2020-11-06, 01:37
Medlem
Cuckslayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mike-Tyson
18 000 röster kvar i Georgia, bara 3 000 som skiljer nu. Biden tar Georgia!

Det kommer ca 9-10 tusen militärröster också.
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Jo, men de har kju ett sista-datum när de måste ha röstat. Och för att få det så får det inte finnas några ouppladade delstater kvar. Så om det fatumet passeras, är det inte något då om att man utser nya elektorer då, en för vare delstat ellet något sådant?

Delstaterna kommer verifiera sina röster och göra de officiella helt i enlighet med valresultatet. Inget att oroa sig för. Bekymret är elektorer som röstar fel (faithless elector) men så länge Biden vinner med god marginal är det inga problem. Vad som än händer så är Trump inte längre president 20 januari om han nu inte vinner utan då tar Pelosi över.
Senast redigerad av TKD_1337 2020-11-06 kl. 01:49.
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson
WRONG! Jag postade tidigare en länk där över 100 incidenter av valfusk hittats. Att du sedan blundar för verkligheten förvånar mig inte, gör ni i extremvänstern så ofta.
100 twitterlänkar och ben shapirokaraktärer är inte bevis för skit men du får gärna läsa på om brian kemp vs stacey abrams om du faktiskt vill lära dig nåt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Med den logiken så bomba Obama i Irak och Afghanistan

Öh, ja?

Eller hävdar du att Obama inte bombade i Irak och Afghanistan?
2020-11-06, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson
WRONG! Jag postade tidigare en länk där över 100 incidenter av valfusk hittats. Att du sedan blundar för verkligheten förvånar mig inte, gör ni i extremvänstern så ofta.

Lär ju ha fuskats nåt enormt. Är mest socfall till demokrater som sköter rösträkningen. Är exakt samma sak i Sverige med sossarna. De är beredda att göra vad som helst för att få ”sin” demokrati.
Medlem
Giant Squids avatar
Haha, Greta mobbar psykfallet på twitter.

So ridiculous. Donald must work on his Anger Management problem, then go to a good old fashioned movie with a friend! Chill Donald, Chill!
Medlem
"The president is calling it a fraud. If you think what it is really called it's called democracy."
-John King

LOL!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refund
Han tilldelade ju Hillary Clinton väldigt vänligt och professionellt och sa att det var en väldigt talangfull familj o.s.v. efter förra valrörelsen även fast han under valrörelsen sa att han ville fängsla henne.

Det har ingenting att göra med förlust/vinst - när valrörelsen är över taggar Trump ned helt enkelt.

Just så. Det är över.
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnoldw
Candace Owens Körde live nyss, hon ska stämma Facebooks grundare Zuckerberg.

https://www.instagram.com/tv/CHOmHu-lUve/?igshid=wex0fs07cpwn

Tuff brud.
Nu kommer Republikaner o Trumpianer svara med samma mynt som demokraterna kört med. Det blir 4 år för presidenterna Biden / Harris under en konternuerlig attacker, avslöjanden o skitkastande.

Big Tech stödde Biden för att slippa hot om regleringar o ev styckningar. O i uppskålen låg att säkra sin makt o utöka den.

Trumpväljarna är lika hängivna o troende som de som trodde på Obama. Skillnaden är att Obama inte fick så mycket gjort.

Det är populism i sin finaste o ursprungliga form.
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Det kommer ca 9-10 tusen militärröster också.

Dom lutar vanligtvis åt den sittande presidenten om jag minns rätt. Vet inte om det gäller när en president hånar familjer åt soldater som dött i strid dock.
Medlem
A.Ericssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erpatjoff
100 twitterlänkar och ben shapirokaraktärer är inte bevis för skit men du får gärna läsa på om brian kemp vs stacey abrams om du faktiskt vill lära dig nåt
Helt ointresserad av vad smygjuden Shapiro twittrar om. Men du klickar inte på länkar ändå.
2020-11-06, 01:39
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Det behöver inte alls betyda det. Men nu kallar alla varandra för massa ord jag inte skulle kalla mina fiender. Hur svårt är det att räkna om få stater där skillnaden är runt 1%. USA är ju ett tekniskt utvecklat land. Räkna om tar max 5 dagar nu när alla röster är inne. Varför trigga människor. Alla vill väl att allt går rätt till.

Men exakt. I stället för att skapa en osäkerhet, så att en stor del av amerikanarna - och resten av världen - inte riktigt kan erkänna presidenten som president, i fyra år, så är det väl bättre att ta den tiden och ansträngningen och reda ut det här ordentligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in