2020-11-05, 20:34
Medlem
badbollen3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
No hard feelings!

Jag har börjat kolla på CNN:s valvaka ikväll. Håller med att de seriösa. Även om jag inte är Trumpanhängare, så vill jag ändå att valvakan ska vara seriös. Inte ensidig. Samma sak i Sverige. Röstar inte på SD, men vill att de ska behandlas med respekt på valvakan. Valvakan ska inte vara dömande. Ingen som röstar ska känna sig mindre värd.

Berätta ner om Candence Owen for President. Ett för mig okänt namn. Jag vet inget om henne.

Hon är en politisk kommentator och debattör, så egentligen ingen politiker. Hon är född 1989. Snabbtänkt som fan, alltid svar på tal. Kunnig och skulle kunna ena landet tror jag. Hon är kritisk till BLM och är själv svart. Finns massa klipp på youtube.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
https://mobile.twitter.com/TrumpJew/status/1324428572719747072

Åh de har hittat några fler brev! Trevligt!

Det här luktar så jävla illa, de försöker inte ens dölja det! Oavsett vart man står politiskt så borde man säga ifrån, detta är inte okej. Hur stort sammanträffande är det att de som levererar breven också har endorsat Biden?

USA som republik kan inte överleva sånt här. Det kommer bli våldsamheter framöver.

Hörde idag på tv, minns inte riktigt vilken nyhetskanal, men det räckte tydligen att man la fram ETT bevis att det har fuskats så kommer det dras igång en hel rättsprocedur. Så de kommer ju vara undersökt
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Blir oftast så när man inte har ett case.

Eller om man är partisk

Ingen domare kan möjligtvis gå igenom en hel stämning med alla bihang och dessutom klubba igenom allt på en enda timma. Lol. Han ville helt enkelt inte veta av den. Det hade han redan fått order om i förväg från sina ägare.
2020-11-05, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isanningensnamn
Juste ja, för att han röstades fram demokratiskt. Du gillar inte sånt va?

Nej det va en kupp.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Januariavtalet
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clumpekloss
Ja kanske valräkningarna är klara, men sedan har vi en massa anmälan om valfusk och eventuella omräkningar och en president som inte kommer att godkänna resultatet som kanske om en vecka ska försöka deklarera en ny president.

Detta kommer att ta tid innan Trump erkänner sig besegrad och om det förekommer andra anledningar förutom valfusk till att förneka resultatet, glöm inte Bidens kina-kopplingar som inte har lyfts fram inom rättsväsendet utan har tystats ned än så länge.

Trump kommer aldrig godkänna en förlust inte ens om HD säger åt honom att hålla käften
Medlem
Citat:
Vet inte vilka svarta pantrarna var men BLM rörelsen står för allas lika rättigheter.

Obama stod med för allas lika rättigheter. Fråga dem i Mellanöstern vad dem tycker om dessa rättigheter som delats ut.
Medlem
Korders avatar
Titt på fan, har de fått tummen ur i Arizona? Ser att det trillat in några röster.
Medlem
Vedträs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfgh31
Ja. Det visar vilket värde han har och därmed hans nivå. Nivån påverkar hur andra människor bedömer honom. Hur han bedöms visar också hur mycket respekt andra människor har för honom vilket är viktigt i relationen med andra länder. Andra världsledare respekterar honom för att han är en stark man. Hade har inte varit en stark man hade ingen tagit honom på allvar, utan folk hade tyckt synd om honom vilket inte är bra. En stormakt behöver en stark, frisk och dominant ledare - inte motsatsen.

Låt säga att klimatförändringarna VA PÅ RIKTIGT. Dvs inte något "globalistpåhitt", "fakenews", "greta psychos". Att människans framtid bara kunde avgöras inom de närmaste 8 åren. Hur viktigt är det va knullbar och ha förmågan att kliva över andra?

Vissa har verkligen ingen större ambition än att va delaktiga i männsklighetens utplåning. Värt liv.
Avslutad
Citat:
Vet inte vilka svarta pantrarna var men BLM rörelsen står för allas lika rättigheter.
Du är felinformerad. De går under den parollen, men det är inte vad de står för.
Medlem
Dickassos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
https://mobile.twitter.com/TrumpJew/status/1324428572719747072

Åh de har hittat några fler brev! Trevligt!

Det här luktar så jävla illa, de försöker inte ens dölja det! Oavsett vart man står politiskt så borde man säga ifrån, detta är inte okej. Hur stort sammanträffande är det att de som levererar breven också har endorsat Biden?

USA som republik kan inte överleva sånt här. Det kommer bli våldsamheter framöver.

Man väntade ju på 300 000 poströster som US Post inte kunnat leverera. Är det dessa som man nu fått?
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Sent nu kanske. Men var Jimmie Åkesson med i någon valvaka? Jag tittade inte på TV4 så jag kanske missade om han var där.
Jimmie var hos TV4.

Mattias Karlsson var hos SVT. En förvånande frisk fläkt efter Mona Sahlin och Åsa Romsons medverkan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Han är skuldsatt upp till öronen. Han kommer gå i personlig konkurs när hans banker är klara med honom.
Trump är mångmiljardär, det är lugnt.
Allt snack om han ska hamna i fängelse om han inte klår Sleepy Joe är bara konspirationsteorier.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in