ledande i den påhittade Hunterskandalen har vänt sig mot Trump https://twitter.com/nypost/status/1324506154148515842
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson
Vilken jävla demokrati? Hur kan man ha följt valrörelsen och valet 2020 och fortfarande tro på demokrati?

Demokrater fifflar och fuskar lika mycket som de bank och mediajudar som äger dem.

problemet för dig är ju att de enda tydliga exemplen på valfusk i senare tid är ju av republikaner som Brian Kemp, Guvernören i Georgia. Som när han var secretary of state för georgia och ställde upp som guvernör flyttade hela "valmyndigheten" till sitt kontorshus. När folk klagade på att dom touchscreen valmaskinerna dom använde inte printade ut en paperballot så dom kunde checka att allt gick rätt till så vägrade han ändra det. Han vann otroligt nog mot den demokratiska motståndaren. När Hon krävde en omröstning så förstörde hans stab hårddiskarna, sen kom det också fram att i ett väldigt svart område med fem maskiner där de flesta röstade blått så visade det sig att maskin tre bara hade röstat republikanskt, medans dom andra var lite blandat men ändå lutade blått. Så antingen hade någon haft nån jävla fårfängsel för republikanerna i området till just den maskinen eller så kan det vara så att dom är fulla av skit och demokraterna borde ifrågasätta hur presidentvalet där sköts också.
Medlem
A.Ericssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskulap
Du har ingen skam i kroppen. Hoppas polisen tar dig.
Med demokrater likt Biden och Harris vid makten blir nog pedofili snart legaliserat ska du se. Och sedan följer övriga västvärlden.
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trackid
När ska ni Pro-Trumpers erkänna er besegrade?

Eller ska ni göra som Mr. Trump själv?

Valfusk, valfusk, valfusk!

Trump vinner inte ett skit på det där!
Jag innser en förlust när det faktiskt är klart, ngt det inte är.

Dock så hoppas jag att Trump lyckas valresultaten i vissa delstater till HD.
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Klipp från 23:e oktober där Bernie Sanders till 100% förutser både valet och Trumps agerande de senaste dagarna (börja titta från 2:36); https://www.youtube.com/watch?v=xyGr_huFMh4&ab_channel=TheTonightShowStarr ingJimmyFallon

Ja, alltså detta var ju klart sedan flera månader tillbaka! Det är ju republikanernas fel att vi inte fick reda på valresultatet redan under valnatten eftersom att de i flera av delstaterna vägrade tillåta fortlöpande räkning av förtidsröster. Nu skriker de "fusk" för något de själv orsakat! Detta är ett gäng idioter som måste förlora hårt. Trumps förlust kommer kännas så skönt.
2020-11-06, 01:35
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mike-Tyson
18 000 röster kvar i Georgia, bara 3 000 som skiljer nu. Biden tar Georgia!

Inte säkert, men då blir det recount. Då vinner Trump.

Info om kvarvarande röster i Georgia
https://twitter.com/ScottMGreer/status/1324503976340000769
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Det går inte att kringgå elektorerna. Det räknas röster för fullt nu och Biden hinner före till 270 och förbi. Det är all or nothing som gäller i nästan varje stat.
Jo, men de har kju ett sista-datum när de måste ha röstat. Och för att få det så får det inte finnas några ouppladade delstater kvar. Så om det fatumet passeras, är det inte något då om att man utser nya elektorer då, en för vare delstat ellet något sådant?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Ja, han lever i en egen förvrängd värld som han tror på. Han tror på det han säger. En sådan person vill åtskilliga miljoner ,och diverse nissar på FB, ha som USA:s president… En icke-frisk människa.

Han tror inte på det han säger. Kolla på hans senaste presskonferens. Man ser att det är en slagen man som vet att han förlorat. Noll energi.
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=vQq5d1I7DWk
CNN har den bästa valvakan. Ständig koll och djupa intressanta analyser. Har knappt sovit sen i tisdags. Går att följa live via länken.
Medlem
Eoppoyzs avatar
Trump var sig inte alls lik under sitt tal. Jag antar att han är slutkörd efter allt kampanjande, i kombination av för lite sömn, samt lär vara hypernervös över valresultatet.
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maahes
"oberoende journalister"

Glömde att alla som är kritiska mot din synpunkt ägs av judar inklusive mig. Kan lova dig att förhuden sitter på sin plats om du var orolig
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Att Trump skiter fullständigt i miljön medan Biden är en klimatvän är viktigare. Att inte ta miljöfrågan på allvar är mycket mer kostsamt än ett krig.

Ok, makes sense.

Citat:
Trumps Iran-policy är mycket farlig och hade kunnat lett till ett regelrätt krig för mindre än ett år sedan, något som vi vet inte hade varit fallet med Biden.

Möjligt du har rätt, kan inte uttala mig om det.

Citat:
Dessutom i kriget mot coronaviruset är Biden en mycket bättre person (fråga bara Fauci).

Det där är dock ett "krig", inte ett krig. Och jag tvivlar starkt på att det hade gjort nån skillnad om nån annan varit president än Trump. Snack om att "dricka klorin" är mest bara pladder, vad gäller rena policies är det knappt något nån annan hade kunnat göra annorlunda.

Citat:
Dessutom köper jag inte alls den bilden. Biden, nästan alla demokrater och republikaner idag är mycket, mycket mer skeptiska till krig idag än vad de varit innan. Det gäller egentligen hela USA.

Idag, ja. Biden har väl bett om ursäkt för vad han gjort, men det är ju också bara för att vindarna vänt. Faktum kvarstår: han är en krigsförbrytare. Han hade en central roll i att invadera Irak, något som kostade typ mellan 500,000 och 1 miljon döda, enligt olika uppskattningar. Må så vara att han är skeptisk idag och att han har en bättre policy på Iran än Trump.

Antar att du kanske är yngre än mig och kanske inte kommer ihåg så mycket av Irakkriget, men jag kan inte förlåta någon som hetsade för att USA skulle in i ett helt onödigt och olagligt krig. Jag ser hellre en "narcissist" som president än en krigsförbrytare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in