2020-11-05, 22:07
Medlem
Bergakungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Nej, _vissa_ gillar uppenbarligen inte Trump, så mycket tror jag nog att de flesta har noterat vid det här laget, men frågan är om de gillat honom mer om han inte gått på offensiven mot vissa medier och en följdfråga är om de som faktiskt gillar Trump hade gillat honom mer eller mindre om han inte konfronterat media som han gjort.

Personligen tror jag faktiskt inte att Trumps förhållande till media gjort varken från eller till i någon större omfattning. Kanske hade han fått några väljare till och kanske hade han tappat några om han valt en mer "försiktig hållning", men jag tror inte att exempelvis CNN och NBC hade varit "snällare" mot honom oavsett hur han betett sig.

Det handlar inte om att media skall vara snälla, utan om att fungera ihop med dem. Nu provade ju Trump att twittra (typ) i stället för att figurera brett i media - jag tror inte han tjänade på det.
Medlem
crisscrosss avatar
Nu kom det in litegrann i PA igen. Trumps ledning krymper igen,
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stone_sleeper
Finns många svarta som inte alls håller med BLM.
BLM är ett politiskt projekt. Inom det identitetspolitiska politiska filosofin ska en minoritet som svarta hålla samman,de ska vara enade och alla ska rösta lika. BLM fyller den funktion som ska ena svarta runt detta svarta nationalistiska projekt.

95% av BLM är inte ett politiskt projekt
Medlem
Persimååns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Postino
Såg du inte den äldre damen på "presskonferensen". Hon försökte ju rösta två gånger och blev nekad.
Det här är ju skandalöst!
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Här är en twittertråd om alla korkade valfuskteorier trumpnissarna sprider: https://twitter.com/Ike_Saul/status/1324435797374808066

Tror inte rätt personer kommer läsa den tråden!

Men tack den twittertråden var underhållande och många av sakerna har postas i denna tråden!
Medlem
Citat:
Okej, ja, minnet är kanske kort för min del, men även om det hänt förr så kan jag inte riktigt greppa att fördelningen blir så exakt delad på mitten när det handlar om röster i ett val.
Om Biden vinner PA blir det inte så exakt delat på mitten.
2020-11-05, 22:08
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Jag vet inte, det kanske bara är jag, men är det inte lite bisarrt att det kan bli så jämnt? Nästan fem miljoner röster och en differens på 12768 st.

Självklart är det så. Demokraterna har ju "finetunat" valfusket precis på gränsen så det inte blir alltför uppenbart
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StuG
Dessutom var det väl lika många många svarta kriminella som sköts av svarta poliser och som sköt andra svarta när haövirländaren och mulatten Obama var president.
Många svarta har genomskådat BLM och röstar Trump men de intervjuas mycket sällan.
Självklart inte, de beskriver en annan verklighet än den politiskt tillåtna.

Den som idag år 2020 inte ser igenom medias koppling till de marxistiska politikerna och deras globalism måste ha hål i huvudet. Tyvärr är de många. Jävligt många...
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crisscross
Nu kom det in litegrann i PA igen. Trumps ledning krymper igen,

Ja, mindre än 100k nu.
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilikepancakes
Om Biden vinner PA blir det inte så exakt delat på mitten.

Nej, men nu syftade jag på röstfördelningen i Georgia.
2020-11-05, 22:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dentistlakare
Gör du det eller?
Nej.
2020-11-05, 22:09
Medlem
De så kallade "demokraterna" är ute på gatorna i Pennsylvania nu:
https://www.dn.se/varlden/demonstrationer-i-pennsylvania-nar-trump-utmanar-rostrakningen/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in