2020-11-06, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erpatjoff
Nej det var Gamle W bush som skapade dom krigen din historielösa åsna

Haha, Bush hade ju dock den mest geniala taktiken för att vinna ett krig någonsin.

1:18

https://www.youtube.com/watch?v=PHeSg7hymQw
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bondeland
Trump bombade i Syrien.

Trump "bombade" syrien jo tjena

Titta på hur Obama bombade Libyen. Han bombade landet tillbaka till medeltiden
Medlem
A.Ericssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erpatjoff
problemet för dig är ju att de enda tydliga exemplen på valfusk i senare tid är ju av republikaner som Brian Kemp, Guvernören i Georgia. Som när han var secretary of state för georgia och ställde upp som guvernör flyttade hela "valmyndigheten" till sitt kontorshus. När folk klagade på att dom touchscreen valmaskinerna dom använde inte printade ut en paperballot så dom kunde checka att allt gick rätt till så vägrade han ändra det. Han vann otroligt nog mot den demokratiska motståndaren. När Hon krävde en omröstning så förstörde hans stab hårddiskarna, sen kom det också fram att i ett väldigt svart område med fem maskiner där de flesta röstade blått så visade det sig att maskin tre bara hade röstat republikanskt, medans dom andra var lite blandat men ändå lutade blått. Så antingen hade någon haft nån jävla fårfängsel för republikanerna i området till just den maskinen eller så kan det vara så att dom är fulla av skit och demokraterna borde ifrågasätta hur presidentvalet där sköts också.
WRONG! Jag postade tidigare en länk där över 100 incidenter av valfusk hittats. Att du sedan blundar för verkligheten förvånar mig inte, gör ni i extremvänstern så ofta.
Medlem
Dickassos avatar
Då ska vi se.

Arizona - Republikansk guvernör

Nevada - Republikansk secretary of state

Georgia - Republikansk guvernör och secretary of state

Rätt?
2020-11-06, 01:36
Medlem
Badassmfokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RaddarenIRoven
Trevlige Arne. Jag frågade om någon visste någon Republikan som uttalat eftersom jag inte hittar någon. Inte ditt register med misstänkta valfusk.
Rand Paul var med på en av hans sista rallyn och pratade för honom med stor enthusiasm eftersom han inte startat nya krig och är emot fler krig och korruption. Han är självklart fortfarande för honom som de flesta republikaner även om median vill få det att se ut som något annat med massa neocons och RINO republicans som de har i fickan och visar upp på sina skärmar hela tiden.
Har inte koll på alla politiker men Ted Cruz är en till som är för Trump och det har nämnts flera gånger tidigare i tråden att olika republikanska senatorer börjat gå ut och snacka om valfusket osv.
Medlem
Refunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Promeneramera
Noterade också det och därmed måste jag säga att det var en briljant observation av dig!
Han tilldelade ju Hillary Clinton väldigt vänligt och professionellt och sa att det var en väldigt talangfull familj o.s.v. efter förra valrörelsen även fast han under valrörelsen sa att han ville fängsla henne.

Det har ingenting att göra med förlust/vinst - när valrörelsen är över taggar Trump ned helt enkelt.
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Ja, vart fan hittar vi dom nu?
Tittade en stund på Fox tills jag inte klarade av propagandan mer.

ABC brukar vara dom mest trovärdiga när det gäller amerikanska valresultat, dom har nån video där dom berättar hur långt det går innan dom faktiskt ger en stat till en kandidat
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eoppoyz
Trump var sig inte alls lik under sitt tal. Jag antar att han är slutkörd efter allt kampanjande, i kombination av för lite sömn, samt lär vara hypernervös över valresultatet.
Uppgiven, inte nervös. Han är inte dum i huvudet, han fattar lika väl som alla andra att han redan förlorat mot Sleepy Joe.
2020-11-06, 01:37
Bannlyst
Ska Biden kuska världen runt och träffa alla världsledare från Kina, Nordkorea, Ryssland och Israel, han kommer aldrig orka det.
Dags att USA väljer en riktig president, inte nån hämtad från ett äldreboende 🇺🇸👎
Medlem
Provokatörs avatar
Trump: 2020, 2024, 2028, 2032, 2036, 2040, 2044, 2048, 2052, 2056, 2060, 2064, 2068, 2072

Greta: 2074

/P
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Nä, lägg av. Biden vet ju inte ens vad hans barn heter än mindre vilka utav dem som fortfarande lever. Men ok, du har rätt att tycka vad du vill, precis som jag.

Nej, och då har det gått långt. Min mormor kom till det stadiet - att hon blandade ihop mina barn med deras sysslingar, som dessutom var medelålders människor vid det laget - när hon var 95 år och bodde på ett demensboende. Sina käraste är ju det sista man glömmer.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doggydee
De vill såklart inte att de ska räknas på riktigt, eftersom då vinner Trump.

Det behöver inte alls betyda det. Men nu kallar alla varandra för massa ord jag inte skulle kalla mina fiender. Hur svårt är det att räkna om få stater där skillnaden är runt 1%. USA är ju ett tekniskt utvecklat land. Räkna om tar max 5 dagar nu när alla röster är inne. Varför trigga människor. Alla vill väl att allt går rätt till.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in