2020-11-05, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vermoden
Århundradets fake news. Om man är tillräckligt lågbegåvad för att låta sig duperas av en tupébärande clementin, då kan det inte vara annat än resultatet av århundraden av långt gången inavel (det vill säga: man bor inte i Stockholm). Den enda andra förklaringen är att man är nån jävla inflyttad bonde, men då är man ju per definition bajare.

.

Eller så stöttar man inte Trump utan har istället ett djupt liggande förakt mot politiker. Om det fanns bra politiker som inte bara sålde sig till kapitalismen så hade Trump givetvis inte fått mer röster än Kalle Anka-partiet. Han är en fullkomligt substanslös kandidat intellektuellt, men han vågar ta beslut som går emot PK-eliten.
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Nej, kommunism har skövlat hundratals miljoner. Sovjet, Kina, Kambodja .. you name it.

Och råkapitslism har skövlat minst lika mycket men har gjort det genom sjukvård som folk inte har råd med, blodsdiamamter, barnarbete och mängder med annat skit

Kommunism är hemskt, råkapitslism är skit och fanatisk nationalism är också det skit
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Varför pratas det om att Trump kanske hamnar i fängelse?

Önsketänkande ifrån vänstern liksom att de var önsketänkande ifrån Trump supportrarna att Hillary skulle i fängelse
2020-11-05, 22:59
Medlem
Davys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Varför pratas det om att Trump kanske hamnar i fängelse?

För att folk är okunniga.

På samma sätt som Biden aldrig skulle hamna i fängelse om Trump vann. Skulle slita landet isär. Därför Ford benådade Nixon, för att skona landet.
Medlem
Minns ni hur mörkt det kändes när man la sig 2016? Minns ni hur bra det kändes när man vaknade? Får flashbacks från Flashback...
Medlem
lasternassummas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trumpvann
90.542 röster skillnad i PA i detta just nu.

93 procent av rösterna räknade.

Enligt AP är 88% av rösterna räknade och Trump leder med 95.684.

Var tittar du?

Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maahes
Trump by Divine Intervention
Hoppas att du har rätt. Men tyvärr så pekar det mesta på att Kamala vinner Penn.
Medlem
EastClintfoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vermoden
Århundradets fake news. Om man är tillräckligt lågbegåvad för att låta sig duperas av en tupébärande clementin, då kan det inte vara annat än resultatet av århundraden av långt gången inavel (det vill säga: man bor inte i Stockholm). Den enda andra förklaringen är att man är nån jävla inflyttad bonde, men då är man ju per definition bajare.

Kan du styrka Bidens påstådda pedofili genom någonting son A) inte är en youtubevideo b) inte är en tweet?

F.ö. stödjer jag inte Biden. Men jag ser Biden som klamydia och Trump som DÖDSKNARKSKONDYLOM, och i valet mellan klamydia och DÖDSKNARKSKONDYLOM så är det förstnämnda verkligen att föredra.

Oj vad häftig du nu var, försöka jämföra det med pest och kolera. Varför inte säga som det är istället? Eller vågar du inte stå upp för dina åsikter? Det har man märkt hos dagens ungdomar..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Det där är antifa och annat vänsterslödder. Dom har varit ute och kaosat varje natt nu sedan länge
Okej, men faktum kvarstår att alla antifa och vänsterslödder stöttar Biden.
Ett stort hot mot demokratin i USA.
2020-11-05, 23:00
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Detta blir en nagelbitare. Vad tror vi? Vem kniper PA?

Jag skulle säga Trump. Det som gör mig lite tveksam är att spelbolagen är extremt övertygade om att Biden vinner i PA. Det är fan nästan pengarna tillbaka på honom (1,08). Så jävla vilse brukar dem inte vara i lägen som dessa, så jag erkänner villigt att jag kan ha missat något.
Medlem
Onlyplaydanutss avatar
Ännu ett land att ta bort från listan man kan flytta till för att slippa idiotin i Sverige.
Finns inte så många länder kvar nu, idiotin sprider sig.
Fittmössor, genusfokus, mångkultur, nazifeminism, allt till alla.
Alla högkulturer brakar ihop till slut, Trump var lite av sista utposten mot idiotin.
Godnatt.
Medlem
Clumpeklosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Det där är antifa och annat vänsterslödder. Dom har varit ute och kaosat varje natt nu sedan länge

Jag hade vilja se den truck som ställer ut tegelstenar lämpligt inför varje kaos som de skapar med regnummer. Är det en slump att stenarna finns där eller är det medvetet?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in