2020-11-05, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CP-Greta
Det kanske funkar så i några hålor på landsbygden gällande konservativa, men inte i städerna där demokraterna har sina fästen. Större samhällen och städer har aldrig den koncentrationen av åsikter. Hitta ett större samhälle eller stad som har mer än 80% för Biden eller Trump?

Duger District of Colombia?
https://www.washingtonpost.com/elections/election-results/district-of-columbia-2020/

Biden - 92,6% (80% av rösterna räknade)
Medlem
Erpatjoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gusselby
Googlade nyss och ja, 400 000$ annually. Inte möe för ett presidentjobb tycker jag. Blir ~3,5 milj sek per år ungefär. Trodde som sagt det var mer.

Dom betalar har jag för mig också för sin kock som lagar mat och vissa sådana grejer, men jag är inte säker. Sen är ju mycket i deras liv gratis men har för mig att obama ville ha marcus samuelsson som kock men han sa nej.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedträ
Låt säga att klimatförändringarna VA PÅ RIKTIGT. Dvs inte något "globalistpåhitt", "fakenews", "greta psychos". Att människans framtid bara kunde avgöras inom de närmaste 8 åren. Hur viktigt är det va knullbar och ha förmågan att kliva över andra?

Vissa har verkligen ingen större ambition än att va delaktiga i männsklighetens utplåning. Värt liv.

Vilken ledare kan ändra det? Ingen.
Medlem
Dentistlakares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Nej, men FB-ägaren är inte ngt bättre än vad Twitter-skiten är.

Zuckerberg for president.
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Nej, men FB-ägaren är inte ngt bättre än vad Twitter-skiten är.

De är båda skit ja, ska jag vara helt ärlig så var internet en av de sämsta uppfinningarna vi har gjort under den moderna tiden
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Och råkapitslism har skövlat minst lika mycket men har gjort det genom sjukvård som folk inte har råd med, blodsdiamamter, barnarbete och mängder med annat skit

Kommunism är hemskt, råkapitslism är skit och fanatisk nationalism är också det skit

Allt är skit då, för vad är det som återstår? Sverige? DDR II
Medlem
Pågår rösträkningen i de fyra delstater som återstår? Antar att man kommer behöva räkna om alla röster i samtliga eller flertalet stater innan man kan få fram ett slutgiltigt resultat?
2020-11-05, 23:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Men det är väl ingen som är förvånad över det, eller? Vore ju märkligt annars tycker man. Trump har ju strypt allt mot Iran.

Nej men det är intressant att påpeka att alla Bidensupportrar i denna tråd står på samma sida i historien som Iran och dom ser inte detta som något problem överhuvudtaget.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crisscross
326 348 mail in ballots kvar att räkna:
https://www.votespa.com/About-Elections/Pages/Counting-Dashboard.aspx
sa ca 63% racker for Biden. So far har det harit ca 71% for de senaste 60,000
Medlem
Davys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stone_sleeper
Digital röstning? Kommer inte hända. Många demokrater är emot att man måste visa ID kort när man röstar. De tycker det är rasistiskt....

Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen

Det var en jävla massa snack om att "Joe satt i sin källare" (när han i själva verket var ute och kampanjade land och rike runt).

Nu när Trump verkligen sitter och trycker i Vita Huset i två dagar (!) utan att synas, ja då "spelar det ingen roll och vem bryr sig"

Du är lika selektiv i vad som är viktigt, som Trump är med vilka stater som ska stoppa eller fortsätta rösträkningen.

Förstår faktiskt inte poängen. Vad ska han göra menar du? Åka till Trump tower? Dra till McDonalds?

Du vet om att Trumps arbetsplats är i vita huset va?
Medlem
Blot-Svens avatar
Det var väl ett jävla tjatter om Pennsylvania i tråden. Där återstår en lång väg att vandra. Jag tror att Trump tar hem det, trots en minst sagt skakig utveckling i fel riktning.

Georgia blir jag allt mer osäker på, om nu inte poströster/militärröster blir den våg som Trump kan surfa i mål på.

Mitt tips är alltjämt att Trump kniper Penn, North Carolina och Georgia. Trots allt.
2020-11-05, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DogDog
GA under 50% betyder omval.

Blir det automatiskt omval i en delstat om inget parti når över 50%?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in