2020-11-05, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Nej, men nu syftade jag på röstfördelningen i Georgia.
Jaha. Ber om pardon.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ormbon
Nästan 7% ledning till Trump.

Är du full?

Är ni båda fulla? Trump har 49,5 och Biden 49,2 i Georgia.
Medlem
EnGodForlorares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sarevan
Gillar att han försöker debunka, men så fort han blandade in egna åsiker och vad han tycker är rätt/fel slutade jag läsa.

Såklart. Tror man på konspirationsteorier brukar man inte vara intresserad av att höra andras åsikter.
2020-11-05, 22:10
Medlem
Utgår ifrån att rösträknarna i Georgia består av uteslutande downsfolk.
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talespin
Jag tror på omfattande valfusk i Nevada och Arizona. Här har utan tvekan tiotusentals illegala röstat och jag förstår att Trump vill undersöka saken. Just dessa två stater har stora problem med illegala.

Wisconsin stinker lång väg också.
Nja, Trump vann Arizona med under 100.000 valröster i 2016. Dessutom så har Arizona fått en stor andel av latinos i befolkningen under de sista 10 åren, och många liberaler från Kalifornien och så vidare har flyttat till AZ under de sista åren. De flesta republikaner i AZ är mer traditionella och tydligen så står inte Trump`s politik högt i kurs bland de.

Hur läget är i de övriga delstaterna som du nämnde tänker jag inte uttala mig om.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av living4free
De så kallade "demokraterna" är ute på gatorna i Pennsylvania nu:
https://www.dn.se/varlden/demonstrationer-i-pennsylvania-nar-trump-utmanar-rostrakningen/
Inte så konstigt när republikanernas president gör vad han kan för att vinna valet på alla sätt utom det korrekta.
2020-11-05, 22:11
Medlem
Dickassos avatar
Pennsylvania.
Marginalen är nu 97 924 röster.

Samtidig som man förväntar sig att Biden ska få minst 80% av rösterna som ska komma in från Philadelphia.
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Självklart är det så. Demokraterna har ju "finetunat" valfusket precis på gränsen så det inte blir alltför uppenbart

Kan du inte förklara hur detta går till rent praktiskt?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yokisuci
Är ni båda fulla? Trump har 49,5 och Biden 49,2 i Georgia.
Biden har 49.3. Trump 49.5 (Politico)
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StuG
Om inte folk som sympatiserar med Jorgensen (libertarian) taktikröstat på Trump hade vi sluppit det här tjafset.
Fattar inte meningen med att de här små pisskandidaterna ställer upp när dom ändå aldrig kmr vinna?
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bergakungen
Det handlar inte om att media skall vara snälla, utan om att fungera ihop med dem. Nu provade ju Trump att twittra (typ) i stället för att figurera brett i media - jag tror inte han tjänade på det.

Nej, det är möjligt att han inte tjänade på det, men det är förstås omöjligt att säga med säkerhet. Jag tänker att Trump kanske även kunde ha förlorat på att vara mer tillmötesgående mot medier, åtminstone de som redan från dag 1 uppenbarligen ogillade honom.
2020-11-05, 22:12
Medlem
Seemves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RussellHammond
Ingenting slår Trump-fansen här inne optimism. Det är fan helt otroligt.
Han FÖRLORAR just nu och du är inne med ord som "landslide" om 4 år?
Finns det någonting han kan göra som är värt att ifrågasätta i era ögon? Är han Jesus reinkarnerad?
Du kanske trollar. Isåfall - väl trollat.

Hur är det att vara så selektiv, att du t.ex inte tar hänsyn till att jag skrev att jag själv hoppas på att R går vidare utan honom?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in